Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Man må ændre lidt på planerne [gore]

Go down 
+3
jeanet kaulitz
Kurisu
pandachan
7 deltagere
ForfatterBesked
pandachan




Antal indlæg : 47
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Randers
Registration date : 19/12/11

Man må ændre lidt på planerne [gore] Empty
IndlægEmne: Man må ændre lidt på planerne [gore]   Man må ændre lidt på planerne [gore] Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 2:56 am

Jeg har købt en IpleHouse dukke af en, og havde planer om at hun skal være fra 50'erne og hun var bare perfekt i mine planer.
så modtog jeg hende :(hendes ansigt er ret skadet, og nogle steder på kroppen, ikke den fedeste oplevelse! jeg prøvede at gøre lidt ved det, men ødelagde hovedet endnu mere -.- lort, så jeg måtte ændre lidt på planerne :Dog gik tilbage til en gammel ide, jeg havde tænkt til en dreng, men nu blev det hende!.. hun er stadig 50'er tøs men hun er også zombie :)her er lidt start billeder, den sorte paryk bliver udskiftet, og kroppen får lidt flere mærker Smile

hvad synes i? er hun lidt zombie agtig?

Man må ændre lidt på planerne [gore] IMG_20131226_131942

Man må ændre lidt på planerne [gore] IMG_20131226_153841

Man må ændre lidt på planerne [gore] IMG_20131226_153320

Man må ændre lidt på planerne [gore] IMG_20131226_131947


nye billeder
lavede lidt om på hånden og lavede den mørkere Smile billedet blev dårligt, men irl er den så meget bedre

Man må ændre lidt på planerne [gore] WP_20140203_004

Og så benet Very Happy

Man må ændre lidt på planerne [gore] WP_20140203_002


Sidst rettet af pandachan Man Feb 03, 2014 8:00 pm, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Rating tilføjet)
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Man må ændre lidt på planerne [gore] Empty
IndlægEmne: Sv: Man må ændre lidt på planerne [gore]   Man må ændre lidt på planerne [gore] Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 9:25 am

Hvor er det fedt at du ikke bare giver op efter sådan en kedelig oplevelse, men at du virkelig gør alt for at beholde hende og gøre hende til din. Det har jeg virkelig respekt for. Synes det er ret dårligt og uretfærdigt gjort af sælger, hvis du købte hende, uden at sælger fortalte om de skader hun havde. Sad
Men post endelig flere billeder af processen!! Very Happy Elsker zombiedukker.
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
pandachan




Antal indlæg : 47
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Randers
Registration date : 19/12/11

Man må ændre lidt på planerne [gore] Empty
IndlægEmne: Sv: Man må ændre lidt på planerne [gore]   Man må ændre lidt på planerne [gore] Icon_minitimeFre Dec 27, 2013 9:39 am

sælgeren var en ret ung pige og hun sagde at dukken var så god som ny, men da jeg fik hende så jeg hun havde tre store skader i hovedet, på brystet, knækket en fli af hovedet og flækket to steder ved begge knæ -.- og så er det bare røv at Iplehouse har gode julesalg, så kunne ha købt en helt ny, istedet for at bruge mange penge på en ødelagt dukke. er glad for det var den eneste dukke hun solgte .. men tak, der kommer løbende flere billeder når hun bliver mere personlig og færdig <3 Smile
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Man må ændre lidt på planerne [gore] Empty
IndlægEmne: Sv: Man må ændre lidt på planerne [gore]   Man må ændre lidt på planerne [gore] Icon_minitimeSøn Dec 29, 2013 8:13 am

Uh det ser rigtig godt ud det du har lavet ved hende Smile

Super træls at modtage en dukke der ikke er som sælger har lovet!
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Man må ændre lidt på planerne [gore] Empty
IndlægEmne: Sv: Man må ændre lidt på planerne [gore]   Man må ændre lidt på planerne [gore] Icon_minitimeSøn Dec 29, 2013 10:20 am

Ej, hvor er det surt! Jeg ville være rasende og ærgerlig.
Men det er heldigt, at du kunne få noget positivt ud af situationen.

Jeg bliver altid imponeret, når folk laver zombiedukker eller andre gore-mods. Jeg vile aldrig turde at gøre så sådan noget selv.
Effekten du har fået frem er meget klam. Hun ligner ikke en gammel zombie, som har rådnet i mange år, men mere en, som lige er blevet til en zombie. Meget klar og ulækkert på den seje måde.
Hvordan har du lavet sårene? De ser meget, i mangel af bedre ord, friske ud.
Tilbage til toppen Go down
pandachan




Antal indlæg : 47
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Randers
Registration date : 19/12/11

Man må ændre lidt på planerne [gore] Empty
IndlægEmne: Sv: Man må ændre lidt på planerne [gore]   Man må ændre lidt på planerne [gore] Icon_minitimeSøn Dec 29, 2013 12:58 pm

Åh i kan tro jeg blev sur ;)men fik min drømmedukke, så det hjalp lidt på det Smile

Pallas normal tør jeg heller ikke lave sådan noget her på mine dukker, men det værste der kunne ske var at jeg ødelagde hende mere, så tog chancen ;)det er lavet med vant, MC (nogle lag til at beskytte og andre til at lave effekt) og så akvarel farver og en masse semi-klar lak Very Happy

jeg har prøvet at holde hende klam og zombie agtig, men også feminin og kvindelig da hun er en ret "fin" dame Smile
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Man må ændre lidt på planerne [gore] Empty
IndlægEmne: Sv: Man må ændre lidt på planerne [gore]   Man må ændre lidt på planerne [gore] Icon_minitimeTirs Jan 28, 2014 2:50 am

aww din stakkel  Shocked det er sandelig en trist oplevelse Sad

men rigtig fedt du kunne bruge hende til noget Smile
og hun er blevet rigtig cool, og ligner snart en rigtig zombie Smile
Tilbage til toppen Go down
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

Man må ændre lidt på planerne [gore] Empty
IndlægEmne: Sv: Man må ændre lidt på planerne [gore]   Man må ændre lidt på planerne [gore] Icon_minitimeTirs Jan 28, 2014 4:31 am

Superærgerligt med de uventede skader. Hendes ansigt og face-up havde været perfect til en 50'er-diva. Hun er virkelig smuk!
Men jeg kan nu også rigtig godt lide hendes gore-mods. Det synes jeg, du har gjort utroligt godt! Stor respekt Very Happy

Har du skrevet til sælger og brokket dig? Måske kan du være heldig og få nogle penge tilbage. Er hun under 18, kan du evt. bede om at snakke med hendes forældre.
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
pandachan




Antal indlæg : 47
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Randers
Registration date : 19/12/11

Man må ændre lidt på planerne [gore] Empty
IndlægEmne: Sv: Man må ændre lidt på planerne [gore]   Man må ændre lidt på planerne [gore] Icon_minitimeTirs Jan 28, 2014 9:16 am

Tak Littie <3 Smile jeg har haft kontaktet hende, og hun mente at det er sket under transporten, kan nu ikke se hvordan det er muligt, men hun var ret billig, så tror hun har haft dårlig samvittighed og har derfor solgt hende billig, men det var som at snakke til en dør og jeg tænkte bare F*** it det er ligemeget Smile elsker hende, og kan godt li hun er lidt anerledes, klam men smuk
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Man må ændre lidt på planerne [gore] Empty
IndlægEmne: Sv: Man må ændre lidt på planerne [gore]   Man må ændre lidt på planerne [gore] Icon_minitimeOns Jan 29, 2014 12:34 am

Ser virkeligt fedt ud! rigtig imponerende lavet :)

Synd med skaderne. Og ja det lyder lidt usansynligt at det er transporten der er skyld I så mange skader, for så må det jo i sidste ende stadig være sælgers skyld, fordi så har hun da i hvertfald packet den temmeligt dårligt ind.
Men fedt at du har kunnet vende skaderne til noget "positivt"
Tilbage til toppen Go down
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

Man må ændre lidt på planerne [gore] Empty
IndlægEmne: Sv: Man må ændre lidt på planerne [gore]   Man må ændre lidt på planerne [gore] Icon_minitimeFre Jan 31, 2014 5:38 am

pandachan skrev:
Tak Littie <3 :)jeg har haft kontaktet hende, og hun mente at det er sket under transporten, kan nu ikke se hvordan det er muligt, men hun var ret billig, så tror hun har haft dårlig samvittighed og har derfor solgt hende billig, men det var som at snakke til en dør og jeg tænkte bare F*** it det er ligemeget :)elsker hende, og kan godt li hun er lidt anerledes, klam men smuk

Det var heldigt, at hun ikke var så dyr så. Men jeg tror, du har ret i, at sælger satte den lave pris pga. dårlig samvittighed. Det er bare alligevel ærgerligt, at hun ikke fortalte dig det fra starten, for hvad skulle du have gjort, hvis du ikke lige havde fundet på det med gore-mods'ne? Det giver jo en utroligt dårlig oplevelse med sådan en negativ overraskelse, og det kan hun ikke være bekendt. Nogle ville jo stå med en dukke, de ikke rigtig havde lyst til at eje alligevel...
Aiih, det gør mig lidt trist sådan noget. Heldigvis for dig betød det så held i uheld Smile
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
pandachan




Antal indlæg : 47
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Randers
Registration date : 19/12/11

Man må ændre lidt på planerne [gore] Empty
IndlægEmne: Sv: Man må ændre lidt på planerne [gore]   Man må ændre lidt på planerne [gore] Icon_minitimeMan Feb 03, 2014 8:11 pm

Ponpyon tak Smile elsker at lave sådan nogle effekter, dukken var pakket super flot ind, den ros skal hun have, men det gør også at hun slet ikke kan bruge den undskyldning, Wink men nu har jeg en dukke ingen andre har!

Littie jeg gir dig ret, det ville være skrækkeligt hvis det var en som skulle købe sin første dukke, som fik hende, det ville nok skræmme personen væk. var knust i starten, men jah det var "heldigt" for mig Very Happy for nu havde jeg en undskyldning for at lave en klam dukke xD


To nye billeder! Very Happy hånd og ben, nu mangler jeg bare ryggen, så er hun færdig i første omgang.

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Man må ændre lidt på planerne [gore] Empty
IndlægEmne: Sv: Man må ændre lidt på planerne [gore]   Man må ændre lidt på planerne [gore] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Man må ændre lidt på planerne [gore]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Modding-Tutorial: Ændre håndpositur ved at varme resinen
» Zadrian (Warning gore)
» Rindoll Zombie Sol (GORE)
» The Harvest (Doll GORE)
» ..:I'll give you my heart:.. (gore modded, bbb pixie)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: