Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Man Mar 23, 2009 7:38 pm
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få ordnet Jae-darlings tats hjemme hos Armand i weekenden, og jeg er ganske godt tilfreds. Han mangler stadig sin backpiece tattoo, men det må jeg få ordnet snarest, da jeg løb tør for fantasi ved 12-tiden. ^^; En lille oversigt, da man ikke kan se dem alle sammen: På hans højre overarm er en hibiscus blomst, som er den koreanske nationalblomst; på højre hånd et tribal mønster, som jeg dog nok laver lidt om; på venstre håndled en stjerne magen til min egen; FATE skrevet over fingrene på sin venstre hånd; og sidst men ikke mindst et citat af The Trax i hangul under kravebenet. 비가 되어줄게 [peega twe-eojoolge] betyder "I become your rain". Citatet er fra nummeret Over the rainbow. Min kæreste har været så dejlig at hjælpe med den, da jeg skriver grimt på alle sprog og i alle alfabeter. 8D <3 Derudover er hans torso blevet blushet en anelse, og han har fået en ny næsepiercing, da den har været væk, siden han fik sin nye faceup. (:
Jeg undskylder for virkelig kedelige billeder og uvarierede poses, men jeg måtte bare have vist i hvert fald lidt af min dreng frem. <3
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Man Mar 23, 2009 8:14 pm
nøj hvor er det nogle flotte tatoos ~<3 Er især glad for den ved hans kraveben OwO
Han er godt nok flot og sikke en lækker overkrop blev helt nysgerrig efter at se den der tatoo han har på højre håndled
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Tirs Mar 24, 2009 12:23 am
Blomsten er blevet meeega flot O_O og det sidste billede er mega dejligt ^^ der er rigtig meget udtryk i det
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Tirs Mar 24, 2009 7:27 am
Damn han ser dejlig ud, smukke tattoo's =) Glæder mig til at se mange flere billeder
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Tirs Mar 24, 2009 7:52 am
Bestemt lækre tatoveringer, der klæder ham :3 Jeg elsker den hen over kravebenet, den er smukt udført, du må have en dygtig kæreste på det punkt ^^ Jeg elsker farvelægningen af blomsten ^^
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Tirs Mar 24, 2009 8:45 pm
Det ser da bare utroligt godt ud. Rigtigt flot lavet
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Tirs Mar 24, 2009 11:49 pm
han er rigtig cool
theXness
Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Ons Mar 25, 2009 6:06 am
Astrid > Mange tak x'3~~ hehehe
Mwaha, teksten ser meget bedre ud på billeder x'p Eller... jeg fik jo kun set den på hovedet, så x'P
You gotta let me take some pictures of him darling, you just have to. <3
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Ons Mar 25, 2009 8:44 am
Fine billeder, kan godt lide den måde han holder halskæden op på, det giver en god effekt. Tatoveringerne er fine, specielt dem ved kravebenene ... og så har Jae og Havok nu veninde-FATE-fingertatoveringer. XD
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Tors Mar 26, 2009 4:33 am
Uh det ser rigtig godt ud, koreanske skrifttegn er flotte. Whuh, jeg er nu endnu mere hooked på at tatovere lidt på min kære MNF-dreng. xD Hvad har du brugt af materialer? o.O Er det malet med akryl eller tegnet med akvarelblaynter?
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Tors Mar 26, 2009 5:03 am
Gud, hvor er det nogle flotte tattoos. De ser dejlig realistiske ud og selvom der er så mange, synes jeg ikke det ser ud af for mange n__n Og ellers er han jo bare en køn dreng, ligesom de andre dukker er kønne <3
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Tors Mar 26, 2009 9:52 am
Tusind tak alle sammen! ^^ Jeg arbejder som sagt stadig på ham, og der skal også gøres noget ved hans hår, men jeg er ved at være godt tilfreds med min lille koreaner. <3
Manda; Begge dele faktisk. Jeg er ikke så god med pensel, så jeg har tegnet blomsten med akvarelblyant, og jeg har dyppet den i lidt vand til farvelægningen. ^^ Min kæreste skrev det fine hangul med akryl, så vidt jeg husker, og FATE er også skrevet med akryl af en anden sød veninde, da jeg som sagt skriver utrolig grimt. x'P
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]