Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Introduktioner

Go down 
+73
Kischii
pandachan
XxMyxWouldxX
endre82
Michaelis
Akutenshi Uke
CakePie
Zhean
Neko-cosplayer
Saya
Manna
FifiIsBored
Beretta
OldMagician
Dustbunnie
Julie
Snickers
LiChan
Pallas
Amano
makrel
Ichiri
Mitsu
Saki
Sovemis
Taylor
MuseumBizarro
manda
Suilad
gaaralove
Maru
frkmm
Idril
wolter
BakaYukiko
dark_dream
Kiksen
Ziggimaguagua
Angel
Charlie
Risushi
Akatsuki
Calfuray
Leechy
Ponpyon
midiya-chan
Kaneko
Miasachie
Anori
TrekkieGrrrl
Miki
Kawauchi
Zin
Cherizard
Chazzi
DekinaiYo
birdie
KONFETTI
Dina
jeanet kaulitz
Kirie
chuchu
Kurisu
Horisont
Hirin
Nerdystreak
Lilly
Effle
Prinsessen
Mariko
Katia
Riki
Lucie
77 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 15, 2009 12:19 am

Navn: Michelle
Kælenavne: Michi, Mii, MiMi
Alder: 17
Stjernetegn: Løve
Bopæl: Hanstholm.
Beskæftigelse: Studerende i Thisted Gymnasium
Dukker: DOC U; Yoshi, CP Chiwoo SH mod on modded girl body; Winther

Lidt om mig:

*opdateres senere*
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Miasachie

Miasachie


Antal indlæg : 38
Age : 37
Geografisk sted : Ishøj
Registration date : 29/12/08

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 15, 2009 10:19 am

Navn: Mia Svane
Alias: Miasachie, Sachie
Bopæl: Frederiksberg
Beskæftigelse: Ansat i Fakta, arbejdsløs fra d. 22 januar >_<

Jeg fik min første dukke i december 2005 (tror jeg nok) og har siden haft adskillige dukker. Ligenu har jeg en CP Lishe, ved navn Malou, hun er skønno!

Jeg bor sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i knapt 2 år. Vi bor tæt på Frederiksberg Have, hvilket jeg nok burde besøge noget oftere Wink Jeg elsker piercinger, havde snakebite indtil for nylig, men det venstre smykke måtte jeg tage ud fordi min piercing begyndte at blive betændt! Øv! Jeg skal snart have min første tattoo, det glæder jeg mig sindsygt til. Jeg skal også have flere piercinger Wink

Jeg tegner og maler meget og håber en dag på at kunne starte min egen tegneserie op ^^
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 20, 2009 3:06 am

Navn: Julie
Kælenavne: Kaneko, Neko, Kane.
Alder: 16
Stjernetegn: Tvilling (Kinesiske stjernetegn: Hane )
Bopæl: Lidt udenfor holbæk :3
Beskæftigelse: Går i gymnasiet
Dukker: En CP Yder (Kaoru Kazuhiko Fujimoto) , CP Juri 07 ( Kazuki Himura ), DZ Mo (Shinsan), DOC Bee-A. ( Sabrina von Heavensent ), Puki Flora ( Bobby )

Lidt om mig: Jeg er en glad og positiv pige, og hjælpsom, hvis jeg selv skal sige det. Jeg elsker at være kreativ. Sy, tegne, fotografere, skrive historier og den slags, og så kan jeg også godt lide dyr Razz både fisk, krybdyr, pattedyr og al den slags. Jeg går til tennis i fritiden. Jeg blev introduceret til dukkehobbyen ved J-popcon for et par år siden, da de udstillede dukkerne bag en rude. Jeg købte min første dukke i December 07 og modtog ham i Januar 08. Det var min CP Yder, Kaoru. Der er siden kommet nogle flere dukker til familien ^-^


Sidst rettet af Kaneko Fre Jul 17, 2009 8:55 am, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
midiya-chan

midiya-chan


Antal indlæg : 15
Age : 30
Geografisk sted : Handest (Randers) - Skals
Registration date : 29/12/08

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 20, 2009 5:03 am

Navn: Agnethe
Alder: 16
Bopæl: Handest(Randers/Hobro) - Skals
Beskæftigelse: Shopping, skole
Dukker: Én SDF Frey, Reuby

Andet: Jeg opdagede de smukke dukker i en alder af 11-12 år, med en opsparing på cirka 300 kr. sååe .. . der var ikke meget håb XD Men fik da råd til en Senior Delf engang i 2008, og siden har jeg været med til et par meet-ups, men aldrig fået udvidet min dukke-familie. Nu - efter 1 års pause - vil jeg prøve at komme tilbage i hobbyen (:


