Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: en side jeg ik har set før oO" Fre Dec 18, 2009 7:12 am
Okay jeg oplevet nået her til aften da jeg sad ved den gamle pc Jeg har ikke set den side af Saiga før oO" jeg overveje at tag han´s tempretur OO" Saiga- kom ik for godt igang V_V" Wolfy- ehe ^^;; gome men mine hænder ryste meget da jeg sku tag billederne så håber i overlever alt kritik er velkommet som altid ^^
Saiga-.... Wolfy- ehm...S-saiga?..*er ikke sikker på om man budte spørger ham men efter en halv time måtte man vide det*
Saiga-...ja!? Wolfy-...edooo...owO??
Saiga- *kan rende ud hva wolfy vil vide* Jeg fant Mano grædene ved døren... Wolfy-...huh..
flasback
Mano- snøft snøft watashi wa baka desu (jeg er dum)
Saiga-... *går forbi* Mano- Snøft
Saiga- hm?
Saiga- Sidder du nu der og tuder V_V
Mano- N-no! snøft snøft *kigger væk*
Saiga-....."suk"...... Flasback slut
Saiga-...nogle drenge på bakken have moppet ham...og Tomo er jo ude med Matias endnu Wolfy-..ahh...såå..det er derfor...men Saiga- men hva!?
Wolfy- Det ligninger dig ikke ^^;; Saiga- __ __# er det et problem!? Wolfy- N-nej nej ^^;; Saiga-....Jeg tror at jeg tager med ham på bakken imorgen så han ikke er alene....
man kan sku ik andet end elske den dreng o^^o at se Mano sammen med Saiga var rart
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Fre Dec 18, 2009 7:20 am
nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!!!!
hvor er den bare godt lavet... havde slet ikke forventet det sidste billede XDDDD ~cute Man må sige at de andre i din dukkefamilie virkelig er ved at få Saiga til at vende 180 grader, personlighedsmæssigt... eller i hvert fald 90 grader XDDDd
Gæst Gæst
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Fre Dec 18, 2009 7:23 am
ÅH HVOR JEG DOG ELSKER DET! Jeg havde slet ikke regnet med det ville komme!! Ejh hvor er det sødt!! Elsker den!
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Fre Dec 18, 2009 7:37 am
Oh my Goddess!
Det var da virkelig en drejning den tog. ingen gang jeg havde regnet med det. havde måske regnet med at han tøstede ham, men at se det billede var jo...ja..ordet kan jeg sgu ikke lige finde.
Hvor sødt. Den side er meget sød. Dejligt vi fik den at se. Den sidse har han nu skjult rimelige godt. Godt at han var der til at trøste ham. ^^
*smelter over at det er så sødt*
lupus-wolfy
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Fre Dec 18, 2009 7:44 am
hehe tak alle sammen man skal bare bog længe nok med ham så er der en chanse for at se den side >o<" hehe ej tror bare at han har tænk meget på sin egen barndom lige fortiden tror julen har en god virking på ham XD
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Fre Dec 18, 2009 7:47 am
Aaaaw, hvor var den sød og dejlig! OwO Jeg elsker den effekt du lavede, med at man først ser den del af billedet hvor Mano ligger sådan, til sidst! Det er virkelig godt.
Og hvor kan Saiga dog være sød <3 Som en storebror / far! Gad vide hvad din kære Tomo ville sige til det? :3
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Fre Dec 18, 2009 7:53 am
LOL! xD Selvom det var meget tegnefilms cliché.. Så var den meget god.. xD Dog var det en sidde man ALDRIG havde regnet med! xDD
Ikras ville ha gået ned og banket de unger istedet for at trøste.. xD
Kiba-kuun
Antal indlæg : 60 Age : 33 Geografisk sted : Rungsted Kyst Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Fre Dec 18, 2009 7:56 am
Aww hvor er den story sød <3 Måske lidt mørke billeder, men sådan er det jo her i Danmark om vinteren @_@ Kan godt lide at vi først tilsidst får afsløret hvad Saiga laver/havde gjort XD <3 Dejlig nuttet story ^w^
lupus-wolfy
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Fre Dec 18, 2009 8:02 am
wolter- ja jeg elsker tegnefilm XD (tror ikke han banker dem imorgen tror bare han skræmmer dem væk oO")
kiba- hehe ja ^^ men nu har lyste aldri vil samme arbejde med mig ^^;; men tak ^^
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Fre Dec 18, 2009 9:06 am
ahh så kært!!!! elsker historien og billederne er da gode *Q* synes det er dejligt at se at Saiga begynder at vise sin venlige side XD Mano er godt nok heldig XD
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Fre Dec 18, 2009 9:44 am
saiga you softie
hvor var den sød, havde ikke regnet med slutningen.
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Fre Dec 18, 2009 9:52 am
stakkels mano! *GENNEM TÆVE DE DRENGE DER HAR GJORDT DET!*
fin lille story! den gå lige i sindet!
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Lør Dec 19, 2009 3:24 am
Nurh... Stakkel.... men så kom saiga og reddede dagen... =)
lupus-wolfy
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Søn Dec 20, 2009 7:51 pm
takker glad for i kan lid den
Risushi
Antal indlæg : 92 Age : 30 Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde Registration date : 31/01/09
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Søn Dec 20, 2009 11:18 pm
Aaaaww...! Man kan da ikke andet end holde af den her story! Den er så kær! Elsker den nye side man kan se af Saiga, han er så.. Så sød! Pas på ellers kan Saiga risikerer at få endnu en, dukke-pige, fangir(Eiko)l
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: en side jeg ik har set før oO" Tirs Dec 22, 2009 7:03 am
WAAAAAAI HVOR ER DET SØDT!!! hehe så Saiga viser sin bløde side! Hvor er han dejlig!