Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Happy Easter [Pipos Dali] Man Apr 06, 2009 1:42 am
Undskyld at jeg ikke har været så god til at poste billeder >_<
Disse billeder blev taget da jeg var oppe og besøg min skønne Heceta, dog et stykke tid siden, men ventede da det passede bedst at poste dem nu hvor det var blevet påske ^^
Håber I alle får en god påske med godt vejr og massere af hygge!
Guest Gæst
Emne: Sv: Happy Easter [Pipos Dali] Man Apr 06, 2009 7:05 am
Tak og i lige måde! ^^
Men hvor er han sød~ elsker den måde han kigger på en og smiler sådan lidt sødt/frækt. Elsker billede nr 2 hvor han gemmer sig mellem blomsterne ^-^
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Happy Easter [Pipos Dali] Man Apr 06, 2009 7:10 am
Wauw... det må være nogle af de bedste billeder jeg nogensinde har set. Farverne er så klare, og det ser næsten helt uvirkeligt ud. Som om det ikke KAN være billeder som du bare har taget af en dukke med et kamera o.o Virkelig smukke!
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Jeg har jo herremeget lyst til påskeæg nu! >.< Ej, billederne er utroligt kære <3 elsker blikket. På det femte billede ligner det dog lidt, at det er hovedet uden krop ^^;;
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Han er altså så lækker. Håber engang jeg får ham at se irl. ^^ Og han gør sig godt som påskehare. Hvem vil ikke blive glad for et påskeæg, der er blevet leveret af en super nuttet kanin i barrøv og butterfly. Jeg ville kidnappe ham på stedet.
Og god påske til dig også.
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Meget flotte billeder, kan godt lide den lidt grå tone i dem - det får det til at se lidt køligt ud. Sådan, første forårssol. Har du redigeret billederne på nogen måde? Kan godt lide de er knivskarpe. Ikke tosset.