Sidst rettet af midiya-chan Søn Aug 08, 2010 8:46 pm, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : 1½ år gammel lulz)
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 27, 2009 1:15 am

Navn: Johanne
Alder: se under ava XDD
Bopæl: kommer fra Bogense (fyn) men bor pt i Sønderborg (jylland) fra Aug 2011 til en gang i Juli 2013
Beskæftigelse: efter jeg blev student i 2009 havde jeg 2 sabat år med arbejde on/off og er i 2011 started på Erhvervsakademiet Syd Vest hvor jeg læser til Design Teknolog.
HELE Dukker: Yuya [LUTs Senior Delf LOID NS], Mimi [LUTs Kiddelf 2010 summer event head + kiddelf girlbody WS] og på vej er Kei [Infinitydoll SID Ryan Limited]
FLOATING Dukker: Kyoshiro [LUTs 2010 sum eventhead 2 NS] og hans bror Daikuro [LUTs 2010 Win event head NS]
TIL SALG Dukker:| LUTs Delf HARANG Limited OE head NS + YDER head NS + Delf boy body type 3 NS| og |Crobidoll Yeon-ho head NS + LUTs Senior Delf girlbody (WS/NS?)|

Andet:
Jeg gjorde bekendtskab med ABJDS for første gang til J-popcon 2006. Fik Yuya i August 2008 og Takkeru i Januar 2009.
Udover ABJD er mine hobbyer: at fotografere, tegne/male, høre jrock, sy, sidde ved min pc og en gang imellem læse manga og se anime og j-drama's.


Sidst rettet af Ponpyon Lør Okt 01, 2011 9:39 pm, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 27, 2009 1:53 am

Introduktioner - Page 2 05-1

Navn: Tenna aka. Leechy aka. Lee
Alder: 26
Bopæl: København Ø
Dukker: Pigeon [Dollfie Dream 03], Junji[IH Gentle Freezia], Maddox [Migidoll Ryu]
Webside: http://leechy.deviantart.com/

Baggrund i ABJD verdenen
Jeg opdagede ABJDs engang i 2003, og fik min første dukke, en Volks SD Ryo i slutningen af sommeren 2003. Jeg var nummer 2 i Danmark til at anskaffe mig en sådan (nr.1 var Gigglegeek)
Siden hen har jeg været igennem ca. 20 headmolds og er stadig igang med at finde ud af hvilke dukker jeg vil have.

Jeg har siden 2005 været meget aktiv inden for modificering og maling af dukker og er et semi-kendt navn på det internationale forum(den of angels)
Jeg maler og modiciferer dukker på bestilling og hygger mig generelt med at udvikle mine evner.

På Resin Garden
Har været medlem på Resin Garden siden april, 2005. Blev moderator i maj, 2007. Jeg er designansvarlig og står for vedligeholdelsen af- og eventuelle over- Galleri og Positiv kritik og vejledning.

Udenfor hobbyen
Jeg arbejder som grafiker for firmaet BullGuard. Bor i en lejlighed sammen med brugeren Gigglegeek og en anden veninde.
Jeg er meget glad for japansk musik, kultur og mode, og det er også derfra jeg får størstedelen af min inspiration.
Jeg ynder at klæde mig fint på, endten i himegyaru eller sweet & gothic lolita. Begge japansk streetfashion ^__^ Man kan sige lidt at jeg er lidt af en pyntegås!
Jeg tegner, maler, skriver, syer, laver smykker og tager billeder i min fritid.
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Calfuray

Calfuray


Antal indlæg : 9
Age : 32
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 28/01/09

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 30, 2009 4:10 am

Navn: Nina
Alder: 17 år
Bopæl: Århus
Beskæftigelse: Viby Gymnasium, 1.a
Dukker: Ingen (endnu)

Første gang jeg så en ABJD var til J-popcon i 2006, og jeg har ikke kunne slippe tanken om at købe en selv siden. Jeg vidste dog næsten intet om dem på daværende tidspunkt, og besluttede mig for at sætte mig helt ind i det, før jeg traf mit valg.
Jeg søgte vidt og bredt efter en dukke som ville passe til min smag, og som jeg kunne bonde med, men det tog lang tid før jeg fandt ham. Min første forelskelse var en Delf Chiwoo, og det varede lidt over et år. På det tidspunkt var jeg ludfattig, men da jeg endelig fik sparet pengene sammen kom jeg pludselig i tvivl.
For ikke at fortryde mit køb valgte jeg at vente, og det er jeg glad for jeg gjorde. Efter et års ventetid har jeg endelig fundet den eneste ene; Crobidoll Nia. Pengene jeg havde sparet op er desværre brugt, men der går forhåbentligt ikke så lang tid før jeg kan bestille min baby boy Smile

Andre interesser

Jeg bruger meget af min fritid på at læse/skrive engelsk, og studere det engelsk sprog - da det, efter min mening, er vildt facinerende.
Japan var længe en af mine helt store interesser, men nu er manga næsten det eneste som jeg stadig går op i (udover ABJDs).
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 30, 2009 5:29 am

Navn: Lise
Alder: 19 år
Bopæl: Tæt ved Randers
Beskæftigelse: Sygemeldt lige pt.
Dukker: Hina (Delf Breakaway 08'), Bailey (DZ BB Ani) og et ED Lydia hoved, som gerne skulle få en krop inden for nærmeste fremtid.

Jeg stødte vist på ABJDs engang i 06, da min værelseskammerat på min efterskole, havde fundet nogle billeder af Izams dukker. Jeg må indrømme, jeg ikke var vildt imponeret xD;
Men da jeg på det tidspunkt var meget interesseret i anime, kunne jeg ikke undgå at støde på dem igen og igen, og for hver gang, syntes jeg bedre om dem. Prisen skræmte mig dog. Jeg endte dog med at oprette en bruger på det gamle RG, for at stalke folks flotte dukker.
Så lige efter julen i 07 snakkede jeg med min veninde, og vi blev spontant enige om at købe en dukke hver.

Udover dukker interesserer jeg mig meget for at skrive selv, dog har jeg ingen dukker, der bygger på min historie (men jeg har overvejet det), jeg ser en del japanske tv serier, kan også rigtig godt lide sprog, mest asiatiske, og bruger også noget tid på at lære noget via internettet.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Risushi

Risushi


Antal indlæg : 92
Age : 29
Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde
Registration date : 31/01/09

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 02, 2009 6:37 am

Navn: Lissi ^^

Alder: 14

Bopæl: Aalborg Komune

Beskæftigelse: Skole...

Dukker: Ingen endnu ^^

Andre interesser: Øøhm... Ja, jeg elsker at tegne og læse, være sammen med vennerne, opføre mig tosset, og ikke mindst at hører musik ^^

Andet om mig: har 3 søskende, 1 mor og 1 far... Og 4 dejlige venner, en masse dejlige klasse kammerater, og en hel del mere Razz

Hvorfor ABJD's: Fordi jeg synes de er nuttede, og er faldet fuldstændig pladask for dem på grund af en masse billeder på DA... ^^
Min veninde viste mig nogle billeder med dukkerne en gang i foråret 2008, og så har jeg kigget lidt på dem der, men det er først her i Januar, hvor jeg faldt over en fantastisk dukke på DA at jeg virkelig blev forelsket i dem Cx
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 02, 2009 7:26 am

Navn; Mette (Af venner, klassekammerater, lærer osv. bedre kendt som Charlie.)
Alder; Seksten
Fødselsdag; 27. marts 1992
Bopæl; Ølsted, syd for Horsens. Går dog i skole og har min daglige gang i Vejle
Beskæftigelse; 10. klasse på UngdomsCenter Vejle
Fritidsarbejder; Spolerenser på Egetæpper
Dukker; Indtil videre noget så fesent som et CP Lishe Floatin Head. Håber på at kunne købe kroppen snarest o.o

BJD-hobbyen; Jeg så en BJD for første gang, da Leechy og GiggleGeek (!?) præsenterede deres dukker i ungdomsprogrammet Rundfunk. Deres præsentation af disse smukke dukker fascinerede mig, men jeg fandt aldrig ud af nogen yderligere viden om dem, fordi jeg var... lille og dum o.o Fandt dog et års tid senere linket til nogle dukke-sider, faktisk vidst nok også Leechys, Marys og GiggleGeeks. Lærte så firmaer som Volks og CustomHouse at kende.
Omkring min konfirmation (12. maj 2006) overvejede jeg sådan SERIØST at anskaffe mig en, men min mor var MEGET imod at jeg brugte mine konfirmationspenge på en dukke. Så jeg lod være. Har siden siddet og savlet lidt over dem - og de sidste 8 - 10 månedere mere end nogensinde. Min veninde Pe, herinde Pernille, købte så en dukke secondhand. Dukken hed Amber og var et CP Lishe-hoved på en Demoya Flexibody. Jeg passede tit Amber, da Pe desværre mistede interessen. Tilsidst købte jeg Lishe-hovedet, men ville ikke have kroppen med, da resinmatchen var rigtig dårlig :0 Har haft hovedet siden oktober/november, mener jeg.
Andre interesser; Jeg er lidt den der skæve person der altid er i en klasse. Den der ikke er den mest populærer men alligevel venner med alle. Den der har lidt andre interesser og meget socialt anlagt. Jeg har været spejder i otte år og nyder stadig at sove udenfor i minus 5 grader, en weekend i januar, eller at tage til Holland på sommerlejr og bo i telt, eller emigrere en uge i Bosnien og leve af hvidt brød og tomater.
Derudover er jeg kreabarnet der altid tegner i timerne. Tegnede engang manga, men da jeg i de seneste år har udvilket et stort had til japanske tegneserier og -film, så gik jeg lidt over i... "min stil", hvilket dog stadig er mangainspireret. Kaster mig sommetider ud i noget realistisk, men der skal øves. Når jeg er hjemme, og ikke lige skal færdiggøre et tegneprojekt, så laver jeg computergrafik på mest simple vis, nemlig i paint. Er efter hånden en garvet doller, som det hedder, og har lavet disse computerfigurer i ca. fem år, vil jeg skyde på. Vil betegne mig selv som rimeligt dygtig. Dog er hobbyen ikke så kendt mere som den var da jeg startede :0
Ellers så bruger jeg min tid på at se fjernsyn, når jeg ikke lige er i skole og på arbejde. På ved ud og hjem fra skole og arbejde, ja, der hører jeg så musik. Jeg hører alt. Alt fra Marilyn Manson til Great Big Sea.
Når jeg så er hjemme, nyder jeg også et rollespil på nettet. Ikke lige i WoW-stilen, men tekstbaserede. Mit yndlingsrollespil er KS (kostskolen), hvor jeg også er admin.
... Mere er der vidst ikke rigtigt at sige 8D

