Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16]
4 deltagere
Forfatter
Besked
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Man Apr 04, 2016 6:38 am
Nåede lige at tage et par snaps af to af mine piger før den sidste sol var væk. Dog var der mørkt nok til at gøre kvaliteten lidt lavere end jeg ville have dem, men pyt! Elsker deres Bouilleabetise sæt, og skal helt sikkert have anskaffet mig nogle flere i fremtiden.
Og en bonus fra forleden dag hvor jeg blev færdig med faceuppen på mit nye mnf hoved!
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Man Apr 04, 2016 7:05 pm
Skønne skønne piger! Kan god forstå du er vild med det undertøj, det sidder jo perfekt Elsker tatoveringerne på din Rin *___*
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Man Apr 04, 2016 11:27 pm
De er super skønne, det kunne godt være jeg skulle kigge efter undertøj hos Bouilleabetise, er det en etsy sælger?
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Tirs Apr 05, 2016 4:19 am
Kurisu skrev:
Skønne skønne piger! Kan god forstå du er vild med det undertøj, det sidder jo perfekt Elsker tatoveringerne på din Rin *___*
Ja, blev også helt forbløffet første gang jeg prøvede på! Og tusind tak, er glad for du kan lide hendes tattoos.
Manna skrev:
De er super skønne, det kunne godt være jeg skulle kigge efter undertøj hos Bouilleabetise, er det en etsy sælger?
Tusind tak! Kan helt klart anbefale Bouilleabetises undertøj, det er bare super lækkert men derfor er det heller ikke super billigt. Men ja, hun har en Etsy, men hun har haft en ret lang pause på over et halvt år hvor hun ikke har lavet sæt eller commissions, så pt skal man lede secondhand efter hendes sæt. Men der er de som regel også lidt billigere.
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Ons Apr 06, 2016 3:12 am
Jeg er så vild med de tattoos! Sikke dog noget talent du har Begge piger er super smukke, og jeg synes de tydeligt udstråler en personlig stil du har!
Kia
Emne: Sv: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Ons Apr 06, 2016 8:14 am
Akatsuki skrev:
Jeg er så vild med de tattoos! Sikke dog noget talent du har Begge piger er super smukke, og jeg synes de tydeligt udstråler en personlig stil du har!
Tusind, tusind tak! ; w ; Dine ord betyder virkelig meget for mig. Og er glad for at min stil er synlig, kan nogle gange komme sådan i tvivl med mig selv og mine designs.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16]
Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16]