Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Blue is my color [Migidoll Ryu - Luke] Søn Mar 08, 2009 10:10 pm
Så fik jeg endelig Luke efter.. to andre molds. Men det her er hverfald ham. Han er ikke helt færdig, så jeg har bare legede lidt med de forskellige billeder.
Hans wig er lidt for stor så skal ha' en ny. Også øjne, da de ikke er mine.. XD;;
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Blue is my color [Migidoll Ryu - Luke] Man Mar 09, 2009 2:13 am
han er rigtig dejlig
Gæst Gæst
Emne: Sv: Blue is my color [Migidoll Ryu - Luke] Man Mar 09, 2009 4:32 am
Hvor er han bare dejlig! Jeg har altid godt kunnet lide Migidoll's molds, men jeg må sige at jeg endnu bedre kan lide Ryu nu, end jeg har kunnet! Kan specielt godt lide billede nummer 2, han ser rigtig levende ud!<3
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Blue is my color [Migidoll Ryu - Luke] Man Mar 09, 2009 6:27 am
De øjne er så fede! ^^ De fortjener i hvert fald opmærksomhed. Ellers bestemt også fede billeder
Guest Gæst
Emne: Sv: Blue is my color [Migidoll Ryu - Luke] Man Mar 09, 2009 6:30 am
Damn den dreng er dejlig~ Elsker de billeder, super flotte!
Dina
Antal indlæg : 30 Age : 32 Geografisk sted : København - Østerbro Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Blue is my color [Migidoll Ryu - Luke] Man Mar 09, 2009 7:26 pm
Wow, er helt væk i den dreng, det må jeg indrømme. Elsker hans wig, synes virkelig den er dejlig (har generelt en ting for store blonde wigs). Og de isblå øjne passer virkelig godt til ham, han har super meget personlighed. Er helt vild med det første billede. Synes at farverne, lyset og kontrasten spiller rigtig godt sammen - meget stærkt billede.
Glæder mig til at se mere til ham, han er sgu flot =D
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Blue is my color [Migidoll Ryu - Luke] Tirs Mar 10, 2009 12:36 am
aww.. Han gør virkelige en rolig! Han er smader smuk, og hans wig er bare så lækker! samt hans øjne!! <3 Hans faceup fanger mig mest!! Især det om hans øjne.. <3 Det er virkelige smukt!
Billederne er også rigtig gode!! Det er nok også mest din fortjenelse, at han virker så rolig, på billederne, og at han gør en rolig.. ^w^ Altså jeg bliver helt fjern/rolig når jeg ser på ham.. <3
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Blue is my color [Migidoll Ryu - Luke] Tirs Mar 10, 2009 2:44 am
Sorry men jeg kunne altså bedre lide Luke som (Ios Anos)? jeg er ikke helt sikker på om han skulle se ung eller ældre Look.. I tilfældet Ung, ja så har du sku gjort det godt! men det kan også være jeg lige skal se ham "Live" før jeg bedømmer alt for meget^^`` ellers dejlige billeder som sædvanlig =D
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Blue is my color [Migidoll Ryu - Luke] Tirs Mar 10, 2009 2:55 am
*has him near her* XBBBBBB luke is MINE!!!! muahaha...
but seriously, he is gorgeous and you already know I ADORE that nose..