Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 "..Og så så jeg den dér..."

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

"..Og så så jeg den dér..." Empty
IndlægEmne: "..Og så så jeg den dér..."   "..Og så så jeg den dér..." Icon_minitimeTors Jun 18, 2009 6:25 am

Billederne i denne historie varierer måske lidt i kvalitet. Det undskylder jeg for ^_^;

Jeg har indrettet et lille ´dukke hjørne` på mit værelse, hvor jeg gerne ville tage de fleste af billederne i denne hér photostory, men desværre er lyset vist lidt sparsomt derhenne.

----------------

"..Og så så jeg den dér..." P1030179


"..Og så så jeg den dér..." P1030184
Shinsan: "Vil du ha´ den, Bobby? vil du ha den? fang den!"
Bobby: *prøve at nå* "...!"

"..Og så så jeg den dér..." P1030186
Shinsan: "Swooosh! og så var den væk igen!"
Bobby: "...?!" *prøve at fange*

"..Og så så jeg den dér..." P1030188
Shinsan: "Swooosh! Nu har jeg dig!" *lege flyve-leg* "Swooosh!"
Bobby: "...!" ^.^

"..Og så så jeg den dér..." P1030189
Sabrina: *blive mere og mere irriteret*
Shinsan: "SWOOOSH!!"

"..Og så så jeg den dér..." P1030192
Sabrina: "SÅ HOLD DOG OP!" >_<!!
Shinsan og Bobby: *glo* o__o

"..Og så så jeg den dér..." P1030196
Sabrina: "I har leget og larmet lige siden klokken 8 imorges! Jeg har hovedpine, jeg er træt og jeg.. jeg..jeg..ARGH!!"
Shinsan: "..Men..." Q_Q

"..Og så så jeg den dér..." P1030197
Kaoru: "Sabrina, lad dem da lege..." ^__^

"..Og så så jeg den dér..." P1030205
Kaoru: "De er jo trods alt børn, og børn de leger jo.. det gjorde du nok også.." ^_^ *blidt smil.*
Sabrina: "Jaa, det er nok.. rigtigt nok.." >//.//>

"..Og så så jeg den dér..." P1030209
Shinsan: "Åååh nej, jeg kan fornemme et romantisk øjeblik, det har du ikke lyst til at se, kammerat"
Bobby: "...!!!" O.O! *prøve at nå*

"..Og så så jeg den dér..." P1030213
( De røde støvler... Guess who! xD )


"..Og så så jeg den dér..." P1030216
Kazuki: "Stop alt hvad i laver!"

"..Og så så jeg den dér..." P1030219
Kaoru: "Kazuki, jeg sagde NEJ! Vi skal ikke spille skuespil hvor at vi stopper og stirrer hver gang du træder ind i rummet." *irriteret over afbrydelsen af det romantiske øjeblik*

"..Og så så jeg den dér..." P1030220
Shinsan: "Og hvem har sagt at du må låne min striktrøje?"
Bobby: "..!" OwO

"..Og så så jeg den dér..." P1030222
Kazuki: "Jamen, jeg.. jeg så noget meget underligt for et øjeblik siden." >.O ( "Og den trøje klæder mig jo fantastisk, så det er klart, nå, hvor kom jeg til..." )

-------start flashback---------

"..Og så så jeg den dér..." P1030225
( Kazuki: "Jeg sad helt alene, og passede mig selv.." ) "neeej, hvor er det flot! Hvorfor lader hun det dog være en parasol, når det kunne blive sådan en pæn nederdel..?" =w=

"..Og så så jeg den dér..." P1030227
( Kazuki: "Da jeg så... " ) "...?!!"

"..Og så så jeg den dér..." P1030228
( Kazuki: "En stor, mørk ting!" )


Fortsættes muligvis...
------------


Tak fordi i kiggede med ^_^ Jeg har tænkt mig, at den ting skal have noget med Shinsans fortid at gøre. Han er jo trods alt en lille energibombe, som elsker at være udenfor, har lilla øjne og en lilla stjerne i panden, så noget specielt MÅ der være over ham. I må gerne give jeres forslag til hvad han eventuelt kunne være eller hvad i kunne tænke jer at se i næste del, i jeres kommentarer eller i en PM! ( hvis Resin Gardens moderatorer eller admins synes det ville være mere passende, kan jeg godt oprette en tråd under "Dukkedesign og karaktérudvikling" til det med Shinsan )


Sidst rettet af Kaneko Tors Jun 18, 2009 6:43 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"..Og så så jeg den dér..." Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og så så jeg den dér..."   "..Og så så jeg den dér..." Icon_minitimeTors Jun 18, 2009 6:38 am

DE RØDE STØVLER OF DOOM XD

aj aj aj, skynd dig at lave forsættelsen o_o bliver jo helt spændt! nyo...kritikken er nok de uskarpe billeder! men det ødelægger den ikke så forfærdelig meget igen da jeg var mere interesseret i HVAD der skete på billedet, og ikke hvordan det så ud.
Og så er alle dine dukker da dejlige o_o! især Kazuki...xD "STOP ALT! HVAD I LAVER!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"..Og så så jeg den dér..." Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og så så jeg den dér..."   "..Og så så jeg den dér..." Icon_minitimeTors Jun 18, 2009 6:47 am

"Swooosh! og så var den væk igen!" haha! XD så godt x3

Elsker starten. Kaouru: "de er jo kun børn.." Det virker så dejlig hverdags agtigt!
Som kommer Kazuki, og spiller konge/dronning XD Så godt!!

Eneste lidt dumme ting, er at billederne er så uskarpe, men det genere mig over hovedet ikke! ^^

Skynd dig at lave videre!! Jeg vil vide hvad det er for en.. sort dimmer!!! >3< XD
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

"..Og så så jeg den dér..." Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og så så jeg den dér..."   "..Og så så jeg den dér..." Icon_minitimeTors Jun 18, 2009 7:08 am

Hahahaha genialt!! XD I love it!! XD specielt den måde de ser irriteret over på Kazuki da han kommer ind XD
Godt gået ^^
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

"..Og så så jeg den dér..." Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og så så jeg den dér..."   "..Og så så jeg den dér..." Icon_minitimeTors Jun 18, 2009 8:49 am

Sjov historie du der har gang i XD Elsker støvle-billeder of doom XD Og replikken "stop alt hvad i laver" var right on XD
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

"..Og så så jeg den dér..." Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og så så jeg den dér..."   "..Og så så jeg den dér..." Icon_minitimeLør Jun 20, 2009 2:18 am

Azure- Taaak!! <3 Det er altid dejligt med ros, og jeg er glad for at du kan lide historien! Vil nok kaste mig ud i en fortsættelse snart, men må lige se om jeg kan finde ud af hvad der skal ske ^.^

PrinceNaru- Tak! :3!! <3 Var også meningen det skulle virke hverdagsagtigt først x3 tak for comment <3

Chibishin- Mange tak! ^.^/ <3

DekinaiYo- xD Haha... Tak!! <3
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

"..Og så så jeg den dér..." Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og så så jeg den dér..."   "..Og så så jeg den dér..." Icon_minitimeLør Jun 20, 2009 2:42 am

Aww! hvor er den bare LOL <3
Den blev rigtig god! <3 ^w^ Og bobby bare sød! <3 og Kazuki er bare herlig! som altid Wink og lækkre Kaouru <3 <3

Men det er skønt at se billeder af dig igen! Og så er det lige meget, om de er uskarpe, så længe dine drenge og pige, er på dem <3 ^w^

elsk på kommentaren og billedet; Shinsan: "Og hvem har sagt at du må låne min striktrøje?"
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

"..Og så så jeg den dér..." Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og så så jeg den dér..."   "..Og så så jeg den dér..." Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 10:20 pm

Haha, "action packed" - Der sker meget, og der er nok at se på. Og hver figurs personlighed træder fint igennem. Historien er dejlig selvironisk (her tænker jeg især på kommentaren, da de bliver afbrudt) og morsom. :-) Og fint "dukkehus" de holder sig i øvrigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"..Og så så jeg den dér..." Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og så så jeg den dér..."   "..Og så så jeg den dér..." Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"..Og så så jeg den dér..."
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?
» Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)
» Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!
» "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )
» "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: