Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Man Maj 11, 2009 2:02 am
Sad lige og puslede med at få lavet et lille værelse til drengene, så tog lige et par billeder og syntes lige det kunne være sjovt med en lille samtale høhø x3 Bare så der ikke opstår misforståelser så er Burten og Yuki bedste venner eller "best boddies~" (somm Yuki ville kalde det). De har det bare med at glemme det engang imellem *host host* Men ja det er et meget kort og meningsløst lille kig ind i drengenes hverdag, og for at bedre at fornemme "stemningen" kan musikken de i dette øjblik høres her: https://www.youtube.com/watch?v=uJ7pgElCPXE (Ja det er sådan noget de altid hører hehe) Men ja bare en omgang hurtige billeder for at vise deres nye værelse frem ^^'' Og det ville være dejligt med lidt kritik ang. selve rummet, hvis nogen skulle få lyst til det : ] (I må lige sige til hvis jeg også skal sætte danske tekster på)
Yuki: *Sigh* I'm bored~ >3<
Burten: Then tear down that shitty Brad Pitt poster Yuki: Never gonna' happen
Burten: I'll f'cking burn it Yuki: Yeah right~ like I'd let you
Burten: Bloody hell
Yuki: You shouldn't swear that much Burten: Bollocks
THE END
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Man Maj 11, 2009 2:19 am
Hold da fast!! :O Det er utrolige godt! Det ser rigtig ægte ud! Måske bort set fra højden af køje sengen.. den kunne god ha været lidt højere.. ^^; Jeg fik dog ikke helt læst deres samtale, da jeg havde for travlt med at stirrer på alle tingene i værelset!! <3
Piratkaptajn
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : Vemb Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Man Maj 11, 2009 3:43 am
jeg vil have alle dine miniature ting : D <3
haha historien var faktisk meget god : D! Selvom det var sort, var det en god humor ! haha
Jeg kan godt li deres samtale og ordvalget. Vinklerne var også super fede! Fedt med måden du har stillet skarpt på en bamse fx. og hovedobjektet er i baggrunden.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Man Maj 11, 2009 3:56 am
Uh er vild med deres værelse. Fede props osv. ^^
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Tirs Maj 12, 2009 12:58 am
Ih, jeg er imponeret! Jeg kan godt lide dine fotohistorier, for humoren er så sød, og med de omgivelser er det bare endnu bedre ^_^ Alle de små detaljer passer perfekt sammen, lige fra jukeboxen (som er fantastisk og retro) til tøjet, der flyder på sengen. Organiseret rod = win. Selv i papirkurven er der papir, så jeg kan sgu ikke finde nogen mangler. Den lille detalje med sengen er nem at affinde sig med, når alt det andet er så fint. :3 Er det for øvrigt ikke den artikel, der blev skrevet om hobbyen i fordums tid, jeg spotter bag lille Burton? Og så er jeg jo nu engang glad for britiske bandeord... 8D
Lilly
Antal indlæg : 72 Age : 33 Geografisk sted : Nord/vest-jylland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Tirs Maj 12, 2009 2:54 am
Fed historie Mika! Jeg er vild med rummet du har lavet til dem, og den lille samtale der udfolder sig Du har også været rigtig god til at veksle mellem vinkler, og det gør historien endnu mere spændende at læse - det ville være fedt, hvis du lavede nogle flere med de to :b
I øvrigt: Bamsen, der hænger for enden af sengen - har du købt den i London!?!? Af en mega sød asiatisk mand?
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Tirs Maj 12, 2009 3:40 am
God historie! :3 Meget gode detaljer!! der er rigtigt mange ting med i rummet ^^ Kan godt lide den stemning der er over den plakat ^^
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Tirs Maj 12, 2009 7:19 am
Je tusind tak allesammen Det er så dejligt med alle de kommentare, det varmer : )
Wolter --> Iiih tusind mange tak! og ja du har ret i det med sengen ^^'' men ja en skohylde er en skohylde hehe x3
Pirat ---> tusind mange tak :3 god humor er SORT Muahahhahah
Jeanet kaulitz --> takker :]
Haruka_kite --> Iiiiiiiiiiiiiiiihhh XD DU LAGDE MÆRKE TIL SKRALDESPANDEN I looove you! <3 og rodet på sengen!!! >w< Og ja artiklen er den der blevet skrevet den gang for laaaaaaang tid siden om det træt hos nico robin lige i slutningen af sommerferien 2007 (tror jeg >3<; Uha! britisske bandeord er nam nam
Lilly --> Iiih tusind mange tak :] Det varmede ang. bamsen så har jeg købt den i København i en forretning med børen tøj (Oo;?) men manget tak for kommentaren og jo der skal nok komme en masse mere hehe ;3
chibishin --> hehe mange tak! :3
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Dejligt rum, fede ting rundt omkring...det inspirerer mig til snart selv at komme igang med mit projekt glæder mig til at se flere historier fra værelset
Saya
Antal indlæg : 80 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Brad Pitt (iple louis, Cp Chiwoo) Ons Maj 13, 2009 5:40 pm
Tja, du har jo allerede faaet en masse feedback paa vaerelset xD Det er rigtig soedt, selvom jeg tror det er godt, de sidder ned - det ser da naesten ud som om nogen af tingene er FOR smaa O.O Maaske derfor sengen ser stor ud (fordi den faktisk er passende stoerrelse xD)
Det eneste jeg lige kan saette fingeren paa, er at jeg ville oenske der var lidt bevaegelse i dukkerne. Nu har du faaet lavet et skoent realistisk vaerelse, saa man lynhurtigt bliver suget ind i den lille samtale - saa hvis bare fx Yuki havde kigget op, da han snakker til Burton, ville det have gjort meget D; Selvom jeg selvfoelgelig ikke ved om du overhovedet taenkte paa at poste som story da du tog billederne. O.o;;
Men ret soed samtale xD kan godt forstaa Burten!
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Hvor er det genialt genemført, det er en fornøjelse at nærstudere alle detaljerne. n_n Det meste er vist blevet sagt, og jeg kan kun erklære mig enig. Masser af ros til dig - også ideen med et soundtrack til historiener fed. Det giver lige lidt ekstra stemning.