Find mig på;
MS - Charlie
BlackMarket - CaptainCharlie
DoA - CaptainCharlie (ualmindelig inaktiv >.<)
Facebook - Charlie Bomberg


Sidst rettet af Charlie Fre Feb 13, 2009 11:14 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Angel

Angel


Antal indlæg : 18
Age : 36
Geografisk sted : Denmark, Odense
Registration date : 29/12/08

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeTors Feb 05, 2009 4:17 am

Tænkte jeg lige ville præsentere mig alligevel, nu det er et nyt forum ^^'

Introduktioner - Page 2 DSC00115

Navn: Anni, men bedst kendt som Angel af... alle ^^'
Alder: 21
Bosted: Odense (Odense M hvis det skulle have interesse)

Info: Jeg var gammelt medlem af det gamle Resin Garden, joinede vidst mindre end et år efter, det var oprettet. Jeg fik min første dukke i 2004, en DoC Bee-A, kendt som Midori. Siden har jeg haft en del forskellige dukker, og interessen for dukkerne er kommet og gået. For tiden er den på meget lavt blus, men er dog glad for dem, jeg har. Har stadig Midori bl.a. Smile
Jeg er ikke specielt forumaktiv, da der er en del andet, jeg beskæftiger mig med for tiden, og som tager alt min tid, men vil da kigge forbi, når jeg kan, og hjælper også gerne med råd/vejledning og svarer gerne på spørgsmål.

I må gerne tilføje mig på Fjæsbog. Jeg er kendt som Anni Thy derinde Wink
Tilbage til toppen Go down
http://angelspage.dk
Gæst
Gæst




Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 22, 2009 11:39 am

Navn: May
Alias: Yuji eller Maychana
Alder: 17 år.
Bopæl: Slagelse, Sjælland.
Beskæftigelse: Teknisk skole i 15 dage endnu XD

Dukker: Zastin [Dollzone Yuu], Jirou [SOOM Namu, floating head] & snart Puki Mary
Første møde med abjd: puhaa... den er svær... Tror det var et tilfælde jeg faldt over abjd'er engang i 2006 eller 2007.. ^^'

Andre interesser: Musik, tegne, at være kreativ, manga, anime, venner osv.

Andet om mig: .. ^^'
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 22, 2009 10:54 pm

skrevet: 22/2/2009, 11:54
Jeg var også på det gamle forum, men jeg var rimeligt ny derinde :3

Navn:
Signe
Alias: Ziggimaguagua, Ziggini, Ziggi
Alder: 18
Bopæl: Holbæk, Sjælland
Beskæftigelse: NVpro-elev og VUC-enkeltfags-HF'er.
Dukker: Kim Chi Szabo [DOD DOT Shall] og Sess-chan [DZ Leo]

Første møde med abjd:
...jaeh... så dem vist ved J-Popcon i... 2006 (?) og spurgte wtf??? og fik at vide "ABJD!!!" og gik på nettet derfra ^_^' og faldt for DOD Homme Ducan og MD Ryu og det er vel det...

Dukkeinteresser:
Sy, sy, sy og sy mere ^^ og for nylig også male face-ups. Jeg er ikke så meget inde i at tage billeder eller lave baggrundshistorier.

Andre interesser: Jeg spiller klaver (klassisk) på 8. år og bruger ellers min tid på at læse InuYasha fanfiction og vente på at de næste bøger bliver oversat til engelsk så jeg kan få fat i dem ^^ Jeg skriver også selv fanfiction (i det små).
Lige for tiden er jeg vildt optaget af at nørde Adobe FLASH og ActionScript 3 :3 og drømmer om at leve af at programere flash-hjemmesider.

Andet om mig: JEG: er en 3.g-dropout, går i emo/gothic/et-eller-andet-sort stil (som for tiden er så hurtigt på vej mod gothic lolita som jeg har råd til), er Hayao Miyazaki-, Rumiko Takahashi- og Miyamoto Kano-fan :3 lytter til Evanescence, Robbie Williams, Coldplay, Amy Winehouse, Radiohead, J. S. Bach mf., har aldrig nogen penge, har ikke rigtig styr på hvad jeg skal med mit liv, elsker katte, har min egen motorcykel, men har ikke råd til at tage et kørekort så jeg kan køre på den -_-', har længere hår end nogen anden jeg kender, hader motion (undtagen svømning), skal snart lære at dykke, er anglofil, drømmer om at komme til japan og har købt bøger til at lære sproget, men kan ikke rigtig komme igang med det -_- , er pt single, bruger briller og mine øjne er for fucked til at jeg kan få linser, var rødhåret, er sorthåret, bliver Twilight-læser så snart jeg får fat i bøgerne på engelsk, kan godt lide jule-sæsonen, men hader d. 24., er født på en sommer-, sol- og søndag-dag ^^ er Krebs i de danske stjernetegn og Hest i de kinesiske :3


Sidst rettet af Ziggimaguagua Man Jan 21, 2013 12:12 am, rettet i alt 3 gange (Reason for editing : adde billede :))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 24, 2009 4:06 am

EDIT
Navn: Axel
Alias: Axel, Axe, Scroll, Malle, Amalie << >>
Alder: Soon to be 16 >D
Bopæl: Åbyhøj, Århus
Beskæftigelse: Ingenting ATM.
Dukker: Ingen ATM.

Første møde med ABJD: Helt ærligt faldt jeg bare over dem randomly på DeviantART og var sådan OMFG PWEEEEETTTYYY!!!! Også fandt jeg en masse om disse ^W^
Til J-popcon sidste år fik jeg adressen hertil (det gamle tror jeg xD).

Dukkeinteresser: Photo :3 Jeg elsker at tage billeder og at sy.

Andre interesser: Hmmm.. Jeg skriver mange historier.. Jeg elsker at skrive xD og tegne xD og.. og.. næh det var vel det o_O

Andet om mig: Jeg kan godt lide sort tøj xD Andre betragter mig som emo og det vil jeg nok give dem ret i o__o... Jeg cutter ikke. Man behøver ikke cutte for at være emo. Lad os skilde disse to ting ad. Der findes EMO'ER og der findes CUTTERE.

Jeg kan godt lide cosplay, ikke så meget selv at cosplaye men at overbeglo andres fantastiske cosplay >D.. jeg er født i maj og er tyr i de danske stjernetegn og hane i de kinesiske, jeg elsker, elsker,elsker, elsker at læse og tage billeder og at sy. Jeg drømmer om at blive mediegrafiker og skal måske starte på Århus Tekniske Skole til August. Jeg har gået til japansk og vil egentlig gerne starte igen, men har for travlt med at studere til eksamen T _ T. Jeg har planer om at rejse til Japan en gang sammen med min kæreste hvis vi kan få råd xD, har prøvet at overtale ham til at lære japansk men han er for besat med koreansk >> <<, kan ELSKER japansk rock/pop, mest SuG, An Café, Gackt... >> <<. Jeg elsker at svømme og cykle ellers hader jeg motion, jeg bruger briller T _ T, elsker rock og punkrock også list gothmetal såsom Nightwish, Within Tempation...


Sidst rettet af Pawky Man Jun 01, 2009 5:20 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Kiksen




Antal indlæg : 1
Age : 32
Registration date : 06/01/09

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re:Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 27, 2009 1:35 am

Heey alle sammen her vil jeg så fortælle jer lidt om hvem jeg er:D

jeg er en pige på 17 år der først her for 3 månder siden så dukkerne her da Ziggimaguagua slæbte sin dukke med i skole:P
og jeg skulle lige kigge lidt på hvad det var og hun viste mig straks en hjemme side: dremofdoll.com

jeg fandt selv siden jeg nu skal havde min første dukke fra: souldoll.com

så jeg er godt på vej til at blive fan af dukkerne:D

Mange kærlige hilsner Kiksen<3<3
Tilbage til toppen Go down
dark_dream

dark_dream


Antal indlæg : 130
Age : 29
Geografisk sted : danmark/nordjylland
Registration date : 04/02/09

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 27, 2009 6:12 am

Weeee lidt om mig

navn: Isabella nielsen

alder:14 >.<

bopæl: aalborg komune(staves?)

Beskæftigelse: Skolen -.-'

Dukker: shira (puki puki) >.<

Første møde med abjd: en af mine venner snakkede om ABJD der kunne jeg ikke så godt lide det, men så en af mine andre venner (risushi) fandt nogle rigtig gode billede og så var jeg *in love*

Andre interesser: manga, anime, rs, fantasi bøger, tegne, sy, OSV

Andet om mig: det er der vel min kan ikke komme i tanke om det XD
Tilbage til toppen Go down
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 27, 2009 8:28 am

Emne: Re: Introduktioner Man feb 23, 2009 5:06 pm

--------------------------------------------------------------------------------

Navn: Aja
Alias: Baka, Yuki, Yukiko, BakaYukiko... >_> ingen kommentar på hvorfor...
Alder: 20 =3 bliver 21 i Maj
Bopæl: Katbyvej/bøhland i Aars kommune
Beskæftigelse: Gym
Dukker: Michirou [Kara klum, youth adam fra Dollmore] Iris [Iris fra Ipplehouse]

Første møde med ABJD: Det første måde var ved anime Kita i aalborg et par år siden, så var der nogen på et rpg Board der snakkede om dem og det fængede min interesse igen. Så blev jeg introdukseret til Resin Garden så jeg kunne få hjælp (det gamle board) og jeg kiggede på udbyderne og fandt så endeligt min Michirou ^^ *kramme og ae på*

Dukke interesser: Jeg vil gerne igang med at sy tøjet selv, selv turde at lave face-ups og lave ting til dem. (sys selv hun er ret god til håndværk) Men det med møbler kræver jo self et ordenligt sted at arbejde, men sy er ret nemt =3 Vi har endda symaskine så det går hurtigere.. Skal bare have tegnet nogle designs.... >_< (ingen fantasi)

Om Mig:
Jeg holder af rollespil, det at være end anden nogle timer om ugen hjælper en del, ELSKER at læse, ELSKER tragiske film XD specielt dem hvor heltende dør, der er japanske gysere gode =3 (orginal sprog self) skrive er også lige mig, holder af at skrive fanfics, ABJDs har også stjålet mit hjerte nu, og jeg er allerede igang med at spare sammen til en veninde til Michirou og en Puki puki som kæledyr til dem ^^
Jeg er ret random, siger folk, er altid glad, eller meget sjældent i dårligt humør, jeg har smileys med næsten over alt X3 bliver jeg for meget kan i bare stoppe mig ^^; (Sukker høj ind i mellem, må drikek Zero for ikek at bliver overstadig) Og har insomnia perioder.. Der er jeg somreglt helt ustyrlig, så nu er i advaret =3

Andet om mig:


Sidst rettet af BakaYukiko Man Apr 11, 2011 7:58 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 07, 2009 5:36 am

Nu vil jeg prøve x'D

Introduktioner - Page 2 Billede182-1

Navn: Wolter (efternavn, og alle kalder mig det xD ellers kaldenavne: Wolle Bolle, Woller Boller)
Alder: 17 år
Bopæl: Lunderskov (tæt på kolding, JYLLAND)
Dukker: Sakras [Puki Pipi] Ikras [MNF Shushu BOY] Sam [MNF soo dark elf BOY]
Soom Teenie på vej: GLOT

Baggrund i ABJD verdenen
Som jeg har forklaret mange gange:
Kom på mit 3 års efterskole, og var så heldig at komme til at bo med en meget kreativ pige! Jeg var meget mange for dukker, og selfølgelige skulle hun have en dukke...... Og så ledes kom Ageha ind på værelset! MEN først da balder kom ind på værleset, vente al min had til den dukke, og Ageha blev mere eller mindre min yndlings x'D EFTER en nat, hvor jeg sov med Ageha (han lå ved siden af mig) ville jeg også gerne have en dukke x'D Helene fortalte så om at hun skulle have en lille bitte dukke, også kendt som Puki.. Jeg bestemte mig for at anskaffe mig en dukke og kalde den Ikras, (en person fra et rollespil) DOG da jeg fik min Puki var han bare for nuttet!!! <3 Så blandede Ikras og en anden dreng's navn fra rollespilet sammen = Sakras.. x'D
det blev jul.. og min far købt en MNF til mig.. Ikras blev skabt!! xD Dog savnede jeg en puki da Helene valgte at sælge sin.. SÅ købte Asasa af Miki, og et MNF hovede kom med i købet.. NU mangler jeg bare en dukke som er på vej, og penge til at betale Horisont, for en MNF krop.. Dog solgte jeg Puki Flora videre til Kaneko, til roskilde træffet, da hun ikke var perfekt! Sam's krop er så endelige ankommet, og jeg har hele 3 dukker.. Dog er Soom's teenie, Glot stadig på vej.. og overvejer at købe Puki Pukisha white skin, og lave Asasa.. og købe en MNF Chiwoo, da jeg er fladet for en ny person. Wink

