Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 En køn plante [LittleFee Ante]

Go down 
+2
Emii
TrekkieGrrrl
6 deltagere
ForfatterBesked
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

En køn plante [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: En køn plante [LittleFee Ante]   En køn plante [LittleFee Ante] Icon_minitimeFre Feb 13, 2009 11:33 am

Manden opdagede en ny funktion på sit kamera her til morgen, så han ville i Væksthuset for at afprøve den. Og da der plejer at være en masse dukkeegnede motiver dernede og jeg havde lyst til at ta' Musume med ud.. ja så tog vi afsted.

Vi havde så bare ikke lige overvejet at det var vinterferie og at Væksthusene er en af de efterhånden få GRATIS fornøjelser i Århus. Og at de så ovenikøbet fejrede Darwins 200 års fødselsdag i dag.. Med andre ord: Der var ret mange mennesker dernede.

Så derfor blev det ikke til ret mange billeder, det var simpelthen ikke til at komme til at stille hende op. Ovenikøbet gik førnævnte nye funktion (en slags HYPERmakro) lidt i fisk, så det endte desværre kun med to brugbare billeder - og så en OMAKE som jeg tog af Kanonfotografen i aktion. Wink (nej nej, folk kiggede SLET ikke efter en midaldrende mand behængt med tre store kameraer ifærd med at fotografere en lille dukke...)

Nåmen til billederne:

En køn plante [LittleFee Ante] MusumeVH01

En køn plante [LittleFee Ante] MusumeVH02

En køn plante [LittleFee Ante] MusumeVH03
Tilbage til toppen Go down
Emii




Antal indlæg : 19
Age : 35
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 01/02/09

En køn plante [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: En køn plante [LittleFee Ante]   En køn plante [LittleFee Ante] Icon_minitimeFre Feb 13, 2009 8:43 pm

Ej hvor er hun sød, og hvor må det have set sjovt ud Smile
Tilbage til toppen Go down
Anna




Antal indlæg : 12
Age : 30
Geografisk sted : Lyngby
Registration date : 29/12/08

En køn plante [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: En køn plante [LittleFee Ante]   En køn plante [LittleFee Ante] Icon_minitimeFre Feb 13, 2009 9:02 pm

Jeg kan godt lide det andet og omake-billedet (måske fordi det er sådan en sød LittleFee ?)!
- jeg gad godt have set hvordan folk gloede xP
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

En køn plante [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: En køn plante [LittleFee Ante]   En køn plante [LittleFee Ante] Icon_minitimeLør Feb 14, 2009 12:31 am

Fede billeder Very Happy
Hun er supernuttet ~ ^^
I de her omgivelser minder om mig lidt om sådan en fe eller en alf eller sådan noget <3 ^__^
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

En køn plante [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: En køn plante [LittleFee Ante]   En køn plante [LittleFee Ante] Icon_minitimeLør Feb 14, 2009 1:17 pm

Wow, det er dælme en god kvalitet på de billeder.

Uh kan lige forestille mig sådan en dag med så mange mennesker! Men hvor fedt altså!!! De billeder er jo det hele værd Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 72
Age : 32
Geografisk sted : Nord/vest-jylland
Registration date : 29/12/08

En køn plante [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: En køn plante [LittleFee Ante]   En køn plante [LittleFee Ante] Icon_minitimeSøn Feb 15, 2009 3:24 am

Jeg er helt vild med især det første billede - det ser ud som om hun er på opdagelse i en lille skov i hendes egen størrelse :'3 Hun er simpelthen for nuser!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En køn plante [LittleFee Ante] Empty
IndlægEmne: Sv: En køn plante [LittleFee Ante]   En køn plante [LittleFee Ante] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En køn plante [LittleFee Ante]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Home at last! (Minifee Ante)
» Ny kjole. LittleFee Ante Elf
» Introducing Musume [LittleFee Ante]
» Se hvad jeg fik med posten i dag... (LittleFee Ante fjæs)
» Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: