Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite Lør Maj 23, 2009 1:11 am
Jeg er nu ikke så sikker på at Elfkin bliver boende særligt længe, for han (eller hun - for det er en pige) er ikke så stor som jeg troede.... De er navnløse indtil videre. Det lykkedes mig lige akkurat at presse en Puki-paryk på 'ham' og Tia's gamle paryk kan med lidt god vilje presses på Sprite.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite Tors Maj 28, 2009 6:40 am
Tillykke med dem! :-) De ligner næsten søskende - det er nok de store, blå øjne og de spidse ører.
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite Tors Maj 28, 2009 6:47 am
De er jo også på en måde søskende - de kommer begge fra Bobobie.
Jeg kan se at jeg skal have rettet lidt på den lilles øjne - han/hun ser rimelig bæløjet ud på det ene billede.. hehe.. Og jeg har rettet og rettet på Sprite's øjne for at få det stirrende væk - tror jeg bliver nødt til at skaffe nogen andre øjne til hende.... Eller måske nogen øjenvipper... Er der andre der har Sprite herinde der har løst problemet?
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite Lør Maj 30, 2009 8:39 pm
Awww hvor er de søde Er det meningen at man skal få indtrykket af at det er mor og barn, eller er hensigten noget andet? ^^ Men søde ser de altså ude sammen!
boots
Emne: Sv: Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite Lør Maj 30, 2009 8:55 pm
Nej - ikke mor/barn - nærmere storesøster/lillesøster (eller bror). Min Sprite har ikke udviklet krop, så jeg synes ikke rigtig hun kan 'spille' mor. Det kan egentlig godt ærgre mig lidt nu, for ellers ville hun jo have været en fin mor til Elfkin og Pukierne samt min March og de 2 Brownier der er på vej; men storesøster går vel også an.
Jeg har ikke fundet navne og 'figurer' til de 2 her - det er ligesom om jeg er gået i stå efter at have navngivet de 2 første dukker. Nu har jeg så 5 - med 2 mere på vej, så nu har jeg besluttet mig til at vente til alle 7 er i hus og så vil jeg finde ud af navne m.m. Om de skal være i familie eller hvad ved jeg endnu ikke; men indtil videre fungerer min Sprite som storesøster - og beskytter - af de små.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite