Jeg var ikke emo typen, men vil du stadigt elske mig (DM Bonnie)
5 deltagere
Forfatter
Besked
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Jeg var ikke emo typen, men vil du stadigt elske mig (DM Bonnie) Fre Apr 24, 2009 8:48 pm
Blaze kom i tanke om at han ville have ny hår farve, eller ja det var vel mest mig, for syntes han mindede lide for meget om gigglegeek's bonnie med sort hår, og det var absolut ikke meningen. Så nu har den lille sanger været en tur ved frisøren. Dog tænker han meget på om Katashi stadigt vil elsker ham selv om han har smidt de sorte lokker.
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Jeg var ikke emo typen, men vil du stadigt elske mig (DM Bonnie) Fre Apr 24, 2009 9:08 pm
neeeh hvor han kææær ^^ det klær ham vildt godt med det nye hår
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Jeg var ikke emo typen, men vil du stadigt elske mig (DM Bonnie) Lør Apr 25, 2009 2:09 am
Sys det nye har klær ham en smule mere, da det matcher hans nye øjne! Og fede bukser! 8D
Gode billeder!
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Jeg var ikke emo typen, men vil du stadigt elske mig (DM Bonnie) Søn Apr 26, 2009 6:18 am
Lækre billeder Det er nogle dejligt naturlige poseringer, og du udnytter bænken rigtigt godt ^^ Derudover klæder hans hår ham fantastisk
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Jeg var ikke emo typen, men vil du stadigt elske mig (DM Bonnie) Søn Apr 26, 2009 11:03 pm
Uh ha Katashi var vild med det nye hår. Men ih Gud hvor er han en lille forfængelig darling hihi <3 Sikke han kan lide at skifte
Skulle hilse fra K og sige at lige meget hvad, så er Blaze alt hvad han drømmer om
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Jeg var ikke emo typen, men vil du stadigt elske mig (DM Bonnie)
Jeg var ikke emo typen, men vil du stadigt elske mig (DM Bonnie)