Antal indlæg : 23 Age : 44 Geografisk sted : Bramming, DK Registration date : 06/06/10
Emne: Mine dejlige dukker... Tirs Jun 22, 2010 8:09 am
Hejsa! Jeg er meget ny i BJD verden, for et par måneder siden fik jeg min første dukke - den smukke Iplehouse Akando. Han hedder Morten hos mig. Her er nogle billeder af ham. Den smukkeste fyr nogensinde...
Blomster til hans kære Jessica, som kommer snart.
Og nu fik jeg endelig de blå øjne, jeg ønskede til ham, har strikket trøjen færdig i dag, og og nu ser Morten nogenlunde sådan ud
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Tirs Jun 22, 2010 8:13 am
Ahw hvor ser han pæn ud Og det er dejligt at se en BJD med et dansk navn XD Jeg kan rigtigt godt lide de blå øjne med den mørke wig XD (Der minder han nemli om min kæreste )
Du er rigtig god til at tage billeder Dejlig brug af baggrunde
Shauni
Antal indlæg : 23 Age : 44 Geografisk sted : Bramming, DK Registration date : 06/06/10
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Tirs Jun 22, 2010 8:14 am
Og for et par uger siden fik jeg den her lille tingest. Jeg kan bare ikke lade være med at smile, når jeg kigger på ham. Han er så positiv!!! Hans navn er Semion.
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Tirs Jun 22, 2010 8:15 am
Oo WAUW!! Hvor er han smuk..! Helt perfekt..! ;3 Tillykke med ham..! Wauw..! ;3
Shauni
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Tirs Jun 22, 2010 8:19 am
Marha, tusind tak! Hehe, det var en pludselig beslutning med et dansk navn, men alt, hvad jeg tænkte mig at kalde ham, passede overhovedet ikke. Så blev han Morten. Synes, det er et smukt navn! Nuggie, takker!
Sidst rettet af Shauni Tirs Jun 22, 2010 8:42 am, rettet i alt 2 gange
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Tirs Jun 22, 2010 8:21 am
Shauni - Det passer oss rigtigt godt på ham Han ligner en rigtig dansker! :3 Eller måske en nordman med den skræktrøje
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Tirs Jun 22, 2010 8:23 am
din morten er bare så flot! elsker Iplehouse drengene >.< kan rigtig godt lide billedet hvor han holder blomster til jessica <3 ellers så klær den trøje ham rigtig godt og jeg kan bedst lide ham med det lyser hår og øjne eller jeg kan lide dem begge han er smuk lige meget hvad <3
og hvor er semion bare cute!! og du har ret man kan ikke lade være med at smile når man ser hans smil hehe i sær i billede 4
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Tirs Jun 22, 2010 8:27 am
Hvor er Morten skøn, elsker ham med nr 2 skjorte på og de blå øjne er dreamy! Semion er fantastisk munter, du har ret man kan ikke lade vær med at smile når man ser ham. ^^
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Tirs Jun 22, 2010 8:29 am
Hvor er han lækker <3 Jeg har en svaghed for Iplehouse må jeg nok indrømme, deres mænd er smexy <3 Rigtig gode billeder, godt du leger med forskellige poseringer og baggrunde. Jeg glæder mig til at se mere til ham, og selvfølgelig også Semion og Jessica ^^
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Tirs Jun 22, 2010 8:32 am
hvor er Morten bare flot... er helt vild med hans sorte wig kæder ham rigtigt godt..
din lille nusser, er virkelig sød, rigtig skøn, kan ikke andet end gøre en glad...
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Tirs Jun 22, 2010 8:44 am
hold kæft hvor er han bare lækker!!! Det er godt nok ikke tit man ser til en dukke med et dansk navn, men respekt for det Kan bedst lide ham med det mørke hår! Det bliver da en helte tøs der har fået ham (når hun snar kommet hjem til dig)
Den lille dukke du har er godt nok bare dejlig posetiv! har godt nok selv kigget på dem og ønsket mig dem lidt. De er bare kære små trolde ting
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Ons Jun 23, 2010 7:39 am
Mange tak, piger! Det er virkelig dejligt at føle mig så hjertelig velkommen! Så vidt vi snakker om navne, har jeg faktisk brug for lidt hjælp. Jeg venter på denne skønne pige til Morten, forhåbentlig bliver hun sendt i løbet af 1-2 uger. Har brug for et pænt dansk navn til hende. Det skal være noget, som man ikke hører hver dag, men stadig simpelt. Jeg kommer faktisk fra Hviderusland, så jeg er lidt begrænset i fantasien. Er der nogle gode forslag?
Marha
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Ons Jun 23, 2010 7:41 am
Hun ligner en Ingrid Eller måske en Åse (Aase)
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Ons Jun 23, 2010 8:14 am
Jeg synes hun ligner en Lærke. Morten og Lærke lyder da godt. ... eller Freja...? Måske Alberte?
Hmmm.. jeg er nok ikke den bedste til at hjælpe med navne. Jeg mangler stadig en hel del til mine dukker...
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Ons Jun 23, 2010 8:21 am
wow du tager smukker billeder og så levene ><" håber vi kommer til at ser mere ^^
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Ons Jun 23, 2010 8:47 am
Ingrid er nu meget godt syntes jeg. Kunne hun godt komme til at ligne en Ingrid.
der er jo også: Gertrud Lykke Ingeborg Connie Karen Stine Louise Louisa Majken Signe Annette/Anette Annesofie Sofie Marie Maria Marta Mathilde/Matilde Annemette/Anne-Mette/Anemette Lisemette/Lise-mette
Bare for at komme med et par eksempler der måske kunne bruges
Shauni
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Ons Jun 23, 2010 7:56 pm
Marha, Isabella, lupus-wolfy, boots, wow, her er mange gode ideer, vil tænke over det. Men den sidste beslutning kommer, når pigen er hjemme, det er jo dem, som skal vælge!
lupus-wolfy, tak skal du have, det er jeg glad at høre. Jeg har ikke meget erfaring med fotografi, men jeg har et godt kamera, og så prøver jeg bare... Der kommer nok nogle flere billeder her, det lover jeg. Og her er en lille bonus.
Shauni
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Ons Jun 23, 2010 9:23 pm
Har lige tjekket mail. Jessica er sent i dag! JUBIIIIIIII!!!!!!!!
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Ons Jun 23, 2010 10:11 pm
tillykke, glæder mig til at se hele familien når den er samlet..
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Tors Jun 24, 2010 5:08 am
elsk på bonus billede OwO kawaiii XD
Shauni
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Fre Jun 25, 2010 8:44 am
Amano, lupus-wolfy, takker.
Et par nye billeder. Morten venter på den store kærlighed og drømmer lidt...
Og bare en portræt. Fordi han er så lækker!
Marha
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Fre Jun 25, 2010 8:58 am
Ahw totalt yndlings kombo med de lyse blå øjne og sort hår : D Han er virkelig dejlig! Mere mere mere! : D
... Hun kunne jo oss hedde Caroline, kom jeg lige i tanke om ^^
Shauni
Emne: Sv: Mine dejlige dukker... Fre Jun 25, 2010 9:11 am
Marha, der skal nok komme flere billeder! Han er jo bare so dejlig, at jeg kan ikke lade være med at løbe med kamera rundt om ham! Er helt enig om sort hår og blå øjne, det var planen fra starten. Caroline er en rigtig god ide, nu har jeg 3-4 navne, jeg godt kan lide, så må vi se, hvilke af dem vil passe hende bedst.