Nothing's gonna harm you (DoD H. Kirill, DIM Jullis)
+3
frkmm
Nalilou
Astrid
7 deltagere
Forfatter
Besked
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Nothing's gonna harm you (DoD H. Kirill, DIM Jullis) Tirs Jun 30, 2009 9:46 am
De her billeder blev ikke lige helt optimale <.< . . . Man hva' fa'en xD Mon ikke det går o.O Shin (Kirill) var vist ikke tilfreds med ikke at være hovedfokus i det her shoot x3 (og tøjet kunne han slå mig ihjel for xD) Shin: Jeg kan sagtens tåle ikke at være midtpunkt, hmf! Ja, ja, så siger vi det xD
Teksten er fra musicalen/filmen Sweeney Todd xD
Enjoy ~ ^___^
Nothing's gonna harm you
Not while I'm around
Nothing's gonna harm you
No sir, not while I'm around
No one's gonna hurt you
No one's gonna dare
Others can desert you Not to worry, whistle, I'll be there
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nothing's gonna harm you (DoD H. Kirill, DIM Jullis) Tirs Jun 30, 2009 10:04 am
such nice and emotional pics astrid! :3
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: Nothing's gonna harm you (DoD H. Kirill, DIM Jullis) Tirs Jun 30, 2009 10:30 am
Rigtig gode billeder og fed ide
Jeg synes at billede 5 ser lidt stift ud, fordi hans hovede er vendt så meget - men det kan godt være det bare er mig... ellers rigtig godt ^^
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Nothing's gonna harm you (DoD H. Kirill, DIM Jullis) Tirs Jun 30, 2009 10:53 am
Nalilou - Aw, thanks
frkmm - Du har egentligt ret. Jeg synes også, der er lidt tendens til dobbelthage XD
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: Nothing's gonna harm you (DoD H. Kirill, DIM Jullis) Tirs Jun 30, 2009 11:13 am
Hvor er det fedt! Jeg elsker sweeney todd og jeg vræler altid i den scene XD det er så sødt og sørgeligt! Men det er nogle rigtig flotte billededer og det er fedt at det er sort/hvid og lyset er rigtig fedt. Jeg kan rigtig godt lide billede nummer 2 hvor den anden sådan "gemmer" sig i baggrunden. Og det sidste er også rigtig fint <3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Nothing's gonna harm you (DoD H. Kirill, DIM Jullis) Tirs Jun 30, 2009 9:49 pm
De er rigtig stemningsfulde. Fungerer fint at de er i sort/hvid. :-) God dybde i billederne.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Nothing's gonna harm you (DoD H. Kirill, DIM Jullis) Fre Jul 03, 2009 7:23 pm
sort hvid billeder er bare så flotte! x'3 Selvom man ikke kan se farven, kan man godt forstille sig den! Og dine billeder er ingen undtagelse! ^^
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nothing's gonna harm you (DoD H. Kirill, DIM Jullis) Lør Jul 04, 2009 11:03 am
Ohoho, Sweeney-reference, I like it >3 Der er en rigtig god stemning i billederne, primært på grund af vinklerne og i særdeleshed også som følge af de sort-hvide farver. Rigtig fedt!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Nothing's gonna harm you (DoD H. Kirill, DIM Jullis)
Nothing's gonna harm you (DoD H. Kirill, DIM Jullis)