Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC.

Go down 
+2
wolter
Nerdystreak
6 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Empty
IndlægEmne: Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC.   Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Icon_minitimeSøn Maj 24, 2009 11:22 pm

Læs mere om Roomies her: http://resingarden.wiki.zoho.com/Roomies.html
En del dialog er på engelsk i denne episode grundet figurerne i den og deres foretrukne sprog. De firkantede paranteser indeholder oversættelser.



Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC.


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl1

Lude: "Fucking good idea we came up with. And the name rocks. 'Stripy/Leather' beats the other suggestions. Who the hell thought of 'Suit & Dude' anyway?" [Fandens god idé vi fandt på. Og navnet styrer. 'Stripy/Leather slår de andre forslag. Hvem fanden kom også på 'Suit & Dude'?]


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl2

Chrome: "Must have been your idea. And we bloody well have to do something. We're never going to be able to pay for all your crap unless we do something." [Det må have været din idé. Og vi bliver sgu da nødt til at gøre noget. Ellers kan vi ikke betale for alt dit lort.]


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl3

Lude: "Hey - my crap?!" [Mit lort?!]
Chrome: "Yeah well, anyway. A detective agency is a good idea. We can solve anything." [Øh, ja ja. Et detektivbureau er en god idé. Vi kan løse alting.]
Lude: "Yeah, any-fucking-thing!" [Fandme ja!]


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl4

Val: "Chrome ... Hvad i alverden laver I?"


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl5

Chrome: "Hey Val. Vi er ved at oprette et detektivbureau."
Val: "... Et detektivbureau?"
Chrome: "Yeah. Det kan da kun blive en succes med vores evner."


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl6

Lude: "Hey Val, you're some kinda lawyer or accountant or something, right? Mind looking our stuff over?" [Hey Val, du er advokat eller bogholder eller noget, ikke? Ka' du ikke lige se på vores ting?]


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl7

Val: "... ..."
Chrome: "What?" [Hvad?]


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl8

Lude: "We'll give you a ten percent discount on the first case we solve for you for it." [Vi giver dig ti procents rabat på den første sag vi løser for dig for det.]


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl9

Val: "Oh, I hardly think I'll be needing your ... services. But good luck sorting it out. I suggest going over the numbers again." [Jeg tror nu ikke ligefrem jeg får brug for jeres ... ydelser. Men held og lykke med at finde ud af det. Jeg vil foreslå at regne efter en gang til.]


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl10

Lude: "Screw that. How's this for a poster?" [Skidt med det. Kan den her plakat bruges?]
Chrome: "Fucking brilliant! I've got some ads for the papers ... somewhere ..." [Genialt! Jeg har nogle annoncer til aviserne ... ét eller andet sted ...]


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl11

Chrome: "Grae! Can we borrow your superhuman proof reading skills?" [Må vi låne dine overmenneskelige korrektur-egenskaber?]


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl12

Grae: "Hvad foretager I jer?"
Chrome: "Læs reklamen. Super idé, ikke?

Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl13

Lude: "Yeah, we'll be solving all sorts of supernatural cases. You got a job for us?" [Ja, vi kommer til at løse alle mulige overnaturlige sager. Har du et job til os?]


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl14

Grae: "... Ellers tak for tilbuddet."
Chrome: "Men hvis du kender nogen ... kan du lægge et godt ord ind for os."


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl15

Grae: "... Jeg læser i hvert fald korrektur på det hér for jer."
Lude: "There may be a few typos ..." [Der er måske et par slåfejl ...]


Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Sl16

Chrome: "Guess we're all set, then." [Så er vi vist parate.]
Lude: "Yeah, now we're just gotta wait for the cases to come rolling in ..." [Ja, så venter vi bare på at sagerne kommer rullende ...]


- Mange tak til 714 for samarbejdet og til Lude for at indvillige i at være gæstestjerne i denne episode!


Sidst rettet af Mary Lør Aug 06, 2011 3:12 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC.   Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 12:32 am

wahah!! xD damn!! hvor genialt! x'D
Da jeg så Lude's navn, tænkte jeg først; Trykkede jeg ikke på Roomies... o.O'

Men skide god ide!! <3 Og det er sjovt at se hvor godt han endelige passer ind x'D
selfølgelige savnede jeg lidt de andre fra roomies Razz Da der kun var; Val, Chrome og Grae..
Igen er farverne og alle detajlerne geniale!! Især fordi det ser SÅ levene ud! Smile

*Krammer Lude!* Og jeg troede ikke at man kunne elske Roomies højrere!! x'D <3
(damn.. jeg kom i godt humør, efter at have læst denne episode Roomies!..)
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC.   Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 6:42 am

Næh, en ny Roomies! 8D

Jeg gider ikke engang kommenterer de super flotte detaljer og det som altid gennemførte arbejde, for der er alligevel aldrig noget at klage over, og jeg gider ikke rose jer for det en gang til XD Til gengæld vil jeg sige, at jeg elsker historien. Selvfølgelig vil de åbne et detektivbureau, jeg mener, hvad ellers? Det er tilpas tåbeligt til, at det kan fungerer for de to. Men jeg uenig med Lude når han mener, at Suit and Dude lyder åndssvagt - jeg skreg af grin, da jeg læste det! Det er sgu da det fedeste navn ever! XD Nå, men som altid meget imponerende ^0^
... Og på billede ni ligner det, at Lude skal lige til at slå en bøvs XD
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC.   Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Icon_minitimeTirs Maj 26, 2009 11:52 pm

Woo, jeg har gået og tænkt på, hvornår vi hørte mere til drengenes... interessante projekt.
As usual, et skidefedt set-up, lækre vinkler og gode replikker. Selvom de danske oversættelser fik mig til krampegrine, til jeg ikke kunne trække vejret. 8D
Især bilede 3 har en god vinkel, de ser enormt levende ud, og det fungerer godt med fokus på dem, selvom det faktisk er flaskerne i forgrunden.
Jeg håber, de snart får nogle sager for hånden!

Jae: I kinda liked that 'Suit & Dude' idea...
Me: Shut the hell up, don't you have a cellphone or a radio to fix somewhere?
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC.   Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 12:54 am

weee.. godt at se mere til de to drenges projekt Very Happy
giver Charlie ret i af det projekt simpelthen passer til de to drenge.. :p skal da vel nok lykkes dem at få lavet et eller andet (kunne være sjovt at se en af deres opgaver, og hvordan de faktisk klarer det når de får sådan nogle, for det gør de vel? Wink)
Elsker de andres reaktioner når de hører om projektet, sødt af dem at de alligevel hjælper Very Happy

Som de andre har sagt (og som der bliver sagt hver eneste gang et nyt afsnit bliver sluppet løs til os ventende fans) så er det fantastike detaljer og gode vinkler, der tillader at man sidder og stirrer historien igennem utallige gange ^w^

WEEEE
LOOOOVE
ROOOOOOOOMIES!!!
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC.   Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 8:48 am

Muhahahaha!!! Genialt!! XD Virkelig godt!! :3
Elsker virkelig Chrome! <3 Han er bare ikke til at stå for! <3
Historien er virkelig gennemtænkt XD Kan virkelig godt lide billederne da de ikke er helt lyse n.n det giver en god stemning Very Happy

Som sagt virkelig godt gennemtænkt XD
Vi vil have mere Roomies!!<3
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC.   Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 10:11 pm

Hov, jeg fik aldrig takket for kommentarerne for den her episode. - Så mange tak! :-) Det er super fedt at høre, at I fandt den morsom nok til at grine af! (Det var jo meningen.) Vi blev meget glade for alle de pæne ord, for der gik en hel del arbejde forud for episoden (men det var selvfølgelig det hele værd). Lude og Chrome har faktisk deres egen lille krimi/komedie "novelleserie" skrevet af undertegnede og 714, som handler om deres detektivbureau og de absurde sager, de kommer ud for. Og hvem véd ... Måske finder Stripy/Leather vej til en lille fotohistorie med dukkerne på et tidspunkt. ;-)
Hmm ... vi burde vist tage os sammen og få lagt næste episode op snart.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC.   Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Roomies ep. 09: Den med Stripy/Leather INC.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind
» Database over fotohistorie-serierne
» Roomies ep. 04: Den med Halloween
» Roomies ep. 11: Den med rensdyret
» Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: