Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]

Go down 
+5
jeanet kaulitz
lille_Aki
Kurisu
Akatsuki
Prinsessen
9 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Empty
IndlægEmne: Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]   Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Icon_minitimeSøn Okt 07, 2012 12:52 am

For sjov prøvede jeg en ny kjole på Sparrow (hun er normalt ikke til kjoler - eller også har hun bare løjet for mig!), og jeg synes den klæder hende rigtig godt. Jeg synes, hun ligner en der er på vej til et stort award-show. Sparrow har også fået en ny faceup (hendes default var bare ikke særlig god til hende, synes jeg).

Anyway, pictures!!


Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] 5_zpse3ef0e4e

Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] 6_zps16f05854

Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] 4_zpsa1631e10

Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] 2_zps0110114a

Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]   Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Icon_minitimeSøn Okt 07, 2012 12:58 am

Hvor er det bare en flot kjole! Jeg elsker farven til hendes skintone.
Face-uppen er også rigtig flot. Den klæder hende godt.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]   Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Icon_minitimeSøn Okt 07, 2012 7:54 am

Hun er bare så mega fræk med sin nye faceup - uden de knaldrøde læber er hun så smuk! Ah, og så sidder den lækre dame lige her ved siden af...*_*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]   Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Icon_minitimeSøn Okt 07, 2012 11:40 pm

Ej hvor er hun smuk!!! Det klær hende mega meget! Og rigtige gode billeder af hende!
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]   Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 7:37 pm

Hvor ser hun godt ud Smile

Synes kontrasten mellem den rå baggrund og hendes smukke kjole fungerer vildt godt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Princess

Princess


Antal indlæg : 59
Age : 46
Geografisk sted : Århus/Danmark
Registration date : 08/02/09

Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]   Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 4:45 am

Woooow hvor er hun bare super smuk Very Happy

Har aldrig set den dukke før Very Happy

Meget smuk I love you
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/fnokkers
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]   Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 8:56 pm

Jeg er enig; Den her faceup klæder hende bedre. Smile
Og dejlig kjole. Den er speciel og flot og en uden at være overpyntet eller urealistisk.
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]   Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:12 pm

Det er en flot faceup- glamourøs og så alligevel meget naturlig. Nu kan jeg ikke huske hendes tidligere faceup særlig tydeligt, men hun havde meget røde læber, ikke?
Kontrasten mellem den fine kjole og den fungerer rigtig godt. Jeg er kan specielt godt lide kompositionen i det første billede.


Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]   Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Icon_minitimeMan Okt 15, 2012 8:05 am

Hvor er hun bare smuk, hendes face-up klæder hende virkelig godt. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]   Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Icon_minitimeMan Okt 15, 2012 8:31 am

Akatsuki -
Jeg synes også at kjolen er rigtig flot, men jeg må indrømme at jeg har fjernet en KÆMPE sløjfe som sad bagpå i nakken. Den passede bare ikke ind.
Jeg er glad for at du kan lide hende Very Happy

Kurisu -
Haha! Ja, det er vel komsekvensen af at bo sammen med mig. Men jeg er glad for at du kan lide hende Very Happy

lille_Aki -
Mange tak! Jeg er glad for at du synes om hende Very Happy

jeanet kaulitz -
Mange tak! Jeg synes egentlig også at kontrasten er ret god Very Happy

Princess -
Mange tak! Hun er desværre en limited dukke, der ikke har været udgivet siden 2007. Det har også taget mig flere år at finde hende, men jeg er glad for at hun endelig kom hjem Smile

Mary -
Tak! Very Happy
Jeg synes også at hun er blevet meget pænere med en ny faceup. Jeg kan slet ikke forstå at Volks synes at hun skulle have den anden fra begyndelsen.
Jeg kan også ret godt lide kjolen - nu... Jeg har fjernet en kæmpe sløjfe fra nakken, som bare var for meget pynt.

Pallas -
Mange tak! Very Happy
Ja, hun havde meget røde læber før. Hun lignede en blanding mellem Angelina Jolie og RuPaul (på den dårlige måde).

Chazzie -
Mange tak! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]   Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sparrow med kjole på!!! [Volks SD16 Ruby - ebony pureskin]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I skoven... [Elfdoll/Volks SD16 Ruru + Volks SD16 Garnet]
» Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]
» Marina, the Pirate Queen! [Volks SD16 Ruby]
» Vennerne møder hende den nye [Twigling Ingenieuse + Ylisande, Volks SD16 Ruby, Ringdoll Zombie Sol]
» Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: