Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop) Empty
IndlægEmne: Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop)   Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop) Icon_minitimeTors Dec 22, 2011 9:37 pm

Jeg har længe været dybt facineret af Volks Madoka, men hun har ikke været udgivet længe. Tilfældigt opdagede jeg så, at Shizu og Madoka er samme hoved, og til min store glæde poppede der et Shizu full-set op på DoA til en fornuftig pris. Da volks udgav Shizu, kom hun med forskellige øjne, forskellig paryk og en helt unik kimono, så jeg glædede mig til at se denne Shizus full-set ting.

Jeg har skiftet hendes øjne, givet hende en anden paryk og puttet hovedet på en SD16 krop i stedet, men kimonoen er den, der fulgte med hende.

Jeg beklager, at billedet ikke er så god kvalitet - mit kamera er gået i stykker så billedet er taget med min mobil.

Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop) Temp13b148e7-8f61-4827-bb8e-72b819398221-1


Sidst rettet af Prinsessen Fre Dec 23, 2011 4:15 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop) Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop)   Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop) Icon_minitimeFre Dec 23, 2011 12:10 am

Jeg har altid haft en ting for Madoka (og jeg anede heller ikke, at Shizu var samme mold). Hun er rigtig fin! Tillykke med hende. Smile Jeg glæder mig til at se flere billeder af hende.
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop) Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop)   Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop) Icon_minitimeFre Dec 23, 2011 8:00 am

Hun har sådan en fin/sødt ansigt! Glæder mig til at se hende IRL!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop) Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop)   Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et hurtigt billede af hende den nye... [Volks SD13 Shizu på SD16 krop)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» new eyes XD (Volks SD16 Pearl og Aamu Emi/volks SD13 hybrid)
» Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]
» I skoven... [Elfdoll/Volks SD16 Ruru + Volks SD16 Garnet]
» Hurtigt billede af Howel's nye jakke (B&G Grenville)
» Girls just wanna have fun - hele familien (Volks Garnet + Pearl + Shizu og CH St Mina + Sram)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: