Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Grøn eller grå kat?

Go down 
+6
Heceta
Risushi
dark_dream
Lilly
wolter
714
10 deltagere
ForfatterBesked
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Grøn eller grå kat? Empty
IndlægEmne: Grøn eller grå kat?   Grøn eller grå kat? Icon_minitimeLør Maj 23, 2009 2:46 am

Ja, Ogg er jo en finurlig gut der meget gerne snart vil flytte ind. Han er en lusket kat fra en eventyr-parallelverden (drager, huse af kager og slik, alfer, you name it), og han er ikke specifikt ond, snarere bare drilsk og egocentreret. Lidt ligesom Pine og Plage fra Disneys Herkules, eller som Loke i nordisk mytologi (når han er drilsk, ikke ond).

Jeg har tænkt mig han skal være en Pipos Chesire. Oprindeligt var tanken at han skulle være grå(stribet), men så, ooh, lancerede de ham i mintgrøn! 8D Og nu er jeg i tvivl.
Den grå var som bekendt den oprindelige tanke, og i grå gør det han lettere kan gå for at være et (nogenlunde) normalt kræ. Men jeg synes den grønne er sjov, og er også i tråd med at han er fra en fantasiverden.

Links her! Very Happy Se bort fra faceup og tøj, det er selve resinfarven jeg overvejer. Smile

Grå: http://www.piposland.com/shop/step1.php?number=726

Grøn: http://www.piposland.com/shop/step1.php?number=743

Hvad synes i? Smile
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Grøn eller grå kat? Empty
IndlægEmne: Sv: Grøn eller grå kat?   Grøn eller grå kat? Icon_minitimeLør Maj 23, 2009 3:23 am

hmm.. Nu er det self svært at sige hvad jeg syns, da det er din dukke, og dine planer.. Smile

men.. Personligt fortrækker jeg den grønne, da den er mega sej! Og den minder mig og jokeren fra batmand! x'D
hmm.. Men den grå lyder mest til at passe til din beskrivelse.. :/

Men.. Det er dig der bestemmer til sidst.. Smile
Håber dog at du kunne bruge min mening til noget..
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 72
Age : 32
Geografisk sted : Nord/vest-jylland
Registration date : 29/12/08

Grøn eller grå kat? Empty
IndlægEmne: Sv: Grøn eller grå kat?   Grøn eller grå kat? Icon_minitimeLør Maj 23, 2009 4:12 am

Jeg foretrækker faktisk den grå. Den grønne er helt klart sjov, men der er et eller andet ved farven, jeg ikke bryder mig om. Ville du få lyst til at ændre på hans udseende, ville dette også være lettere at gøre med den grå - den grønne farve har sine limits mht. face-up og modificering.

- Som en ekstra note synes jeg du skal vælge en type A hale - posing possibilities FTW! Very Happy

Hvor er de i øvrigt bare fede! Det er første gang, jeg ser dem i dag, men jeg er helt tosset med dem allerede Smile
Tilbage til toppen Go down
dark_dream

dark_dream


Antal indlæg : 130
Age : 29
Geografisk sted : danmark/nordjylland
Registration date : 04/02/09

Grøn eller grå kat? Empty
IndlægEmne: Sv: Grøn eller grå kat?   Grøn eller grå kat? Icon_minitimeLør Maj 23, 2009 5:38 am

syntes den grønne >.<
jeg ved ikke hvorfor men den grå skræmmer livet af mig OO'
Tilbage til toppen Go down
Risushi

Risushi


Antal indlæg : 92
Age : 29
Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde
Registration date : 31/01/09

Grøn eller grå kat? Empty
IndlægEmne: Sv: Grøn eller grå kat?   Grøn eller grå kat? Icon_minitimeLør Maj 23, 2009 7:22 am

Jeg må altså sige at jeg bedst kan li' den grå..!
Den grønne får mig til at tænke på en alien, eller noget gummi-agtigt-noget.... Razz
Men det er bare min mening Cx
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Grøn eller grå kat? Empty
IndlægEmne: Sv: Grøn eller grå kat?   Grøn eller grå kat? Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 8:26 pm

Tak for inputtet! Very Happy Jeg tror jeg er endt på at han skal være grøn ... Synes simpelthen at en grøn chesire kat er så bizart, at jeg ikke kan lade den gå mig forbi. XD
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Grøn eller grå kat? Empty
IndlægEmne: Sv: Grøn eller grå kat?   Grøn eller grå kat? Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 8:28 pm

Hvis det skal være lidt bizart og helt uden for denne verden, ville jeg helt klart også gå efter den grønne. Den er da for fed.
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Grøn eller grå kat? Empty
IndlægEmne: Sv: Grøn eller grå kat?   Grøn eller grå kat? Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 3:01 am

Jeg ville sige den grønne!
Jeg syntes den passer bedre til sådan du beskriver Ogg.
Den grå syntes jeg faktisk ser mere ond ud i det.
Tilbage til toppen Go down
RainyXday

RainyXday


Antal indlæg : 102
Age : 29
Geografisk sted : Sønderjylland - Gram
Registration date : 05/07/09

Grøn eller grå kat? Empty
IndlægEmne: Sv: Grøn eller grå kat?   Grøn eller grå kat? Icon_minitimeTirs Jul 07, 2009 10:28 am

den grå er helt klart flottest, men det kommer jo an på om de skal være en sød kat eller en "Cool" kat... x>
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Grøn eller grå kat? Empty
IndlægEmne: Sv: Grøn eller grå kat?   Grøn eller grå kat? Icon_minitimeTirs Jul 07, 2009 10:53 pm

personligt kan jeg bedst li den grønne. den synes jeg er sejest!
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Grøn eller grå kat? Empty
IndlægEmne: Sv: Grøn eller grå kat?   Grøn eller grå kat? Icon_minitimeFre Jul 10, 2009 8:31 pm

Personligt ville jeg vælge den lilla XD men det er fordi jeg elsker fliuren i alice i eventyrland

men mellem grå og grøn, klart den grønne Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Grøn eller grå kat? Empty
IndlægEmne: Sv: Grøn eller grå kat?   Grøn eller grå kat? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Grøn eller grå kat?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» vinger eller hale
» little fee!! med Minifee eller Puki
» gang igen eller næsten
» Cosplay. Eller ikke... (Nanuri 07)
» første dukke, dreng eller pige?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Dukkedesign og karakterudvikling-
Gå til: