Antal indlæg : 18 Age : 37 Geografisk sted : Denmark, Odense Registration date : 29/12/08
Emne: Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Man Feb 09, 2009 8:02 pm
Bare så de ikke bliver glemt Og en god mulighed for selv at huske på, hvem man har haft igennem tidens løb.
Min første dukke var Midori, en DoD Bee-A, fra dengang de kun havde MSD størrelse dukker (Altså 2005)
I starten af 2006 fik jeg min første SD, en AngelRegion Diana. Hun blev kaldt Kazuki.
Så gik der en del tid, hvor jeg ikke var så meget inde i hobbyen, men det ændrede sig. I slutningen af 2006 fik Midori ny stil og personlighed.
Og jeg fik mig mine første dukker fra Luts, VDES, som hed Maneth, og Juri 06, som jeg ikke husker navnet på. De blev aldrig rigtig integreret i familien, da de aldrig fik egen krop.
I 2007 var jeg meget dukkeaktiv. Kazuki blev solgt sammen med Maneth og Juri'en, og jeg fik Eliel, en Leeke Honey.
Samme år købte jeg en DoT Camine, som jeg døbte Keichiiro, og et Luts sleeping Chiwoo head, der blev Yue.
Eliel og Yue blev hurtigt solgt igen, og i 2008 fik jeg så en Iplehouse Silvia. Hun blev Ephyra.
Senere købte jeg mig også en Dolkot Bera, der skulle have været min Gamash, men som viste sig, ikke at være den rigtige. Derfor blev hun til Xegi.
Ephyra og Keichiiro blev solgt senere i 2008, og jeg købte 2 andre dukker, en DoB Libra pige, Churi, og en Soom Beryl, Aeshma.
Og hvem er så tilbage? Jo, det er Midori, Xegi og Churi, da jeg netop har solgt Beryl.
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Fre Feb 13, 2009 4:10 am
Sikke en forandring Midori var igennem xD men jeg kan godt lide det, hendes wig ser så blød ud! Og hvor er Churi dog kær! Sjovt, for jeg huskede DOB's som uhyggelige, men måske er det fordi jeg er blevet meget mere tiny-glad her på de sidste XD
Lucie Admin
Antal indlæg : 116 Age : 42 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Lør Feb 21, 2009 7:49 am
Godt at se dine dukker, fra ende til anden! De er så forskellige og smukke. Der er faktisk flere jeg ikke rigtigt kan kende, hvilket nok skyldes at du fik dem i den periode hvor jeg ikke var så aktiv. Eller også burde du bare tage flere billeder!
Angel
Antal indlæg : 18 Age : 37 Geografisk sted : Denmark, Odense Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Man Feb 23, 2009 1:43 am
Chazzi>> Hendes wig er fantastisk blød, så hun går som regel på omgang, når hun er med til træf, fordi folk skal nusse med den XD
Lucie>> Jeg har aldrig været så god til at få taget mange billeder af mine dukker, så det kan udmærket være fordi, der ikke er blevet taget billeder ^^' Jeg havde faktisk svært ved at finde nogle nogen lunde ordentlige billeder af 4 af mine dukker, det siger jo lidt. Men mange tak for kommentaren