Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sunny side up [Souldoll S. Ize, IH Barron mod] Ons Apr 15, 2009 8:54 am
Udflugt først til Islands Brygge og så til mine forældre udmøntede sig i disse billeder ... Poseringer og effekter er ikke de mest originale jeg har vredet ud (og blærebilleder bliver en dag hvor det ikke blæser XD), men håber i vil nyde kigget alligevel. ^^ Har i øvrigt faceuppet Lud igen. Der var noget blush ved hagen der gik helt galt D: men ellers er jeg ret tilfreds. :3
God fornøjelse!
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
OMAKE:
Lad aldrig din kæreste posere din dukke. DX
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Sunny side up [Souldoll S. Ize, IH Barron mod] Ons Apr 15, 2009 5:34 pm
Wow hvor er lyset lækkert, især på det første billedet er reflektionerne i vandet utrolig flotte! Hurra for sol 8D Og det er da ikke første gang, din kæreste har haft fat i en af dine drenge, har jeg ret? God tur til Roskile..
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Sunny side up [Souldoll S. Ize, IH Barron mod] Ons Apr 15, 2009 6:07 pm
aww! Lud!! *Q*
Ville rigtig gerne ha set Blærebilledet! >.< (men må så blive en anden gang ) Syns faktisk at baggrunden er viildt smuk! og man bliver helt rolig!
OG JEG ER HELT VILD MED DIT OMAKE BILLEDE X'D whahahah!! <3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Sunny side up [Souldoll S. Ize, IH Barron mod] Ons Apr 15, 2009 7:55 pm
Belysningen på de første billeder er super skøn! Virkelig dejlig. (Jeg overvejer, om jeg godt kunne tænke mig en mere vandret horisontlinje på de første par; men jeg antager, det er med vilje og for effektens skyld, at du ikke har vendt billederne lidt.) Fotoet med skyggen er også super fint. Jeg kan godt lide beskæringen, hvor man ikke ser hele hans ansigt, og hans silhouet/skygge er rigtig god. Billederne med de idylliske landomgivelser er interessante. Det er en pudsig kontrast mellem de fine blomster og det skateboardet. - Ikke lige hvad man forventer, men ganske cool egentlig. (Vi skal have lavet skaterbilleder med Lude og Christophe snart. ;-))
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Sunny side up [Souldoll S. Ize, IH Barron mod] Tors Apr 16, 2009 2:39 am
Din kæreste er jo genial til dukkeposeringer x'D Anyways, det er nogle superlækre billeder ^^ Rigtig god fokus. Jeg elsker det fjerde billede, der er noget interessant ved, at man kan se skyggen, men ikke hele hovedet ^^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Sunny side up [Souldoll S. Ize, IH Barron mod]