theXness
Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
| Emne: Boy in a box in a box [MNF Woosoo Boy] Fre Feb 27, 2009 1:56 am | |
| Så fik jeg endelig min første MSD efter to måneders ulidelig ventetid <333 Og gaawd hvor er jeg glad for han er min første msd. Han er alt jeg forventede ^W^ og mere. Jeg har ikke noget navn til ham endnu da jeg stadig boxer rundt med nogle, men vi får se~~ PHOTOSHOOT IS GETTING READY~~ wait for it ZHE BOX WIZ ZHE BOX WIZ ZHE BOI!! Bubblewrap haz yoh Pretty box iz pretty Oooh, soft fuzzy stuff~~ OH NOESE! Izza bodeeh! 9.6 eyes x'3 And zheee infamous Juri event head x'3 (Don't know if I'm keeping it >.>) | |
|
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
| Emne: Sv: Boy in a box in a box [MNF Woosoo Boy] Fre Feb 27, 2009 2:17 am | |
| AW <3 Han er så kær. Tillykke med ham ^^ jeg glæder mig til at se mere! | |
|
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
| Emne: Sv: Boy in a box in a box [MNF Woosoo Boy] Fre Feb 27, 2009 2:20 am | |
| tillykke med ham har selv bestilt en woosoo og glæder mig meget til ham | |
|
Beatie
Antal indlæg : 39 Age : 39 Geografisk sted : Nyborg Registration date : 29/12/08
| Emne: Sv: Boy in a box in a box [MNF Woosoo Boy] Fre Feb 27, 2009 2:51 am | |
| Øj, tillykke med ham <3 Jeg er vild misundelig - venter selv på en MNF, men der er lange udsigter stadig. Han er super sød på det næstsidste billede, selvom øjnene ruller lidt. Btw, hvis du ikke kan komme af med event-hovedet, så PM mig. | |
|
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
| Emne: Sv: Boy in a box in a box [MNF Woosoo Boy] Lør Feb 28, 2009 4:50 am | |
| aww.. hvor er han kær!! Tillykke med ham!!! <33
Var total vild med ham på et tidspunkt! men... endte så med en MNF shushu BOY x'D
glæder mig dog til at se mere til ham!!! <3 | |
|
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Boy in a box in a box [MNF Woosoo Boy] | |
| |
|