Is this punishment enough for you? - VOKSENT INDHOLD + image heavy
5 deltagere
Forfatter
Besked
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Is this punishment enough for you? - VOKSENT INDHOLD + image heavy Tors Apr 30, 2009 7:12 am
Is this punishment enough for you?
Er obs på at pigens hænder ikke passer helt ind, men havde ikke nogle at skifte ud med...
Gabriel
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Is this punishment enough for you? - VOKSENT INDHOLD + image heavy Tors Apr 30, 2009 7:18 am
hvor er de feeeeeeede! de er vildt flotte og rigtig gennemførte. var for optaget af sceneriet til at bemærke om hænderne passede eller ej. det er virkeligt nogle fede billeder!
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Is this punishment enough for you? - VOKSENT INDHOLD + image heavy Tors Apr 30, 2009 8:04 am
Fantastisk stemning, som i din anden billedtråd med svagt lignende billeder, synes jeg Sort/hvid effekten giver et ret mystisk twist, hvilket står godt til Masken og hætten - og de bizare instrumenter
Poseringerne er ret gennemtænkte og kan specielt godt lide det andet sidste, da man virkelig kan mærke dominansen
Et lille forslag, så kunne man evt lægge nogle skygger på, så det måske gav tegn på at pigen/drengen (er i tvivl, sorry ^^'''), Faktisk hvade fået smæk med pisken
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Is this punishment enough for you? - VOKSENT INDHOLD + image heavy Tors Apr 30, 2009 8:52 am
Jeg sad lidt og frygtede noget lidt kikset da jeg læste titlen og nervøst klikkede på linket, men nøj, jeg blev positivt overrasket. Interessante billeder, og igen superp brug af S/H billeder!
Det er nu rart at du får postet så meget igen :3
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Is this punishment enough for you? - VOKSENT INDHOLD + image heavy Fre Maj 01, 2009 4:21 am
Virkeligt smukke billeder! Hele shootet er utroligt gennemført ^^ Sort/hvid fungerer helt suverænt i disse billeder
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Is this punishment enough for you? - VOKSENT INDHOLD + image heavy
Is this punishment enough for you? - VOKSENT INDHOLD + image heavy