Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]

Go down 
+8
Jeariel
Akatsuki
Kurisu
Chazzi
Akutenshi Uke
Nerdystreak
Ponpyon
Prinsessen
12 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeLør Maj 25, 2013 8:07 am

Jeg har besluttet, at jeg vil have en anden dukke til min karakter Sparrow, og da Volks Ruby er min drømmedukke, så måtte jeg overveje en ny karakter til hende. Det tog kun to dage så havde jeg besluttet mig - hun skal være pirat! Det svære var så at finde det rigtige pirattøj, og fuldstændig udvikle karakteren, men det er ved at falde på plads.
Det eneste jeg mangler lige nu til hende er hendes våben (og hendes skib og en ordentlig baggrund!). Jeg ved hvilke våben jeg vil have, men jeg har ikke lige fået dem købt endnu.

Jeg præsentere Marina, the Pirate Queen!
Hun sejler ud fra Tortuga. Hun sejler under den spanske krone, og de er godt trætte af hende både i England og Frankrig.

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  8796639981_3aa15b4e3a

Billedet er redigeret i Flickr i et forsøg på at få det til at se lidt gammelt ud.


Sidst rettet af Prinsessen Lør Maj 25, 2013 12:14 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeLør Maj 25, 2013 12:07 pm

uhhh spændende :D
ser meget godt ud ~<3
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeLør Maj 25, 2013 6:53 pm

Det egner hun sig godt til! Det er noget lækkert pirattøj. Og godt billede. Jeg ville bare ønske, at der var et par til. :3
(Hvor køber du hendes våben?)
Tilbage til toppen Go down
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeLør Maj 25, 2013 9:15 pm

hun ligner helt bestemt en piratdronning man ikke skal lægge sig ud med.
Rigtig godt billede :3
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 2:15 am

Hun ser altså bare alt for godt ud! Det er noget lækkert tøj du har fundet til hende. Glæder mig til at se mere til hende. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 7:51 am

Uhhhuhuhuhuuu!!!!
Hvor er hun blevet fantastisk, überlækker, piratdronning-licious <3
Og fedt at du kan bruge din 'gamle' wig! Den virker jo perfekt til Marina!! Elsker konceptet Very Happy
FLERE BILLEDER!! XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 3:21 am

Hvor er det dog et spændende koncept! Elsker hvordan du har udført det. Smile
Hun ser rigtig "fierce" ud! Elsker hendes tøj.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 9:19 am

Mange tak Very Happy Der var desværre kun et billede i serien som blev godt nok til at jeg ville arbejde videre med det (og det er det her i tråden). Forhåbentlig får jeg mulighed for at tage billeder af hende en anden dag.

Mary - jeg regner med at købe et par pistoler til hende fra Iplehouse medmindre jeg finder noget andet først som jeg hellere vil have. Hun burde også have et svær, men jeg synes ikke at jeg har fundet noget som jeg bryder mig om.
Tilbage til toppen Go down
Jeariel

Jeariel


Antal indlæg : 43
Age : 31
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 14/10/12

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 2:06 am

Hun ser så smuk ud at det helt vildt !Very Happy ... gz med din "nye" chars ^^
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 8:46 am

Mange tak Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:55 am

Vildt fed ide og hun ser drøn godt ud :D

tjek evnt her for våben til hende http://www.aileendoll.com/products/Accessory/AI000000/ (hvis de ellers er store nok)
(specielt denne ville ville passe godt: http://www.aileendoll.com/product/%ED%94%BC%EC%8A%A4%ED%86%A8-SD-/SFSELFAA0000010/?main_cate_no=AI000000&display_group=+1)
:)


Sidst rettet af Ponpyon Man Jun 03, 2013 9:59 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:58 am

Hun er så sej og lækker! Men det har jeg jo sagt Smile vil de flere billeder!
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeSøn Jun 16, 2013 8:37 am

meget spændende.
hun ser fantastisk ud og elsker hendes tøj Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
pandachan




Antal indlæg : 47
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Randers
Registration date : 19/12/11

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeSøn Okt 20, 2013 6:01 am

Hun er simpelhen for cool Very Happy elsker hendes tøj! kunne lige forstille mig hende stå på et stort skib
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitimeFre Okt 25, 2013 9:16 pm

Hun er da bare super cool, og så er hun så utroligt gennemført. Jeg er lidt syg med hendes ansigt. Lidt maskulint, men utroligt smukt Smile Skal ikke tages negativt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Empty
IndlægEmne: Sv: Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]    Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» new eyes XD (Volks SD16 Pearl og Aamu Emi/volks SD13 hybrid)
» Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]
» Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]
» Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol]
» I skoven... [Elfdoll/Volks SD16 Ruru + Volks SD16 Garnet]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: