profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*
+8
Akatsuki
Ponpyon
Medusa
mystearica
FrkLynge
Prinsessen
Dustbunnie
lille_Aki
12 deltagere
Forfatter
Besked
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: profil billeder af alle mine dukker * spam billeder* Man Apr 02, 2012 2:34 am
Fik lige lyst til at tage billeder af alle mine dukker i morges hehe OMG har for mange især vis man gerne vil tage profil billeder af dem alle sammen tror det tog lidt over en time T^T også fordi der er nogen som deler krop ^^'
undskylder for dårlig lys i nogle af billederne
Iplehouse EID real skin Chase
Elfdoll real skin Vivien
Elfdoll Ruru/ volks SD16 hybrid
Elfdoll homme skin Aden
Aamu Emi / volks SD13 hybrrid
Fairyland MNF Shiwoo
Fairyland MNF Shiwoo scar
Elfdoll real skin Tasha
SD16 Volks Pearl
YoSD Volks Tanpopo
YoSD Volks white skin Yuh Tensi
puha det var mange haha tak for kigget
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: profil billeder af alle mine dukker * spam billeder* Man Apr 02, 2012 3:10 am
Rigtig flot familie du har. Jeg har altså et blødt punkt for Shiwoos. (Har selv i tre størrelser)
Dustbunnie
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: profil billeder af alle mine dukker * spam billeder* Man Apr 02, 2012 3:10 am
Du har godt nok fået dig en del dukker efterhånden! De er alle sammen rigtig fine, og forskellige at se på. Vis flere billeder!!
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Emne: Sv: profil billeder af alle mine dukker * spam billeder* Man Apr 02, 2012 3:31 am
Du har godt nok en hel del - og de ser alle sammen fantastiske ud. Er helt vild med din Aamu Emi - hun er jo fantastisk! De har alle vildt god stil og rigtigt flotte dukker helt klart. Håber at se mere til dem
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: profil billeder af alle mine dukker * spam billeder* Man Apr 02, 2012 3:41 am
hvor er de smukke allesammen
Medusa
Antal indlæg : 94 Age : 56 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/06/11
Emne: Sv: profil billeder af alle mine dukker * spam billeder* Tirs Apr 03, 2012 8:29 pm
Fede billeder. Jeg synes at Vivien er meget smuk og dramatisk, men for pokker. Iplehouse kan bare noget ingen andre kan. Fantastiske dukker.
Tak for kigget.
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: profil billeder af alle mine dukker * spam billeder* Ons Apr 04, 2012 4:20 am
~<3 likes dine dukker er så fine :)
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: profil billeder af alle mine dukker * spam billeder* Tors Apr 05, 2012 3:45 am
Dine dukker er ren eyecandy. :> De er alle sammen så unikke og gennemførte. Jeg elsker især dine piger og tinies. <3
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: profil billeder af alle mine dukker * spam billeder* Søn Apr 08, 2012 6:37 am
Aw, du har altså bare sådan nogle flotte dukker! ♥ Er især helt vild med din Vivien, den mold er så dejlig. Og ih, hvor er din Emi bare blevet fin, elsker hendes wig. ^^
JullietXredrose
Antal indlæg : 47 Age : 29 Geografisk sted : næstved!! Registration date : 12/07/09
Emne: Sv: profil billeder af alle mine dukker * spam billeder* Søn Apr 08, 2012 6:48 am
Wow... blev lige lidt forelsket i din Elfdoll Vivien!!! O.O hun er da godt nok en lækker dukke!!!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: profil billeder af alle mine dukker * spam billeder* Tirs Apr 10, 2012 11:22 pm
Mums! Skønt at se dem alle sammen. Det er en dejlig flok, du har!
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: profil billeder af alle mine dukker * spam billeder* Lør Apr 14, 2012 5:01 am
Elsker din "lille" flok Vil altså have lov at lege med din Chase en dag!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*
profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*