You know i'm going over [Souldoll S. Ize] SPAM! Mange billeder. ^^
+5
Haruka_Kite
Heceta
Helene
Nerdystreak
714
9 deltagere
Forfatter
Besked
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: You know i'm going over [Souldoll S. Ize] SPAM! Mange billeder. ^^ Fre Apr 10, 2009 1:52 am
Såh kom fine Joey hjem. ^^ Han er blevet restylet, har fået ny faceup og ståltråd strategiske steder, så here we go. :3 Venter på paryk til ham, og noget andet tøj. I starten var jeg lidt irriteret over Souldoll kroppen - han havde tendens til frøben, og jeg synes han var svær at få til at stå. Men nu har jeg luret ham, og jeg synes han poserer fantastisk, og at man kan alle mulige spændende ting med ham. Ooog så kan han stå på et ben ... (blærebilleder følger snarest)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Klassisk Ize pose XD
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
Tak for kigget!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: You know i'm going over [Souldoll S. Ize] SPAM! Mange billeder. ^^ Fre Apr 10, 2009 2:06 am
Tillykke med ham!! Hvor er han bare dejlig! *grabby hands* Jeg glæder mig til at se, hvordan han ser ud, når han er "komplet". Fine billeder; jeg kan godt lide den måde, du brugerh ans hænder på. Det gør ham meget levende at se på. :-)
Guest Gæst
Emne: Sv: You know i'm going over [Souldoll S. Ize] SPAM! Mange billeder. ^^ Fre Apr 10, 2009 2:17 am
Er helt enig med Mary, han er virkelig flot (plus at jeg har en svaghed for sleeping molds ^^' ) Tillykke med ham! Bare kom med alt dit blær, vi kan ta det kan vi =P
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: You know i'm going over [Souldoll S. Ize] SPAM! Mange billeder. ^^ Fre Apr 10, 2009 2:18 am
aww han er sød o3o han ser så blid ud *w* og ja han ser virkelig ud til at kunne posere godt!
høh græder han lidt på billede 13 ? X3
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: You know i'm going over [Souldoll S. Ize] SPAM! Mange billeder. ^^ Fre Apr 10, 2009 8:09 pm
Han er blevet super flot, og man kan virkeligt se det er en af dine kreationer. Han er meget unik syntes jeg, men har nu altid godt kunne lide Ize.
Dejlige billeder, der er mange forskellige følelser på dem, i det du bruger hænderne så meget. Det eneste jeg savner er et skarpt profil billed, så jeg kunne se hans nye face up ordenligt
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: You know i'm going over [Souldoll S. Ize] SPAM! Mange billeder. ^^ Fre Apr 10, 2009 11:48 pm
Daaaamn hvor er han lækker. *___* Jeg synes virkelig, han har attitude, sådan lidt.. passiv pga. de smalle øjne men også super badass især på grund af håret. 8D Jeg er helt vild med billede 8, 11 og 13, you rule that souldoll body!
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: You know i'm going over [Souldoll S. Ize] SPAM! Mange billeder. ^^ Lør Apr 11, 2009 7:41 am
Han er jo herrelækker O: O: <3 Det er også nogle fede billeder, jeg elsker hans frisure ^^
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: You know i'm going over [Souldoll S. Ize] SPAM! Mange billeder. ^^ Man Apr 13, 2009 4:28 am
Æv og så fortryder man salget! Hehe kun gas! Og er kun fordi han er blevet totalt lækker!! Kanont godt arbejde, en virkelig flot face-up han har fået!
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: You know i'm going over [Souldoll S. Ize] SPAM! Mange billeder. ^^ Tirs Apr 14, 2009 4:19 am
Uh han er blevet fin ^^ god face up til ham
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: You know i'm going over [Souldoll S. Ize] SPAM! Mange billeder. ^^ Tirs Apr 14, 2009 10:44 pm
Tillykke med ham!! ^w^
Han ser ud til at kunne poste fantastik!!? OwO Han er viiildt skøn!! Og mega nuttet på billede 13!
Billederne er osse rigtig gode, Men det er de jo altid Jeg glæder mig sindsyg meget til at se de blærebilleder!! x'D
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: You know i'm going over [Souldoll S. Ize] SPAM! Mange billeder. ^^
You know i'm going over [Souldoll S. Ize] SPAM! Mange billeder. ^^