Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Hygge dage [Minifee elf Rin] Fre Jan 22, 2016 3:34 am
Tog et par billeder af Paprika i dag, og fandt ud af at de shorts jeg har ikke passer i stilen, til resten af sættet.. Så hun hygger rundt i underbukser. Det gør vi vel alle engang imellem.
-
-
Tak for kigget!
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hygge dage [Minifee elf Rin] Fre Jan 22, 2016 9:41 am
Hun er rigtig fin (selv uden bukser på ) Jeg kan ret godt lide hendes stil - hun minder mig om en der vil hygge derhjemme med Netflix eller PlayStation og som bare lige er gået ud i køkkenet efter mad (måske er det bare fordi det er det jeg ville have gjort, hvis jeg var hende)
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hygge dage [Minifee elf Rin] Man Jan 25, 2016 4:34 am
Hvor er hun fin! Elsker kombinationen af faceuppen og tøjet Skaber en cool kontrast ;D
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hygge dage [Minifee elf Rin] Tirs Jan 26, 2016 4:47 am
Hun er en cutie patootie! <3 Elsker hendes look. Din styling af dukker er altid unik og perfekt
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: Hygge dage [Minifee elf Rin] Fre Jan 29, 2016 7:33 am
Tusind tak alle tre!
Prinsessen - Der er noget med det der Netflix n chill, haha!
Akatsuki - Tak, er vildt glad for du kan lide min styling! ; w ; Har godt nok også rodet meget rundt i det, for at finde ud af hvad jeg kan lide.. Men tusind tak!