Hoppy/fritid Min fritid går til mine dukker, og til mit rollespil!! <3
rollespilet hedder: legend of Sarki.. handler om at styre hunde.. vi spiller over MSN.. Og vi er lige nu 6 mennesker.. (sikke et gaos, da vi alle har ca. 20 hunde hver.. har selv 45 hunde x'D )

Folk jeg kender
Helene: fra efterskolen 07/08
Tiko: Skolen
KOFFENTI: rollespillet
ChibiShin: rollespilet (adopteret som min lillesøster x'D )
Cherizard: <3
Anori: Rollespillet


Sidst rettet af wolter Ons Apr 08, 2009 11:29 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Idril

Idril


Antal indlæg : 25
Age : 49
Geografisk sted : Norge
Registration date : 03/01/09

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 07, 2009 7:45 am

Introduktioner - Page 2 Doll-owner-05

Navn: Idril Cecilie
Alias: Idril, MioKeeps, Mio, IdrilKeeps, idrilkeps, LilleMy, Cec
Alder: 34
Bopæl: Arendal, Norge
Beskæftigelse: Audiograf (Audiologiassistent på dansk)
Dukker: Oj. Dere vil ha lang post, ser jeg.
Sayoran: DZ Cloud
Skaa: DoD A&D
Mio: Supia Roda
Zenith/Bill: IH Mars limited
Gackt MnM hode på byste
Elrohir: DoD Libra
Loki: DZ Leo
Hyde MnM hode på ND Full Operation Ryoma kropp
Georg: DL Brown hode, låner diverse kropper.
ND Ryoma hode, ruller rundt og er i veien.

Min datter på 9 har:
Seline: DZ Shoyo3
Chillee: DZ tan Mo

Første møde med abjd: Bildesøk på web for 3-4 år siden, ramla over en haug volks-gutter jeg raskt forelska meg i.

Dukkeinteresser: Nesten alle dukkene mine er karakterer i en serie fiction/fanfiction jeg skriver. De to som ikke er med er rene fangirl-anskaffelser Razz

Andre interesser: skriver fiction, tegner. Ellers er jeg konemor&mamma så det går litt tid til familien og jobben. Datteren min går på Waldorf-/Steinerskole så det går litt tid med til å engasjere seg der også Smile

Andet om mig og dukkene mine:
Ventet 100 dager på min første dukke - så lenge at dukke nr 2 rakk å komme før ham.
Bestilte min første dukke i mars 2008, så jeg har vært et år i hobbyen
Elsker store guttedukker - jeg har 2 på 70 og 2 på 60 cm.
Ikke så begeistra for "prinsesser" og har bare en jente - Mio, som er rødtopp, frekk i kjeften, og deiter den mest androgyne mannen i verden: Zenith aka Bill Kaulitz Laughing
Samler dukker "sammen med" min venninne, som har en Tom Kaulitz bjd (Soom Lupin) samt Mios homofile bestevenn Ran ("Mitt" gamle Miyavi MnM hode på hennes MnM kropp)
Ønsker meg en AoD jente som kjæreste til Georg (Noorah) og en kropp til Georg (Soom supergem eller IH superhero)
Er gift med Emil, som VIRKELIG IKKE liker abjds, og heller ikke Tokio Hotel, så jeg leker mest med dem mens han ikke er hjemme.


Sidst rettet af Idril Søn Mar 08, 2009 5:45 am, rettet 1 gang (Reason for editing : Lagt til bilde :))
Tilbage til toppen Go down
http://idril.org
Gæst
Gæst




Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 03, 2009 2:22 am

//EDIT igen igen IGEN XD

Navn: Johanne XD
Alder: 14 år
Bopæl: Fyn XD
Beskæftigelse: øøh XD Folkeskole
Dukker:DollZone hid!! Liam~

Altså, første gang jeg hørte/så en abjd url, var ca i 2004.. så var meget lille dengang.. der troede jeg bare det var almindelige meget flotte dukker.. og så her for et år siden, så begyndte jeg at fatte at de krævede enormt mange penge, og man skulle være forsigtig med dem osv ><

Og første gang jeg så den irl, var nok sidste år til J-popcon.. og jeg er begyndt at spare op til min egen nu ^^ Har en abjd, og venter på min næste ^^

Andre interesser:
Tegne, cosplaye, sy, og sådan noget...

