Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Introducing Musume [LittleFee Ante]

Go down 
+3
Akatsuki
Heceta
TrekkieGrrrl
7 deltagere
ForfatterBesked
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Introducing Musume [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Introducing Musume [LittleFee Ante]   Introducing Musume [LittleFee Ante] Icon_minitimeTirs Jan 20, 2009 5:10 am

Så fik jeg ENDELIG givet det lille pus en faceup. Og da det var gjort fandt hun det langt om længe på sin plads at fortælle mig sit navn. Hun hedder Musume ^_^ (娘)

Nå ja og som det så kan ses på billederne kan jeg bekræfte at LeeAnn's tøj passer PERFEKT til LittleFee - OGSÅ skoene!

Tag godt imod hende ^_^

Introducing Musume [LittleFee Ante] Musume01
Introducing Musume [LittleFee Ante] Musume02
Introducing Musume [LittleFee Ante] Musume03
Introducing Musume [LittleFee Ante] Musume04
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Introducing Musume [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante]   Introducing Musume [LittleFee Ante] Icon_minitimeTirs Jan 20, 2009 5:25 am

Trekkie - "Du føler dig døsig, du falder hen, du husker ikke mere, du give Heceta Musume i gave, du er glad for du har givet hende den, og tager glad hjem til dine egne små puki'er igen"

Hehe ejjj...... Hvor er hun NUSER! Jeg forguder hende. Glæder mig så meget til at se hende til udstillingen i århus Wink
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Introducing Musume [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante]   Introducing Musume [LittleFee Ante] Icon_minitimeTirs Jan 20, 2009 5:30 am

Ej, en Ante er bare virkelig noget af det dejligste <3
Elsker den wig hun har, og synes det er en flot face-up du har givet hende.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Introducing Musume [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante]   Introducing Musume [LittleFee Ante] Icon_minitimeTirs Jan 20, 2009 6:16 am

WAAAH hvor er hun blevet sød!!! Glæder mig oss til at se hende, sådan en lille pusser <3
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Introducing Musume [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante]   Introducing Musume [LittleFee Ante] Icon_minitimeTirs Jan 20, 2009 7:02 am

Urh, hvor er hun sød! :0 <3 Og Musume er bare et rigtig godt navn til hende. Hun ligner en Musume!
Face-uppen er rigtig god, den giver hende et totalt nuttet udtryk ^0^

... Ikke for at være led, men hvad sker der for Bellas højre arm på det nedeste billede? Det sker... smertefuldt ud XD
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Introducing Musume [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante]   Introducing Musume [LittleFee Ante] Icon_minitimeTirs Jan 20, 2009 8:33 am

Heceta - Hehehe godt forsøgt. Men nixen-bixen! Hun bli'r HER! Hun er nemlig alt for nuttet til at gå nogen steder!

Akatsuki - ^_^ Tak! Wiggen var den jeg oprindelig havde købt til Bella - men den er beget bedre til Musume!

Jeanett - Takker! Du skal nok få hende at se!

Charlie - Glad for du kan li' navnet ^_^
Heh Bellas arm.. jeg opdagede det først da jeg sku' til at uploade billederne.. prøvede endda at camouflere det lidt.. men ikke nok kan jeg se Wink Og jha, det ser ud til at gøre avs.. er hun ikke tapper at hun bare sidder og smiler med skulderen af led? Wink tongue
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Introducing Musume [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante]   Introducing Musume [LittleFee Ante] Icon_minitimeTirs Jan 20, 2009 8:38 am

Gud hvde slet ikke lagt mærke til det med Bellas arm *griner*

Hun er sgu en cool bette pige er hun!
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Introducing Musume [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante]   Introducing Musume [LittleFee Ante] Icon_minitimeOns Jan 21, 2009 9:08 pm

Hvor er hun sød! Tillykke med hende! :-D Og hvor er det rart, at tøjet passer så godt. :-)
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Introducing Musume [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante]   Introducing Musume [LittleFee Ante] Icon_minitimeTors Jan 22, 2009 3:16 am

Nej, hvor fint at du har fået givet hende en faceup og sådan! Very Happy glæder mig til at se hvordan hun vil fungere sammen med dine andre små pus xP *klappe S. Snape på hovedet*
Tilbage til toppen Go down
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Introducing Musume [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante]   Introducing Musume [LittleFee Ante] Icon_minitimeTors Jan 22, 2009 9:56 am

Kaneko skrev:
Nej, hvor fint at du har fået givet hende en faceup og sådan! Very Happy glæder mig til at se hvordan hun vil fungere sammen med dine andre små pus xP *klappe S. Snape på hovedet*

Heh du har lige givet mig en idé til en photostory! Nu skal jeg bare lige ha' tid til at få den lavet... *gnæk*
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Introducing Musume [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante]   Introducing Musume [LittleFee Ante] Icon_minitimeTors Jan 22, 2009 6:09 pm

Den vil jeg så glæde mig til at læse <3 Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Introducing Musume [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Musume [LittleFee Ante]   Introducing Musume [LittleFee Ante] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Introducing Musume [LittleFee Ante]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Introducing Liam
» En køn plante [LittleFee Ante]
» Ny kjole. LittleFee Ante Elf
» Se hvad jeg fik med posten i dag... (LittleFee Ante fjæs)
» Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: