Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Minifee Liria box opening!

Go down 
+2
Akatsuki
Kia
6 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Minifee Liria box opening! Empty
IndlægEmne: Minifee Liria box opening!   Minifee Liria box opening! Icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 7:49 am

Min mor og jeg hentede hende på posthuset i dag, og var så edder spændt på at se hende! Da jeg købte hende, havde jeg ikke en karakter til hende.
Men hun skal hedde Secunda og er symbol på blandt andet tid og visdom. Og hun skulle bare være i white skin, og er rigtig glad for det valg.
Det eneste jeg fortryder nu er, at jeg ikke købte en Liria mere så jeg kunne have dem som tvillinger. ; w ;
En i tan og en i white skin ville gøre så god en kontrast. Oh well, her er lidt billeder fra i dag!  cat

So pwetty.
Minifee Liria box opening! 25sne6d

Elsker Fairyland's boxe, de er så fine!
Minifee Liria box opening! 35mp2l4

The first peek of my babu <3
Minifee Liria box opening! 2zimstk

Fik et littlefee eller pukifee Soso med(hjælp hvilken størrelse er det), men størrelsen er slet ikke noget for mig, så det ryger til salg.
Minifee Liria box opening! Ipmtra

Min mor som viser det flotte sl.hoved frem. Er totalt fortabt i sculptet!
Minifee Liria box opening! 14jw8k7

Min første moe-line krop, og jeg er så solgt! Min mor kommenterede at hendes fødder lignede mine på en prik..
Minifee Liria box opening! 23ma7he

Hun er fantastisk. Kan ikke sætte ord for hvor glad jeg er for hende.
Minifee Liria box opening! 2yz0kr4

Kan ikke vente med at få hende færdig!!  Surprised


Sidst rettet af Kia Tirs Sep 08, 2015 8:22 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Minifee Liria box opening! Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Liria box opening!   Minifee Liria box opening! Icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 7:51 am

Tillykke med hende! Very Happy Liria er sådan en fin sculpt! Glæder mig meget til at se hende i din flok.
Hvad havde du i tankerne for hende? Hvilket farve tema, stil, osv.? Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Minifee Liria box opening! Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Liria box opening!   Minifee Liria box opening! Icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 8:17 am

Akatsuki skrev:
Tillykke med hende! Very Happy Liria er sådan en fin sculpt! Glæder mig meget til at se hende i din flok.
Hvad havde du i tankerne for hende? Hvilket farve tema, stil, osv.? Smile

Taaak, ja det er det virkelig! Nu har alle mine piger også fået nye faceups, så skal til at have taget nogle billeder af dem sammen. Hendes tema skal bestå meget af hvidt, og skal have fat i en blond/meget lys wig til hende. Har købt hende et par SproutyBJD øjne, som ligner opaler. Og tænker hendes faceup skal være meget mørk om øjnene, med helt hvide øjenvipper, så der er knald på kontrasten. Men er ikke sikker på tøjet endnu, udover hvidt på hvidt. cat
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Minifee Liria box opening! Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Liria box opening!   Minifee Liria box opening! Icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 8:30 am

hvor er hun smuk, glæder mig til at se mere, Smile
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Minifee Liria box opening! Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Liria box opening!   Minifee Liria box opening! Icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 6:39 pm

Hun er altså så fin, glæder mig til at se hvad du ender med at gøre ved hende, det er altid spændende når man kommer ud over standard firma-faceup Very Happy
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Minifee Liria box opening! Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Liria box opening!   Minifee Liria box opening! Icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 10:56 pm

Det er lidt lækkert vi har fået så mange liria'er I DK! Og så 2 med sprouty-øjne 8D Hun er mega sød, det er som en helt anden dukke når din er i WS og min i NS. tror hun bliver rigtig flot, elsker dukker med skarpe kontraster i face up og design!
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Minifee Liria box opening! Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Liria box opening!   Minifee Liria box opening! Icon_minitimeOns Sep 09, 2015 2:06 am

Hun er simpelthen så bedårende!! ; u ; Glæder mig til at se hvad du gør ved hende, for dine planer lyder mega cool!
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Sponsoreret inhold





Minifee Liria box opening! Empty
IndlægEmne: Sv: Minifee Liria box opening!   Minifee Liria box opening! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Minifee Liria box opening!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16]
» MiniFee tøj og sko
» Puki opening
» Oh my Goddess... OwO the opening...
» Box opening af min DC Isabel - Hel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: