Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Grøn eller grå kat? Lør Maj 23, 2009 2:46 am
Ja, Ogg er jo en finurlig gut der meget gerne snart vil flytte ind. Han er en lusket kat fra en eventyr-parallelverden (drager, huse af kager og slik, alfer, you name it), og han er ikke specifikt ond, snarere bare drilsk og egocentreret. Lidt ligesom Pine og Plage fra Disneys Herkules, eller som Loke i nordisk mytologi (når han er drilsk, ikke ond).
Jeg har tænkt mig han skal være en Pipos Chesire. Oprindeligt var tanken at han skulle være grå(stribet), men så, ooh, lancerede de ham i mintgrøn! 8D Og nu er jeg i tvivl. Den grå var som bekendt den oprindelige tanke, og i grå gør det han lettere kan gå for at være et (nogenlunde) normalt kræ. Men jeg synes den grønne er sjov, og er også i tråd med at han er fra en fantasiverden.
Links her! Se bort fra faceup og tøj, det er selve resinfarven jeg overvejer.
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Grøn eller grå kat? Lør Maj 23, 2009 3:23 am
hmm.. Nu er det self svært at sige hvad jeg syns, da det er din dukke, og dine planer..
men.. Personligt fortrækker jeg den grønne, da den er mega sej! Og den minder mig og jokeren fra batmand! x'D hmm.. Men den grå lyder mest til at passe til din beskrivelse.. :/
Men.. Det er dig der bestemmer til sidst.. Håber dog at du kunne bruge min mening til noget..
Lilly
Antal indlæg : 72 Age : 33 Geografisk sted : Nord/vest-jylland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Grøn eller grå kat? Lør Maj 23, 2009 4:12 am
Jeg foretrækker faktisk den grå. Den grønne er helt klart sjov, men der er et eller andet ved farven, jeg ikke bryder mig om. Ville du få lyst til at ændre på hans udseende, ville dette også være lettere at gøre med den grå - den grønne farve har sine limits mht. face-up og modificering.
- Som en ekstra note synes jeg du skal vælge en type A hale - posing possibilities FTW!
Hvor er de i øvrigt bare fede! Det er første gang, jeg ser dem i dag, men jeg er helt tosset med dem allerede
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: Grøn eller grå kat? Lør Maj 23, 2009 5:38 am
syntes den grønne >.< jeg ved ikke hvorfor men den grå skræmmer livet af mig OO'
Risushi
Antal indlæg : 92 Age : 30 Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde Registration date : 31/01/09
Emne: Sv: Grøn eller grå kat? Lør Maj 23, 2009 7:22 am
Jeg må altså sige at jeg bedst kan li' den grå..! Den grønne får mig til at tænke på en alien, eller noget gummi-agtigt-noget.... Men det er bare min mening Cx
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Grøn eller grå kat? Tors Maj 28, 2009 8:26 pm
Tak for inputtet! Jeg tror jeg er endt på at han skal være grøn ... Synes simpelthen at en grøn chesire kat er så bizart, at jeg ikke kan lade den gå mig forbi. XD
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Grøn eller grå kat? Tors Maj 28, 2009 8:28 pm
Hvis det skal være lidt bizart og helt uden for denne verden, ville jeg helt klart også gå efter den grønne. Den er da for fed.
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Grøn eller grå kat? Søn Jun 14, 2009 3:01 am
Jeg ville sige den grønne! Jeg syntes den passer bedre til sådan du beskriver Ogg. Den grå syntes jeg faktisk ser mere ond ud i det.
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: Grøn eller grå kat? Tirs Jul 07, 2009 10:28 am
den grå er helt klart flottest, men det kommer jo an på om de skal være en sød kat eller en "" kat... x>
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09