Random facts!: Jeg er lidt underlig!! Men hvem er ikke det xDD Jeg skriver yaoi RPG tiiit og ofte xDD jeg kan ikke leve uden!!
Så syer jeg slv mine cosplays!!! med hjælp fra min mor xDD og jeg kan ret godt lide at tegne. Jah... xDD Jeeeg er omkring de 168-169 cm høj! Mit mål er at nå 170!! xD Well.. Ikke så meget andet xD


Sidst rettet af PrinceNaru Man Jul 19, 2010 10:27 pm, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 9:22 am

Navn: Christine
Alder: 29
Fødselsdag: 23. juni 1982
Bopæl: Herning
Dukker: SOOM Bygg, Glati, Afi (faun), Afi (human), NS Bygg, Silt, Lami (surprised) og LUTS Bory.
Fremtidige dukker: DOD DOC Homme Kirill eller Ivan, LUTS Mocha, SOOM Trond, etc.
Interesser: Musik, film, fan fiction, rejser, internet, web design, osv.


Sidst rettet af Laced Sarcasm Søn Okt 02, 2011 10:35 am, rettet i alt 5 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2009 3:40 am

Navn: Lisa
Alder: 13 14
Bopæl: Avedøre
Dukker: Eirinn [AoD Tiny Mi Mi]
Beskæftigelse: Folkeskolen ftw! 6. klasse 7. klasse 8. klasse
Jeg opdagede ABJD i 2007, spurgte min far og mor om jeg måtte få en Puki (FAIL, fik afslag) så jeg glemte det præcist i et år. Nu i 2009 tog jeg mig sammen og fik endelig overtalt mine forældre. SLAM! *danse glad rundt* Men så fik jeg altså en tiny, og ikke en puki xD

Andet om mig: Jeg er stor fan af manga/anime, tegner det heeele tiden xD mit værelse er fyldt med det. Jeg er en ’trofast’ rpg’er på forskellige sider, men jeg har mine dage hvor jeg bare ikke gider. Vis jeg har en yaoi tråd kommer den før alt andet! BASTA!
Jeg taler københavnsk, er 165,1 cm. Høj og ekstremt hyper når jeg er i humør til det.
Jeg er højt elskelig, lav selvtillid når det kommer til at vise billeder af mig selv og har cosplayet.


Sidst rettet af Azure Tors Jul 08, 2010 5:13 am, rettet i alt 5 gange
Tilbage til toppen Go down
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 04, 2009 8:43 am

*EN LILLE OPDATERING :3*

Jeg er rimelig ny indenfor dukkeverdenen, men jeg prøver så vidt muligt at komme ordentligt ind i den Smile

Navn: Laura
Alder: 15 år
Bopæl: Sjælland
Dukker: Tomo-chan - hun er en Plastic Flower Ma-U.
Beskæftigelse: 9. klasse.
Andet: Jeg er vild med manga, anime og det meste andet, som kommer fra Japan - herunder brætspillet Go, ABJD og andet Smile Jeg kan godt lide at tegne manga, men jeg tegner dog ikke så meget som tidligere, da jeg mere går op i ABJD nu. ^^


Sidst rettet af frkmm Søn Maj 17, 2009 3:52 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 04, 2009 9:12 am

Jeg er også helt ny, så jeg kopirer da bare frkmm og starter her også ^^

Jeg hedder Anne, bedre Kendt som Maru rundt om på nettet.
Jeg er 18 år og går i 2.g på Solrød Gymnasium i skrivende stund.
Jeg elsker manga og anime og så cosplayer jeg hver gang jeg får muligheden.
For ca. et år siden købte en af mine veninder en meeeget fin MSD og jeg blev lidt misundelig, og sukkede lidt efter også at få en, men det gik nu hurtigt over.
Nu er min dukkefeber så blusset op igen og jeg går og venter med længsel på at få min egen, jeg skal bare liiige ha' klaret det med pengene. I mellemtiden håber jeg på at få suget en masse fagudtryk til mig og måske få nye venner gennem denne interesse der adskiller sig en del fra det jeg ellers er vandt til ^^
Tilbage til toppen Go down
gaaralove

gaaralove


Antal indlæg : 127
Age : 29
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 04, 2009 9:30 am

Navn: Rosa
Alder: 14
Bopæl: Sjælland, Roskilde (:
Dukker: LDK Bera

Så ABJD's for første gang til J popcon sidste år.
Senere begyndte jeg så at kigge lidt rundt på internettet, og min interesse blev efterhånden størrer og størrer
og til sidst besluttede jeg mig så at købe en ^___^
Jeg fik også en del viden om dukkerne fra Dionza (herinde) som har en, og som vejledte mig, og til sidst endte det så med at jeg blev den glade ejer af Naomi ^w^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Introduktioner - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Introduktioner
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: