Roomies ep. 08 Den med det lidt for store skakspil.
Daniel: ... Hvad er det?
Kaoru: Skak.
Daniel: Tager I pis på mig? Grae: Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener.
Daniel: ...Jeg mener... er det ikke lidt bombastisk? Kaoru: Jeg er bange for at jeg heller ikke helt forstår...
Daniel: ...
Daniel: I er så mærkelige...
Kaoru: Jeg må indrømme at du havde ret. Det bombastiske skakspil var det bedste valg.
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 08 Den med det lidt for store skakspil. Ons Maj 06, 2009 6:05 am
Bombastisk er et fantastisk ord. 8D
...
Yes, så tilbage til jeres fotostory! Sød episode, sådan lidt hverdagsagtig uden super meget action, men det fungerer faktisk rigtig godt. Vinklerne er gode, og Daniel er irritabel som altid (hvilket gør det om end mere realistisk *snigger* )
Charlie
Antal indlæg : 73 Age : 32 Geografisk sted : Vejle - Ølsted Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 08 Den med det lidt for store skakspil. Ons Maj 06, 2009 8:10 am
Jeg elsker den lille kasse fra Silvan! Super nice detalje og endnu engang bare med til, at gøre det endnu mere realistisk! Og elsker Daniel. Han er moody må den søde måde. Jeg kan godt lide plottet i historien, der ikke bliver afsløret på en vild og fantastisk måde, men alligevel er der, og jeg må indrømme, at jeg fniste XD Btw; så klæder Kauros nye mold ham rigtig godt. Synes især at man kan se det på ham nu ^^
Og endnu engang et yay til det lille ur XD
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 08 Den med det lidt for store skakspil. Tors Maj 07, 2009 8:52 am
Uh hvor havde jeg glædet mig til nummer 8 og det var hele spændningen og glæden vær. Syntes rigtig godt om det. Hvor er det sødt det skakspil. Ud over det er jeg bare for betaget af hvor godt de virkelig ligner noget der er virkelig. Jeg mener baggrunden især. man skulle ikke tro at det var den størrelse. Elsker de små detjaler. Man kan ikke undgå ikke at blive Roomies-fan. Arg jeg kunne blev ved med at rose jer.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 08 Den med det lidt for store skakspil. Tors Maj 07, 2009 10:09 pm
*står med en Roomies trøje og skriger!!!* <3 <3 DAMN Hvor har jeg bare ventet!! Q___Q (kunne dog ikke skrive igår, da jeg var syg.........)
som ALTID er billederne geniale! og selve historien!! <3 Bare skønt!! ^w^
Alting virker så virkeligt selv dukkerne! Roomies er bare skøøn! <3
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 08 Den med det lidt for store skakspil. Tors Maj 07, 2009 10:27 pm
For morsomt...elsker den tunge og larmende stilhed
Piratkaptajn
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : Vemb Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 08 Den med det lidt for store skakspil. Tors Maj 07, 2009 11:28 pm
jeg må desværre sige jeg er lidt "skuffet" x b Vinklerne og stemningen er slet ikke som de plejer. Idéen er meget god, men billederne er blevet for ens. Vinklerne virker også lidt random desværre : (
Men igen, super fedt med detaljer og rekvisitter. Jeg glæder mig til næste episode med min lille fangirlizme : )
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 08 Den med det lidt for store skakspil. Tors Maj 28, 2009 12:49 am
Nu ved jeg så ikke lige om jeg er temmelig dum eller hvad.. men af en eller anden grund har jeg endnu ikke fattet den her historie >a<" Måske det fordi jeg ikke ved hvad bombastisk er ^-^"
Men kan godt lide billederne og personerne, selvom jeg ikke fatter historien, så synes jeg det er endnu et fantastisk afsnit af Roomies ^3^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Roomies ep. 08 Den med det lidt for store skakspil.
Roomies ep. 08 Den med det lidt for store skakspil.