Voodoo og kæreste [Fifth Motif Venitu + Elfdoll Vivien hybrid]
+5
Anori
Akatsuki
Manna
Chazzi
Prinsessen
9 deltagere
Forfatter
Besked
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Voodoo og kæreste [Fifth Motif Venitu + Elfdoll Vivien hybrid] Tirs Aug 18, 2015 7:51 am
Voodoo har fået sin hat!
Voodoo hedder faktisk Jude Effrayant, men jeg mobber ham lidt og kalder ham Voodoo. Han er en Fifth Motif Venitu i Honey Caramel Brown og han er stadig WIP. Voodoo er i øjeblikket den eneste af mine dukker, der kan lave magi, men desværre skal han bruge ingredienser for at lave magi og han er lige løbet tør... Anyway, her er nogle få billeder af Voodoo og hans kæreste Scorpio (som egentlig hedder Phryne Ffoulkes, men det var det med at mobbe ens dukker...), fordi hun er på en Soom Vesuvia krop i bronze.
Og Voodoo havde jo fået en hat...
Voodoo og Scorpio...
Og så lige et ekstra for at vise deres faceups:
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Voodoo og kæreste [Fifth Motif Venitu + Elfdoll Vivien hybrid] Tirs Aug 18, 2015 9:32 am
Årh, hvor ser de godt ud sammen! De er bare så smukke begge to. Og hvor er det en sej hat, Voodoo har fået!
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Voodoo og kæreste [Fifth Motif Venitu + Elfdoll Vivien hybrid] Tirs Aug 18, 2015 6:36 pm
Han har altså den lækreste farve, mm~ Jeg er vild med deres face-ups, de har utrolig meget dybde og detaljer
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Voodoo og kæreste [Fifth Motif Venitu + Elfdoll Vivien hybrid] Ons Aug 19, 2015 11:41 pm
De er altså et perfekt par! Elsker hvordan Scorpios øje lige kan anes! Det ser super fedt ud.
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Voodoo og kæreste [Fifth Motif Venitu + Elfdoll Vivien hybrid] Tors Aug 20, 2015 3:15 am
De er så fede begge to <3 Elsker at se billeder af dit crew, de er så gennemførte alle sammen
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Voodoo og kæreste [Fifth Motif Venitu + Elfdoll Vivien hybrid] Søn Aug 23, 2015 10:13 pm
fantastisk fotoshoot de er dejlige dukker begge to, scorpios faceup er så realistisk og elsker woodoos faceup, den er så cool
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Voodoo og kæreste [Fifth Motif Venitu + Elfdoll Vivien hybrid] Man Aug 31, 2015 8:28 pm
De er sådan et fint par de to. Voodoo er rigtig fin med sin nye hat. Er stadig vildt imponeret over, hvordan Scorpios hoved er blushet til at matche kroppen. Det er altså flot gået. Lækkert par *^^*
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Voodoo og kæreste [Fifth Motif Venitu + Elfdoll Vivien hybrid] Lør Okt 24, 2015 7:12 am
Nice med den nye hat! xD Jeg elsker den søde lille intro tekst!
Det nederste billed virker ikke, ville ellers gerne se hans face up!
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Voodoo og kæreste [Fifth Motif Venitu + Elfdoll Vivien hybrid] Lør Okt 24, 2015 9:36 am
Jeg havde egentlig valgt ikke at kommentere denne fordi at den er ved at være gammel
men når Wolter kan så kan jeg også
De er begge to virkelig virkelig flotte! Og det er nogle gode billeder Jeg er vild med Voodoos faceup den er virkelig sej og speciel
Dem vil jeg hvert fald gerne se noget mere til
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Voodoo og kæreste [Fifth Motif Venitu + Elfdoll Vivien hybrid]
Voodoo og kæreste [Fifth Motif Venitu + Elfdoll Vivien hybrid]