Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
boots

boots

Antal indlæg : 426
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite Empty
IndlægEmne: Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite   Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite Icon_minitimeLør Maj 23, 2009 1:11 am

Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite BJD086 Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite BJD066 Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite BJD055 Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite BJD098 Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite BJD107
Jeg er nu ikke så sikker på at Elfkin bliver boende særligt længe, for han (eller hun - for det er en pige) er ikke så stor som jeg troede....
De er navnløse indtil videre. Det lykkedes mig lige akkurat at presse en Puki-paryk på 'ham' og Tia's gamle paryk kan med lidt god vilje presses på Sprite. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Nerdystreak

Nerdystreak

Antal indlæg : 946
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

IndlægEmne: Sv: Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite   Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 6:40 am

Tillykke med dem! :-)
De ligner næsten søskende - det er nok de store, blå øjne og de spidse ører.
boots

boots

IndlægEmne: Sv: Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite   Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 6:47 am

De er jo også på en måde søskende - de kommer begge fra Bobobie. Smile

Jeg kan se at jeg skal have rettet lidt på den lilles øjne - han/hun ser rimelig bæløjet ud på det ene billede.. hehe..
Og jeg har rettet og rettet på Sprite's øjne for at få det stirrende væk - tror jeg bliver nødt til at skaffe nogen
andre øjne til hende.... Eller måske nogen øjenvipper... Er der andre der har Sprite herinde der har løst problemet?
Xandorram
Moderator
Xandorram

Antal indlæg : 296
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: Sv: Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite   Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite Icon_minitimeLør Maj 30, 2009 8:39 pm

Awww hvor er de søde Very Happy Er det meningen at man skal få indtrykket af at det er mor og barn, eller er hensigten noget andet? ^^ Men søde ser de altså ude sammen!
boots

boots

IndlægEmne: Sv: Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite   Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite Icon_minitimeLør Maj 30, 2009 8:55 pm

Nej - ikke mor/barn - nærmere storesøster/lillesøster (eller bror). Min Sprite har ikke udviklet krop, så jeg synes ikke rigtig hun kan 'spille' mor. Det kan egentlig godt ærgre mig lidt nu, for ellers ville hun jo have været en fin mor til Elfkin og Pukierne samt min March og de 2 Brownier der er på vej; men storesøster går vel også an.

Jeg har ikke fundet navne og 'figurer' til de 2 her - det er ligesom om jeg er gået i stå efter at have navngivet de 2 første dukker. Nu har jeg så 5 - med 2 mere på vej, så nu har jeg besluttet mig til at vente til alle 7 er i hus og så vil jeg finde ud af navne m.m. Om de skal være i familie eller hvad ved jeg endnu ikke; men indtil videre fungerer min Sprite som storesøster - og beskytter - af de små. Smile
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite   Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite Icon_minitime

Her er mine 2 nye væsener - Elfkin og Sprite
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Is that snow? [Bobobie Elfkin]
» Resin Cake ( Bobobie Elfkin )
» Mine små <3
» Mine dejlige dukker...
» Alle mine små børn~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum