Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]

Go down 
+3
Akatsuki
Leechy
Kia
7 deltagere
ForfatterBesked
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Empty
IndlægEmne: Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]   Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Icon_minitimeFre Jan 01, 2016 3:21 am

Oprindeligt skrevet af Irene på http://solarsenshi.blogspot.dk/

Dukkernes historier:

1) Har du skrevet/skriver du historier om dine dukker?

2) Har alle dine dukker personligheder og baggrundshistorier? Hvorfor – hvorfor ikke?

3) Fortæl kort lidt om en af dine dukke-historier.

4) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukke-historier?

5) Ejer du et eller flere dukkepar? Fortæl lidt om deres historier og inkluder gerne billeder af hvert par.

6) Hvad synes du om dukkepar hvor der er stor forskel på dukkernes størrelse (som et MSD/SD par)?

7) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukkepar?

Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]   Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Icon_minitimeFre Jan 01, 2016 4:52 am

Spændende prompt! Very Happy Bliver sjovt at se hvad andre skriver!

1) Har du skrevet/skriver du historier om dine dukker?
Nej, det gør jeg ikke. Og det historie de har er bare noget jeg har i hovedet.

2) Har alle dine dukker personligheder og baggrundshistorier? Hvorfor – hvorfor ikke?
Alle mine dukker har personligheder, primært fordi de hver især har deres symbolik. F.eks er Skyelar mit symbol på den søvnløshed jeg lider af, og altid har lidt af. Og derfor er hun mit sort of moon child. Hun er stille, eftertænksom og altid træt. Mine dukker har ikke som sådan historier, men deres historie er det de symboliserer og det som de hjælper mig med at bearbejde. Når jeg arbejder med dem, maler dem, tager billeder af dem, laver vi sammen historie, og bærer lidt af min smerte og glæde. Mine dukker er fysiske former af de ting jeg enten har problemer med eller værdiger meget.

3) Fortæl kort lidt om en af dine dukke-historier.
Secunda er den som kommer tættest på at have en historie. Jeg har stor fascination af månen, og føler selv stor tilknytning til den. Secunda er en af månerne i spillet Skyrim, men har også en tæt knytning til tid og sted. Secunda symboliserer tiden for mig, og er ældgammel. Hun har set meget(måske for meget) i sin tid, og er tildes omniscient. Hun kan derfor virke som en lyseslukker, da hun har mange af verdens tyngder på sine skuldre, og mange ting hun helst ville glemme. Hun er forbandet og uddødelig, men hun håber at hendes veninde Pandora kan ophæve hendes forbandelse. Pandora er en slags dæmon som kan lave en slags pagt/deal, men dæmoner forlanger ofte noget igen, noget der er langt over deres fordel. Så om Secunda vil ofre hvad det tager må tiden vise.

4) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukke-historier?
Syntes det er hyggeligt at læse om, eller se, hvis det er billedehistorier. Det ene minus jeg kan tænke på er at nogle historier kan være kliché og gå igen og igen. Så som det at ens karakter er forbandet. xD Det går ofte igen. Men finder det fascinerende hvor kreative og fantasifulde folk kan være! Så syntes ikke der er noget jeg ikke kan lide ved historier.

5) Ejer du et eller flere dukkepar? Fortæl lidt om deres historier og inkluder gerne billeder af hvert par.

Har ikke nogen dukkepar. Dog har jeg et dæmon par jeg gerne vil have gjort til dukker en dag, Gregg og Kahlu(har tidligere haft en Fifth motif Venitu til Gregg.)

6) Hvad synes du om dukkepar hvor der er stor forskel på dukkernes størrelse (som et MSD/SD par)?
Ehh, not so much. Syntes det har en anelse for høj pedo-faktor for min smag, men det er totalt folks eget valg. Smile Og så længe begge karakterer er myndige er jeg åbent for det.

7) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukkepar?
Jeg ved ikke hvad jeg ikke skulle kunne lide. De samme ting som ved rigtige par, I guess? Der er måske en ting.. Hvis karakterene er i en historie, hvor det handler om den ene part som misbruger den anden fysisk/psykisk, jamen så er det en del af en realistisk historie, og det er jeg totalt cool ved. Syntes bare ikke det er fedt at se billeder med par hvor der kun er fysisk vold og skader som deres ''connection'' og at forholdet imellem karakterene er hult og vandet. Der må gerne være en smule mere dybde i deres forhold end bare misbrug. Der må gerne være baggrund for misbruget, eventuelt en udvikling af deres forhold. Men som jeg sagde, der er ikke rigtig noget jeg ikke kan lide ved dukkepar. Udover hvis det er en myndig og en ikke myndig karakter. Og dårligt formulerede skadelige forhold. Yeh.
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]   Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 6:01 am

1) Har du skrevet/skriver du historier om dine dukker?
For tre millioner år siden, inden jeg holdt min pause fra hobbyen, skrev jeg løbende på en "dagbog" for Ghost, min Soom Lazule. Min nuværende (voksende) samling har en fælles historie som indtil videre kun er i mit hoved, men jeg kunne godt tænke mig at fælle det hele ned på papir.

2) Har alle dine dukker personligheder og baggrundshistorier? Hvorfor – hvorfor ikke?
Det har de alle. Nogle er mere fleshed out end andre. Men det er nok fordi jeg har fået samlet mig en masse nye på meget kort tid,så jeg har ikke rigtig taget mig tiden til at udvikle dem alle til fulde, endnu.

3) Fortæl kort lidt om en af dine dukke-historier.
Josie var teenager da hendes bedsteveninde var sammen med den fyr hun var meget forelsket i. Hun overreagerede måske en anelse og gennemrodede hendes mosters reoler (hendes moster er heks og ejer en lille finurlig butik som sælger magiske dimser og urter) hun fandt en kærlighedsbesværgelse som hun falerede fantastisk i. Når du laver besværgelser er den rette sindstilstand og den rette udtalelse alfa og omega. Så hvad hun tilkaldte var en hævndæmon (Max) Han brugte den næste måned på at følge efter hende og tigge og bede hende om at fortælle ham hvem han skulle udøve hævn på. I sidste ende var det vidst noget med en edderkop som forskrækkede hende og han dukkede op ud af ingenting og slog den ihjel, og forsvandt igen.

Der gik noget tid hvor Josie troede hendes stalker var væk, men Max kom tilbage, fortalte hende at han egentlig syntes om at være hos hende, så han blev.
Hele denne episode har gjort Josie til lidt ala overnaturligt katteurt, så hun har efterhånden en del mærkværdige eksistenser som er flyttet ind i hendes lille lejlighed (og ingen hjælper med huslejen!) over hendes mosters butik.

4) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukke-historier?
Jeg elsker meget uddybede historier med masser af detaljer og drama. Hvis historien er skrevet godt så er jeg også ret ligeglad med om der bliver brugt klichéer. De er jo blevet til klichéer af en grund. Jeg er ikke super interesseret i "hverdagsdrama" men det er bare min personlige mening, da jeg elsker fantasy :3

5) Ejer du et eller flere dukkepar? Fortæl lidt om deres historier og inkluder gerne billeder af hvert par.
Josie og Henry er et par. Henry dukkede

6) Hvad synes du om dukkepar hvor der er stor forskel på dukkernes størrelse (som et MSD/SD par)?
Hmm, det kommet lidt an på de enkelte dukker. Så længe de passer design-mæssigt (altså har samme niveau af realistisk eller stiliseret hoved) så synes jeg egenligt at det er fint, men så skal det også fremgå lidt af historien udformning. Jeg synes ikke om dukker hvor forskellen i modenhed er stor. Så kan det blive ret børnepiller-agtigt DX


7) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukkepar?
Med undtagelsen af det ovennævnte, så er der ikke noget jeg ikke kan lide ved dukkepar :3 Romance, lidenskabeligt eller platonisk, kan være et rigtig fedt emne at arbejde med, når man skaber setups til billeder og fotohistorier.
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]   Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Icon_minitimeSøn Jan 03, 2016 1:14 am

1) Har du skrevet/skriver du historier om dine dukker?
Det gør jeg ja. Efter jeg skiftede historie på mine dukker, er jeg stadig i "planlægnings"-stadiet. Men har overvejet at skrive på nogle story-linjer med Trisha, Isabelle, Dani eller Fiona og Desmond.

2) Har alle dine dukker personligheder og baggrundshistorier? Hvorfor – hvorfor ikke?
Jeps, kan slet ikke finde ud af at lade være. Min hjerne er bare indstillet til at opfinde historier Razz
Tror jeg ville finde det "tomt" uden en personlighed som det mindste. Men jeg skal helst have så meget som muligt på dukkerne. Personlighed, baggrundshistorie, motivationer, svagheder og styker osv. før jeg virkelig føler for at eje dem.

3) Fortæl kort lidt om en af dine dukke-historier.
Mit univers hænger sammen med Chazzi's univers, da det var hende, som opfandt det Very Happy Det foregår i London i 2014. Der er ikke nogen egentlig hovedperson, men bare en hel masse mennesker, som kender hinanden på kryds og tværs. I flokken er der to bands (et gothic pige band og et rock drenge band), en sangerinde, en skuespiller, en gay night club, hvor nogle forskellige af vores dukker hænger ud, og et model bureau.

4) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukke-historier?
Jeg bryder mig ikke om, at problematiske ting bliver glorificeret. Man kan godt skrive om voldtægt/pædofili/hustruvold og gøre det på en måde, hvor jeg ville læse det. f.eks. ved at vise tydeligt, at det der foregår er forkert. Men glorificerer man det, er man med til at forstre en kultur, hvor det er okay at undertrykker kvinder og børn, og så gider jeg simpelthen ikke læse det.
Jeg elsker til gengæld historier med god repræsentation. Queer people, PoC, trans mennesker, disabled people, you name it, jeg elsker at se ægte diversitet. Jeg nægter at købe den "virkelighed" man ofte ser på TV, hvor størstedelen er cis-het, hvide ablebodied people Razz Sådan er verden bare ikke skruet sammen.

5) Ejer du et eller flere dukkepar? Fortæl lidt om deres historier og inkluder gerne billeder af hvert par.
Ja, det gør jeg :3 Har desværre ikke noget billede af Trisha og David, da jeg stadig betaler for hans hoved, men har et af Isabelle og Felix.
(skal dog virkelig have et bedre billede af dem)
Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] 22037576758_d453d97e71_c
Felix så første gang Isabelle på den klinik, de begge kom på, i forbindelse med deres transition. Han beskriver det selv som "kærlighed ved første blik", fordi han er håbløs romantikker. Han spurgte rundt for at finde ud af, hvem Isabelle var, og da han fik fat i hende, inviterede han hende ud. Hun var mildeste talt meget skeptisk, men tog dog med. Selvom Felix var seks år yngre end hende og virkede som et lille fjols, var der noget Isabelle ikke kunne modstå. Og lige så stille, begyndte de at date.

6) Hvad synes du om dukkepar hvor der er stor forskel på dukkernes størrelse (som et MSD/SD par)?
Jeg er ikke den største fan Razz Kan forestille mig, det -kan- gøre på en acceptabel måde, men har lidt svært med det.

7) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukkepar?
Jeg elsker sunde parforhold. Der er satme nok usunde forhold, der bliver glorificeret, og det er jeg træt af. Det kan være super triggering for folk, der rent faktisk har været i et abusive forhold, men hey, folk skal have lov at lege med det, deres dukker, deres penge.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]   Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Icon_minitimeSøn Jan 03, 2016 1:23 am

Ahh Tenna, jeg vil mega gerne læse dine historier om Josie, det lyder som noget der rammer plet for hvad jeg ellers vil læse Very Happy


1) Har du skrevet/skriver du historier om dine dukker?
Jeg har skrevet ganske korte udkast til nogle historier jeg ville lave med Eliza, men jeg har ikke skrevet deciderede historier. Det kunne måske være meget sjovt at prøve en dag, og udfordre mig selv lidt på den måde Smile

2) Har alle dine dukker personligheder og baggrundshistorier? Hvorfor – hvorfor ikke?
De har alle sammen personligheder, i større eller mindre grad, de mest udprægede er nok Jimmie, Kylie, Eliza og Julia, da de alle sammen har dele af min egen personlighed xD Jimmie har mit omsorgsgen, Kylie er åben og selvsikker, Eliza er mit indre barn der er totalt impulsstyret, og Julia er usikker og genert. Paksu er stille, men ikke bange for at sige fra, og Nica er det mere fornuftige barn.
De har ikke rigtig nogle baggrundshistorier, og de er alle sammen så unge og lider af disney-syndrom, så der er ikke nogle tragiske hændelser der præger dem 8D

3) Fortæl kort lidt om en af dine dukke-historier.
Da Julia kom til mig virkede det som om hun havde haft et par uheldige sammenstød med folk der ikke synes hendes hove var et hit. Men Eliza har heldigvis ikke plads til den slags tanker, så hun overhældte Julia med glæde og kærlighed, og sørgede for at hun havde det godt og slet ikke var i tvivl om at hun da bare skulle blive her. Generelt er det Eliza der er fælles omdrejningspunkt for flokken, hun vil alle det godt, og tager det ikke så tungt hvis hun bliver afvist.

4) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukke-historier?
Jeg elsker at læse folks historier, hvad enten det er skrevne historier eller billedhistorier. Det er altid interessant at se hvad folk finder på, og læse hvordan de arbejder med deres karakterer.

5) Ejer du et eller flere dukkepar? Fortæl lidt om deres historier og inkluder gerne billeder af hvert par.
Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] IMG_1119
Kylie og Jimmie er mit uventede par, men de er nu meget søde sammen. De har en mistanke om at ingen rigtig ved at de er sammen, men det er lidt som om alle ved det. Og for udefrakommende kunne de måske også godt bare ligne venner, da de ikke har tendens til at være klister-romantikere.

Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] IMG_6774_zps4d752de9
Julia og Paksu er også et par, uden måske helt at vide det xD De passer så godt til hinanden, og foretrækker hinandens selskab.

6) Hvad synes du om dukkepar hvor der er stor forskel på dukkernes størrelse (som et MSD/SD par)?
Jeg synes det er fint hvis man kan få det til at se naturligt ud, der er nogle MSD'er der har et meget voksent udtryk. Men lige så snart det hælder mod det pædofile, så står jeg altså af.

7) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukkepar?
Jeg kan godt lide at der ligger så meget personlighed i de forskellige par, der er jo lige så stor forskel på hvordan par opfører sig som der er på enkelte dukker. Jeg har det lidt som Kia, vold og misbrug er ikke så meget mig, medmindre der er en historie bag.
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]   Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Icon_minitimeSøn Jan 03, 2016 1:54 am

Har du skrevet/skriver du historier om dine dukker?
Jeg prøver at skrive historier om mine dukker, men det bliver desværre ikke til så meget. Jeg ville gerne være bedre til at skrive deres historier ned, men indtil videre er deres historier kun i mit hoved  Razz  
Jeg har to historier i øjeblikket (Pirates og Freaks), som jeg arbejder med.

Har alle dine dukker personligheder og baggrundshistorier? Hvorfor – hvorfor ikke?
Ja, det har de. Jeg har fundet ud af, at jeg ellers synes dukkerne er lidt kedelige. Så alle mine har både personligheder og baggrundshistorier (dog er nogle mere uddybet end andre).

Fortæl kort lidt om en af dine dukke-historier.
Fortæl kort...? Det tror jeg ikke at jeg kan, men jeg prøver  Laughing

Pirates universet foregår midt under ”Anglo-Spanish War (1654-60)” i 1657 i Vestindien (Caribien). Sir Nathaniel Milton er kaptajn i den engelske flåde under General-at-Sea William Penn (jeg ved ikke hvad den titel hedder på dansk). Nathaniel var i en eskadrille under Kommandør Sparrow, og deres opgave at genere spanske områder i Vestindien mest muligt, mens hæren ville invadere Hispaniola.
Nathaniels skib sank i kamp, og alle tænkte, at hele besætningen var døde. Nathaniel overlevede dog ved, at hans halvdøde krop flød i land på en øde ø. Den øde ø var dog ikke helt så øde, da den blev brugt af en gruppe pirater til at skjule deres bytte. De fandt Nathaniel døden nær. Deres leder, Kaptajn Morgan O’Malley, valgte at redde hans liv ved at de bragte ham til et kloster på Jamaica, hvor munkene tog sig af ham. Nathaniel husker et kvindeansigt (Morgans) og beslutter sig for at finde hende. Han opdager hurtigt, at hun er corsair under den franske krone, og at hun sejler fra Tortuga. Via Port Royal lykkes det Nathaniel at komme til Tortuga og finde Kaptajn Morgan igen (han har skiftet sin uniform ud med pirattøj).
Nathaniel og Morgan kæmper for hhv. England og Frankrig, men begge lande er i krig med Spanien, så de beslutter at kæmpe sammen. Nathaniel kontakter Kommandør Sparrow for at få hele den engelske flåde til at gå sammen med Frankrig mod Spanien. Morgan kontakter den franske udsendige i Caribien og får også dem til at indgå samarbejde med England. Under krigen falder Morgan og Nathaniel for hinanden.
Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] 16431029294_82a9cd59e6

Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukke-historier?
Jeg kan godt lide gode historier, der fanger mig. Gerne noget med fantasy, fare, kærlighed og sådan noget.
Jeg er ikke så fanget af hverdagsdrama medmindre det er ret vilde hverdagshistorie som; ”min mand prøvede at slå mig ihjel, men jeg overlevede og nu vil jeg have hævn. Jeg lader som om, at jeg er en anden og infiltrere min mands nye familie og splitter dem op indefra.”

Ejer du et eller flere dukkepar? Fortæl lidt om deres historier og inkluder gerne billeder af hvert par.
Jeg har to par indtil videre; Morgan & Nathaniel og Scorpio & Voodoo. Morgan og Nathaniels historie er nævnt ovenfor, så jeg vil kort fortælle om Scorpio og Voodoo:
Scorpio og Voodoo mødtes, da Scorpio og Zombie søgte Voodoos hjælp til at blive ’rigtige’ mennesker igen. De tre tog ud på eventyr, og der blev Scorpio og Voodoo forelskede. Hun var dog bange for, at Voodoo ikke kunne fjerne hendes skorpionhale, som hun ment ødelagde hendes udseende og ville være en hindring i deres forhold.
Scorpio har ikke forstået, at Voodoo elsker hende præcis som hun er, og vil ikke vende sig fra hende, hvis han ikke kan fjerne halen.
Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] 22552612098_ba046fd930

Hvad synes du om dukkepar hvor der er stor forskel på dukkernes størrelse (som et MSD/SD par)?
Jeg har ikke set ret mange sådanne par, som jeg synes passede sammen, men det hænger ofte sammen med at den MSD, der er valgt, er meget barnlig og SD’en er meget voksen, så det ser forkert ud i mine øjne. Men jeg vil ikke afvise det som fuldstændig umuligt.

Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukkepar?
Jeg elsker gode historier og masser af kærlighed!
Jeg kan ikke så godt lide dårlige historier og ulykkelig kærlighed. Jeg er heller ikke fan af vold for voldens skyld.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]   Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Icon_minitimeSøn Jan 03, 2016 9:27 am

1) Har du skrevet/skriver du historier om dine dukker?
Jeg skriver stadig på deres historie/historier/univers.

2) Har alle dine dukker personligheder og baggrundshistorier? Hvorfor – hvorfor ikke?
Ja, det har de. Fordi det er sjovt og for mig gøre det det nemmere at finde ud af, hvordan jeg vil style dem. Det giver mig også god inspiration til hvilket tøj de skal have osv.

3) Fortæl kort lidt om en af dine dukke-historier.
Mine dukker (undtagen min IH EID Crow) er alle besætningsmedlemmer på et luftskib. De er luftpirater og kaptajnen hedder Ludwig. Han elsker damer - men kun for en aften, så forelsker han sig i en ny. En dag møder besætningen en ung kvinde der gerne vil med dem til den næste by. Hun viser sig imidlertid at være en prinsesse der er på flugt fra sin morderiske onkel. Pludselig er de forfulgt af diverse lejesoldater, og må tænke kreativt for at slippe helskindede igennem myriader af ondsindede og griske mennesker.

4) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukke-historier?
Jeg elsker kreativiteten og alle de fede idéer de skaber. Nogle gange er der dog lige lovligt mange af de der Mary Sue typer der er lidt for perfekte og kedelige. Razz

5) Ejer du et eller flere dukkepar? Fortæl lidt om deres historier og inkluder gerne billeder af hvert par.
Ikke rigtig. Ophelia og Fitzwilliam kan lide hinanden, men det er ikke noget officielt. Ophelia er en passiv type og Fitzwilliam skal lige overkomme hans egen generthed og lave selvtillid hvad kvinder angår, før han tør gøre noget ved det. Så de må 'nøjes' med at være ofre for de andres drillerier så længe.

6) Hvad synes du om dukkepar hvor der er stor forskel på dukkernes størrelse (som et MSD/SD par)?
I min optik ser det super urealistisk ud, så det tiltaler mig ikke visuelt.

7) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukkepar?
Elsker søde billeder af dukkepar. Det er hyggeligt. I min samling vil jeg helst ikke have for mange par, for det virker lidt begrænsende imo. Razz
Lovede Freyah en kæreste da jeg købte Fitzwilliam, men Ludwig - som jeg egentlig købte til Freyah - endte med at være en værre kvindebedårer 'Very Happy
Freyah kan virkelig godt lide Ludwig, men hun har indset at det er umuligt med hans...tilgang til damer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]   Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Icon_minitimeMan Jan 04, 2016 11:29 pm

1) Har du skrevet/skriver du historier om dine dukker?

Det ikke det vilde nej, character sheets more like.

2) Har alle dine dukker personligheder og baggrundshistorier? Hvorfor – hvorfor ikke?

Har de ja, er en del af det character sheet jeg skriver dem

3) Fortæl kort lidt om en af dine dukke-historier.

Silas boede sammen med sin mor der forgudede ham og gjorde alt for hendes lille prins. Hun fandt sammen med en fyr der skulle vise sig at være noget af en psycho der brutalt slog moderen ihjel og skulle til at gøre det samme mod ham men han undslap med nød og næppe og løb indtil han ikke kunne mere i silende regn om natten og bankede på en tilfældig dør smurt ind i plørre fra top til tå af at være snublet og lignede en druknet rotte.
Heldigt for ham tog de to der åbnede deres hjem sig kærligt af ham og efte at have været trukket rundt i systemet og retsager er de nu hans legal guardians.

4) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukke-historier?

At skrive ned for det meste, ender for det meste med bare at have det i hovedet da jeg bliver så dejligt blank når jeg sidder foran skærmen.

5) Ejer du et eller flere dukkepar? Fortæl lidt om deres historier og inkluder gerne billeder af hvert par.

De er en pæn del her men kan da tage de to jeg lige hurtigst kunne finde et billede af

Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] 71c30863ff2ac413000669263ab22a6d-d9hbijn

Darren og Taffy. Darren kom fra et strengt kristent hjem. Faderen rent literært bankede bibel vers ind i hovedet/kroppen på ham gennem hans opvækst hvilket intet godt gjorde ham som han voksede op. Faderen døde da han var 14.
Taffy kom fra en familie bestående af hans mor og 3 søstre. Han var altid den mindste og blev drillet for at være overly feminine. Han er lidt en parodi på alle de der BL bottom/uke drenge der er über feminine og som i den grad har hips.
Anyway, de to endte op sammen efter at Taffy konstant mente at Darren skulle muntres op og gjorde alt for at Senpai ikke ville være ked af det. Ikke nemt med en der er så indoktrineret kristen, der hele tiden høre sin faders formaninger og eder i baghovedet og tilmed har mareridt om hvad faderen gjorde ved ham da han stadig var i live.

6) Hvad synes du om dukkepar hvor der er stor forskel på dukkernes størrelse (som et MSD/SD par)?

Med mindre proportionerne er som de skal være, at det ikke ligner et lille 10årigt barn sammen med en gran voksen person, ser jeg intet problem.
Hvis det derimod er omvendt og det er et intimt romantisk par hvor den ene part har en krop som et barn ser jeg det som pedofili uanset hvordan man prøver at bort forklare det med 'han/hun er udødelig så derfor...' eller 'jamen i virkeligheden..' ja, men i virkeligheden ser jeg ikke par hvor den ene part ligner et barn knapt kommet i puberteten sammen med fuld voksne mennesker der kysser, krammer eller har noget aktivt sexliv ud over at det er noget der skjules i kældre eller små mørke rum hvad vesten angår.

7) Hvad kan du godt lide/ikke lide ved dukkepar?

Det er vel bare hyggeligt uanset hvordan man vender og drejer den.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]   Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge  53] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 3 ud af 5 (Uge 12)
» Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4)
» Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)
» Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)
» Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: