Min mor og jeg hentede hende på posthuset i dag, og var så edder spændt på at se hende! Da jeg købte hende, havde jeg ikke en karakter til hende. Men hun skal hedde Secunda og er symbol på blandt andet tid og visdom. Og hun skulle bare være i white skin, og er rigtig glad for det valg. Det eneste jeg fortryder nu er, at jeg ikke købte en Liria mere så jeg kunne have dem som tvillinger. ; w ; En i tan og en i white skin ville gøre så god en kontrast. Oh well, her er lidt billeder fra i dag!
So pwetty.
Elsker Fairyland's boxe, de er så fine!
The first peek of my babu <3
Fik et littlefee eller pukifee Soso med(hjælp hvilken størrelse er det), men størrelsen er slet ikke noget for mig, så det ryger til salg.
Min mor som viser det flotte sl.hoved frem. Er totalt fortabt i sculptet!
Min første moe-line krop, og jeg er så solgt! Min mor kommenterede at hendes fødder lignede mine på en prik..
Hun er fantastisk. Kan ikke sætte ord for hvor glad jeg er for hende.
Kan ikke vente med at få hende færdig!!
Sidst rettet af Kia Tirs Sep 08, 2015 8:22 am, rettet 1 gang
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Tillykke med hende! Liria er sådan en fin sculpt! Glæder mig meget til at se hende i din flok. Hvad havde du i tankerne for hende? Hvilket farve tema, stil, osv.?
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Tillykke med hende! Liria er sådan en fin sculpt! Glæder mig meget til at se hende i din flok. Hvad havde du i tankerne for hende? Hvilket farve tema, stil, osv.?
Taaak, ja det er det virkelig! Nu har alle mine piger også fået nye faceups, så skal til at have taget nogle billeder af dem sammen. Hendes tema skal bestå meget af hvidt, og skal have fat i en blond/meget lys wig til hende. Har købt hende et par SproutyBJD øjne, som ligner opaler. Og tænker hendes faceup skal være meget mørk om øjnene, med helt hvide øjenvipper, så der er knald på kontrasten. Men er ikke sikker på tøjet endnu, udover hvidt på hvidt.
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Det er lidt lækkert vi har fået så mange liria'er I DK! Og så 2 med sprouty-øjne 8D Hun er mega sød, det er som en helt anden dukke når din er i WS og min i NS. tror hun bliver rigtig flot, elsker dukker med skarpe kontraster i face up og design!
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Minifee Liria box opening! Ons Sep 09, 2015 2:06 am
Hun er simpelthen så bedårende!! ; u ; Glæder mig til at se hvad du gør ved hende, for dine planer lyder mega cool!