Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Ons Feb 17, 2016 4:20 am
Min Popodoll Ramiel ankom i dag Jeg ved ikke hvordan jeg lige har det med kroppen, men jeg skal nok bare lige vænne mig til den. Den er bare meget glat og leddene glider en del rundt.
Skulle lige lege bytte-hoved leg med de to skelet-drenge.
Sidst rettet af Prinsessen Ons Feb 17, 2016 12:04 pm, rettet 1 gang
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Ons Feb 17, 2016 4:25 am
Oh wow! Den sculpt har jeg altid godt kunne lide, dog bare aldrig haft noget at bruge ham til, men vil da bestemt glæde mig til at se hvad du finder på med ham! Tillykke!
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Ons Feb 17, 2016 9:58 am
Han er SÅÅÅÅ sej!! Hvor skønt at du endelig har ham hjemme ^^ Hvordan synes du så hans tan er? Kan godt se det med at han er meget blank, men måske MSC vil kunne gøre at han ser mere mat ud? Bliver super fedt at se hvordan han skal males!! Sådan en speciel og awesome sculpt *^^*
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Tors Feb 18, 2016 12:32 am
Du bliver ved med at slæbe spændende dukker hjem xD Bliver spændende at se hvad du gør ved ham her Jeg har købt sådan en gang silicone-ringe fra Luts, til at undgå glatte led. Det har hjulpet for mig, for Kylie har haft tendens til glatte hofteled allerede inden hendes elastik blev slap og gav op Jeg har sat dem direkte på elastikken da jeg restringede hende, men jeg tænker at de ellers sagtens kan klippes op og vippes rundt om.
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder] Tors Feb 18, 2016 1:51 am
Selv min kæreste kom hen og sagde ''Wow, fcuk de er fede!'' xD Jeg er virkelig en kæmpe beundrer af dine dukker, deres fuldførthed og unikke designs. Det er altid spændende at se hvad du får hjem! Glæder mig sådan til at se dig komme igang med ham, elsker at følge folks processer og se hvor de fører det hen.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Ankomst af Popodoll Ramiel [skelet hoveder]