Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Music boy (SSDF Cane introduceres) Tirs Mar 10, 2009 8:15 pm
I går fik jeg så min nye dreng hjem, som jeg har ventet lææææænge på. Han er en super senior delf Cane. Og vil bare lige sige at hvis nogle overvejer at anskaffe sig en ny 70cm dreng, kan denne krop KUN anbefales, den er SÅ lækker.
Dante er vild med musik, og sidder tit hjemme og fumler med selv at skabe sin egen musik, mest trance og goa. Han er en lidt stille dreng, som er meget belæst, dog uden at være en nørd.
Håber i vil tage godt imod ham.
Tak fordi du kiggede, glæder mig til at få lidt feedback på ham.
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 32 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Music boy (SSDF Cane introduceres) Tirs Mar 10, 2009 9:30 pm
Ihh hvor er han dejlig ^^ er helt vild med hans stil
Beatie
Antal indlæg : 39 Age : 39 Geografisk sted : Nyborg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Music boy (SSDF Cane introduceres) Tirs Mar 10, 2009 9:53 pm
Øj, en dejlig dreng. Tillykke med ham
Efter at have studset over det lidt, ved jeg hvem det er han minder mig om: Lukas fra X-faktor. Sådan lidt nørd-lækker. Just the way I like 'em. ;P
Glæder mig til at se mere!
Dionza
Antal indlæg : 56 Age : 31 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Music boy (SSDF Cane introduceres) Ons Mar 11, 2009 12:12 am
Åååh hvor er han flot! ö ville ønske du havde fået ham lidt før, så jeg kunne nå at se ham irl, må blive en anden gang^^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 37 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Music boy (SSDF Cane introduceres) Ons Mar 11, 2009 2:09 am
Aaawr han er så dejlig. Glæder mig til at møde ham. Håber han hygger sig med Katashi ^^
Den wig er så fin til ham altså <3
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Music boy (SSDF Cane introduceres) Ons Mar 11, 2009 4:29 am
Uh, bestemt en lækker herre :3 (hvis man må kalde ham så) Farverne i billederne er meget balancerede. Jeg synes dog, der er en sjov uskarphed i billederne (ved ikke, om det er min skærm), men det giver en fed effekt. Tænkte på, om det er noget tiltænkt? ^^
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Music boy (SSDF Cane introduceres) Ons Mar 11, 2009 7:13 am
Fed mold faktisk!! Han er da så meget pænere på dine billeder end dem på Luts hvis du spørger mig. oO" Cool! Glæder mig til at se mere til ham.