Der er gået længere tid end ventet mellem de to første sæsoner af Roomies. Det skyldes komplikationer af forskellig art. Blandt andet har ugeblade og aviser været fuld af rygter om Daniel von Schele og Herminius Myska:
Tilsyneladende forlangte Herminius for mange penge for deltage i anden sæson og havde i øvrigt travlt med flere soloprojekter (såsom et kommende album med violinmusik, et talkshow og en spillefilm). Derfor blev der holdt auditions for at finde en ny skuespiller til rollen som Hermie ...
Aleister: "Jeg glæder mig super meget til næste sæson af Roomies." Instruktør: "... Øh ... tak. Tak skal du have. Vi ringer til dig en af dagene ..."
Instruktør: "Du begynder bare." Vile: "..." Instruktør: "... Er du begyndt?"
Vile: "Jeg hedder Hermie. Jeg er glad for ... tværstrib og puslespil ..." Intruktør: "Okay, tak. Det er nok nu."
Lex: "Hej, jeg hedder Hermie. Hvad så?"
Lex: "Kom herover, så kan vi lægge et puslespil sammen. Du kan sidde på skødet af mig." Instruktør: "Tak skal du have. Vi vender tilbage, når vi ved noget."
Heldigvis faldt lønforhandlingerne på plads, og Herminius fik tid for sine andre projekter til at fortsætte i Roomies, så vi kan glæde os til at se ham og alle de andre i anden sæson, som har premiere lige om hjørnet.
Tak til Lex og hans manager Lucie for hans deltagelse.
Sidst rettet af Mary Lør Aug 06, 2011 3:37 am, rettet 1 gang
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Roomies Special: Den med rygter og auditions Fre Dec 18, 2009 12:25 am
LOOOOOL!!! XDDDD <3 <3 ÅRH!! Det var godt at I endelige lagde noget ind!! xD
Jeg var vild med bladet! Det skal så meget printes ud, og hænges op! xDD
Forresten så var Lex fantastisk! XD <3 (Måske får Lex sin egen serie? )
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Roomies Special: Den med rygter og auditions Fre Dec 18, 2009 1:06 am
lol nice. det virker så rigtig det hele X3
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Roomies Special: Den med rygter og auditions Fre Dec 18, 2009 1:09 am
haha LOL! fik mig til at grine totalt! den er mega godt lavet..som sædvanlig :3
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Roomies Special: Den med rygter og auditions Fre Dec 18, 2009 1:15 am
Okay det var totalt nice.
Fedt med det der blad der. Kunne dog godt være lidt større så man kunne se hvad der stod.
godt at hermie bliver i rollen. Vi vil ikke havde andre. Hehe
Stadig fedt lavet
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Roomies Special: Den med rygter og auditions Fre Dec 18, 2009 2:09 am
Nooo! Hermie må ikke stoppe som.. Hermie! Nej.. vent? Bliver han i rollen? OwO Yaaay! *falder sammen i stolen af lettelse*
Jeg er vild med den! ^o^ Specielt Viles optræden, med "Er du begyndt?" Replikken X´D Og jeres avis og blad er utroligt fedt lavet! Detaljerne er jo fantastiske! <3 Jeg kan virkelig godt lide at i har taget jer tid til at skrive mere end én artikel på avisen ^.^
Jeg glæder mig til at se mere! <3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Roomies Special: Den med rygter og auditions Fre Dec 18, 2009 8:45 am
Mange tak for jeres kommentarer! :-D Vi er virkelig glade for dem!
wolter>> Jeg tror, vi er mange, der gerne ville se Lex i en serie. Mht. at printe bladet, vil du måske have det i lidt bedre opløsning ... Se nedenstående links. ;-) Isabella>> Tilsyneladende (opdager jeg så først nu -_-; ) afhænger det af skærmopløsning og den slags, om man kan læse alle artiklerne. Men frygt ikke! Her er links til begge forsider i bedre opløsning: http://m-chan.dk/dolls/roomies/rt2209.jpg http://m-chan.dk/dolls/roomies/sfes1109.jpg Kaneko>> Ja, Vile har helt klart potentiale. XD Og vi er glade for, du har opdaget alle artiklerne på avisen. De har alle sammen en eller anden obskur relevans for Roomies eller Resin Garden.
Første episode af anden sæson er i øvrigt lige på trapperne. ;-)
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Roomies Special: Den med rygter og auditions Fre Dec 18, 2009 8:54 am
Mary skrev:
Første episode af anden sæson er i øvrigt lige på trapperne. ;-)
O__O
.. .. .. .. ..
HERLIGT!! Nu kan jeg ikke gå i seng!! =__= xD Hvordan kan I sove om natten!? Monstre! xD
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Roomies Special: Den med rygter og auditions Fre Dec 18, 2009 8:56 am
Er det godt eller dårligt når det jeg syntes var sjovest var artiklen om Harajuku Jugendherberge? Dermed ikke sagt at det andet ikke var sjovt.
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Roomies Special: Den med rygter og auditions Fre Dec 18, 2009 8:57 am
*sætter sig godt til rette og finder en bog og begynder venting på episoden*
Saya
Antal indlæg : 80 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Roomies Special: Den med rygter og auditions Lør Jan 23, 2010 9:01 am
Hahahahaha hvor var det godt XD og virkelig uhyggeligt (mindrape.lol)!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Roomies Special: Den med rygter og auditions