Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 River [Kid Delf Bory]

Go down 
+6
Akatsuki
AnMaNi
mystearica
Ziggimaguagua
Nalilou
Nerdystreak
10 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

River [Kid Delf Bory] Empty
IndlægEmne: River [Kid Delf Bory]   River [Kid Delf Bory] Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 7:33 am

River: Et væsen uden nogen fysisk form og dermed heller ikke noget egentligt køn, nogen alder eller nogen fast fysisk fremtoning.
Til gengæld kan River tage en hvilken som helst form, alt efter hvad der er mest egnet til en given mission på Jorden ...

River [Kid Delf Bory] River1

River [Kid Delf Bory] River2

River [Kid Delf Bory] River3

Tak fordi I kiggede! Kommentarer modtages meget gerne. :-)
Jeg er helt fjollet med min nye dukke, den lille River (Kid Delf Bory). :3


Sidst rettet af Mary Fre Aug 05, 2011 11:58 pm, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Billedlinks restaurerede - nogle billeder er desværre gået tabt.)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




River [Kid Delf Bory] Empty
IndlægEmne: Sv: River [Kid Delf Bory]   River [Kid Delf Bory] Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 7:43 am

NICE.
fed stil o3o~b
Tilbage til toppen Go down
Nalilou

Nalilou


Antal indlæg : 126
Age : 34
Geografisk sted : Puerto Rico
Registration date : 29/12/08

River [Kid Delf Bory] Empty
IndlægEmne: Sv: River [Kid Delf Bory]   River [Kid Delf Bory] Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 8:11 am

OMG!!! I did not notice it was a bory by it's profile, the profile shot makes him look so mature and older. but one he turns face-front, you can see his adorable face. I love the pictures =) these pics make me want a MSD boy like crazy ^_^ really good shots to show the mold's features!
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

River [Kid Delf Bory] Empty
IndlægEmne: Sv: River [Kid Delf Bory]   River [Kid Delf Bory] Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 8:18 am

Han er mega dejlig Very Happy jeg elsker den måde face-up, øjne, wig og tøj passer sammen i nuancerne.
og han matcher virkelig skygge-billedet på baggrunden. nice detalje.
billede nr. 6 er River [Kid Delf Bory] Herz
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

River [Kid Delf Bory] Empty
IndlægEmne: Sv: River [Kid Delf Bory]   River [Kid Delf Bory] Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 8:25 am

han ser både flot og gennemført ud, Smile hans historie lyder også spændene. jeg glæder mig til at se mere til ham herinde
Tilbage til toppen Go down
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

River [Kid Delf Bory] Empty
IndlægEmne: Sv: River [Kid Delf Bory]   River [Kid Delf Bory] Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 8:35 am

Uhhh han er fantastisk, tillykke med ham!
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

River [Kid Delf Bory] Empty
IndlægEmne: Sv: River [Kid Delf Bory]   River [Kid Delf Bory] Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 10:57 am

Mange gange tillykke med ham! Han ser fantastisk ud. Jeg er helt vildt med wiggen. <3
Synes han lyder som en interessant character, håber virkelig at se meget mere til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

River [Kid Delf Bory] Empty
IndlægEmne: Sv: River [Kid Delf Bory]   River [Kid Delf Bory] Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 11:13 am

Fedt koncept.. og måtte lige kigge et par gange Shocked . he he tillykke med den/de
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

River [Kid Delf Bory] Empty
IndlægEmne: Sv: River [Kid Delf Bory]   River [Kid Delf Bory] Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 6:02 pm

Han er altså så fin! Og specielt ham den første da ... You owe me so much... Jeg elsker hans farver og hans smykker an er en rigtig lille prins Wink
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

River [Kid Delf Bory] Empty
IndlægEmne: Sv: River [Kid Delf Bory]   River [Kid Delf Bory] Icon_minitimeTirs Apr 20, 2010 6:39 am

Mange tak for jeres kommentarer! Very Happy

Pawky>> Tak, jeg har ikke andre dukker, hvis stil minder om det her, så det skulle prøves.
Nanilou>> Thanks for the comment. :-) Well ... it's not the same doll. The doll in the first picture is Kinu's SuperGem Chalco, the second one is a Volks/Luts Delf girl hybrid. The rest of the pictures are of my Bory though. The concept is that he can take various shapes. So I have the same wig and clothes in different sizes. :-)
Ziggimaguagua>> Det er jeg glad for. Jeg gjorde mit bedste for at få det hele til at matche.
mystearica>> Det glæder mig, du synes on historien. Der skal nok komme mere af den.
AnMaNi>> Taak. Very Happy
Akatsuki>> Tak, jeg håber også at kunne vise River frem en masse. Både som Bory og andre dukker.
zenni>> Hehe, ja forskellene er der, men jeg har gjort mit bedste for at man kan se, de er den samme. ;-)
Kinu>> I know! XD Og tak.
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

River [Kid Delf Bory] Empty
IndlægEmne: Sv: River [Kid Delf Bory]   River [Kid Delf Bory] Icon_minitimeTirs Apr 20, 2010 6:45 am

aw!! Han er altså rigtig sød!! >w<
Og jeg er vild med de 3 første billeder! xD


Husk at fortæl ham at Cult ikke er sundt! =.=
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

River [Kid Delf Bory] Empty
IndlægEmne: Sv: River [Kid Delf Bory]   River [Kid Delf Bory] Icon_minitimeTirs Apr 20, 2010 9:00 am

Hvor er det fedt lavet! jeg skulle lige kigge en extra gang før jeg kunne se han skiftede køn og form! men da jeg så lige kunne se det var det skide godt lavet! rigtig godt og gennemført mary! big tumbs up from me! <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





River [Kid Delf Bory] Empty
IndlægEmne: Sv: River [Kid Delf Bory]   River [Kid Delf Bory] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
River [Kid Delf Bory]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Shiran & River [KDF Yuz og KDF Bory]
» just Ageha (kid delf Bory)
» River~ [LUMEDOLL KEID]~[IMG HVY]
» ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]
» the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: