Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 More ink for my darling boy

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

More ink for my darling boy Empty
IndlægEmne: More ink for my darling boy   More ink for my darling boy Icon_minitimeFre Apr 24, 2009 2:17 am

Jeg har fået arbejdet lidt mere på Jae's tatoveringer de sidste par dage. Jeg ved stadig ikke helt, om det bør laves om, men jeg synes faktisk, hans backpiece tattoo er blevet ganske OK indtil videre. It's a WIP. :3

More ink for my darling boy 100_3063

Og desuden har jeg fået fixet den lille en, han havde på højre hånd (som godt nok ikke er blevet vist endnu, men wth.)

More ink for my darling boy 100_3068

Kritik og kommentarer er meget velkommen. :)


Sidst rettet af Haruka_Kite Man Apr 27, 2009 9:56 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

More ink for my darling boy Empty
IndlægEmne: Sv: More ink for my darling boy   More ink for my darling boy Icon_minitimeSøn Apr 26, 2009 7:20 am

Uh nice! Endnu engang fristes jeg til at inke min egen dreng.. xD Han er trods alt lidt pirat.

Synes du er sluppet rigtigt godt fra symmetrien i backpiecen, det ser godt ud med motivet. Smile Kanterne ser også godt afgrænsede ud i fht den på hånden, hvad har du lavet backpiecen med?

Har også noget konstruktiv kritik og forslag til hvordan du kan opnå et mere realistisk look... n_n Når de sorte pigmenterer havner under huden, har de en tendens til at få et blågrønt/gråligt skær, og det kunne du prøve at arbejde med her. Farvelægningen af vingerne bærer præg af at de er farvelagt med streger, måske du kunne udbløde det lidt? Smile På rigtige sort/hvid tattoos bruges der gerne en masse bløde skygger, der måske kan opnåes ved at blushe med en sortgrå farve.
Her er et eksempel på hvad jeg mener:
More ink for my darling boy 3385262523_d5cea7be78

Da jeg ikke selv har prøvet at tatovere mine dukker endnu, ved jeg ikke hvad der virker, så det er blot forslag. Wink Men håber at noget af kritikken kan buges.
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

More ink for my darling boy Empty
IndlægEmne: Sv: More ink for my darling boy   More ink for my darling boy Icon_minitimeMan Apr 27, 2009 12:57 am

Tusind tak, det var lige sådan en form for hjælp, jeg kunne bruge :D
Jeg har faktisk glemt at skrive det, men de er begge stadig WIP, især hans backpiece, som jeg skal have gjort færdig, når jeg får købt tørre pasteller. @@; Indtil videre er den kun tegnet op med en meget spids akvarelblyant, som er gjort let våd. Der skal - ligesom du foreslog - lægges en masse skygger og nuancer, når jeg får skaffet, hvad jeg skal bruge. ^^ Vingerne var nemlig lidt et "meeeeh" for mit vedkommende, fordi de ser så mærkelige ud nu. Det bliver forhåbentlig bedre, når jeg får blødt det ud med nogle pasteller og nogle skygger.
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

More ink for my darling boy Empty
IndlægEmne: Sv: More ink for my darling boy   More ink for my darling boy Icon_minitimeMan Apr 27, 2009 3:03 am

Nice! Jeg synes, korset er blevet super godt. Jeg kan forestille mig, det kræver tålmodighed og snilde at få det til at se så symmetrisk og gennemarbejdet ud. :-) Pastelkridt er allerede blevet nævnt, så jeg har ikke rigtig noget konstruktivt at sige. XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





More ink for my darling boy Empty
IndlægEmne: Sv: More ink for my darling boy   More ink for my darling boy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
More ink for my darling boy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Min nye lille darling :3 (AIL Elijah)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: