Hermie: "Kaoru, har du set Val? Der er kommet et brev til ham om en pakke, der skal afhentes på posthuset ..."
Kaoru: "Nej, desværre ikke. Er det fra hans dæmon-bekendtskab igen?"
Hermie: "Det véd jeg ikke ... øh ... Har du ... gjort ét eller andet ved håret? Der er noget anderledes ved dig ..."
Kaoru: "... Nej. Jeg ser ud, som jeg plejer."
---
Daniel: "Hay, Kaoru! Hvad er der sket?" Kaoru: "Hvad taler du om?" Daniel: "Du ligner slet ikke dig selv."
Daniel: "Har du fået en ansigtsløftning eller sådan noget? Har du overvejet at skifte tøjstil (eller at få en!) også, nu du er i gang?"
Kaoru: "... Skulle du ikke være et andet sted lige nu?" Daniel: "Jo, faktisk. Jeg har en date ... Hehe, lad være med at blive oppe og vente på mig, ikke?" Kaoru: "..."
Chrome: "Kaoru ... ... Har du ... erh ..."
Kaoru: "Ikke også dig, Chrome ... Nej, jeg har ikke klippet mit hår eller ..."
Chrome: "Faktisk ville jeg bare høre, om du har tid et øjeblik ..."
Kaoru: "... Chrome ... tak. Du ..." Chrome: "Kaoru ..."
Chrome: "Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad du gør med dit hår, eller hvad for noget tøj du går i ... Du er smuk lige meget hvad. Kaoru ... I love you so much!" [Jeg elsker dig så højt!] Kaoru: "I do love you too, Chrome." [Jeg elsker også dig, Chrome.]
Sidst rettet af Mary Lør Aug 06, 2011 1:16 am, rettet 1 gang
Gabriel
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Lør Feb 14, 2009 11:21 pm
nååe hvor er den dog bare dejlig! Perfekt til dagen idag. Elsker det sidste billede.
Vi vil se mere
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Søn Feb 15, 2009 12:01 am
awwwww...!! QwQ Hvor var det bare smukt!!!!! <3
Billederne er bare så geniale, og selve vinklerne! <3 Og elsker den måde de bare alle sammen, hakker på ham! x'D Det er bare såååå romantisk det sidste!! <33 Mere!! *Q*
Anna
Antal indlæg : 12 Age : 30 Geografisk sted : Lyngby Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Man Feb 16, 2009 5:02 am
Yes, vi vil se mere! Det er super sødt, og meget valentinesagtigt, på en god klassisk måde!
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Man Feb 16, 2009 6:51 am
Skønt at se at Kaoru ikke bliver glemt på valentins dag. ^^ Men må indrømme at jeg ikke forstå hvorfor de andre syntes han ser anderledes ud! Er det fordi han er forelsket? Eller er der en anden grund? Kan ikke lige mindes han plejer at se anderledes ud i de andre serier. ^^
Dionza
Antal indlæg : 56 Age : 31 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Man Feb 16, 2009 9:06 am
Waaaaahh! Jeg vil se mere *_*
og flotte billeder, sikke en masse fine ting du/i har i dukke størrelse^^
Lucie Admin
Antal indlæg : 116 Age : 42 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Man Feb 16, 2009 9:41 am
Aww, fluffifluffifluuu....! (Jamen, det er det altså... )
Som altid en fin billedserie. Jeg synes at din opmærksomhed omkring detaljerne er med til at give et flot helhedsindtryk. Især er jeg glad for hjerterne under Roomies-ikonet i hjørnerne, og miniatureroserne.
Kan vi ikke få lov at se hvad der skete med de andre? Havde Hermie en romantisk date med et superfrækt puslespil? Hvem skulle Daniel mødes med, og hvorfor? Hvordan gik Vals tur på posthuset og blev han glad for gaven? Alt det og mere til, i næste afsnit...! XD
Mht. Kaorus forandring, så er det da en ros at ingen kan se ige netop hvad det er som er anderledes. Det betyder jo bare at han ligner sig selv, og endnu mere end før! (Hint: Det er en ny dukke :p)
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Man Feb 16, 2009 11:22 am
eej hvor er det bare fedt.. elsker de poses, og billederne og vinklerne... alt er bare genialt ^-^
super fed historie
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Tirs Feb 17, 2009 3:00 am
Nej, hvor er det sødt x3 Jeg er sådan en stor fan af Roomies! elsk på de 2 sidste billeder! Som Lucie også skrev, kunne jeg også godt tænke mig at se hvad der skete med de andre :3 <33
Elsker de 2 sidste billeder ^.^/
Charlie
Antal indlæg : 73 Age : 32 Geografisk sted : Vejle - Ølsted Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Tirs Feb 17, 2009 6:54 am
Arhw, blev så glad da jeg så, at der var kommet en ny Roomies op ^0^ Som altid super gennemført med alle tingene; de små bøger med skrift i, hylden, roserne. Gad godt vide hvor I skaffer alle de små ting fra :0 ... Ih, hvor er Chrome bare sød! .__. Bliver helt nederen over at jeg ikke havde en valentin i år. Tror desuden jeg vil joine klubben og spørge; hvad lavede de andre? :0 Hermie? Daniel? Val? Lady? Alle sammen? :0
Og, stakkels Kaoru. Ville måske også blive lidt muggen hvis alle troede at jeg havde fået ny frisurer og jeg i virkeligheden havde fået nyt ansigt XD Eller, ehm. Den nye Kaorus ansigtsudtryk passer også rigtig godt til denne photostory, fordi han ser lidt muggen ud.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Tors Feb 19, 2009 8:52 am
Mange tak for alle kommentarerne! :-D
Det er helt rigtigt, som flere har bemærket, at Kaoru bliver ... erh, spillet af en anden fra nu af. Eller med andre ord; Kinu har "opdateret" figuren Kaoru med en ny dukke. Vi var lidt i tvivl om, hvordan vi skulle få det flettet ind i historien, men det her virkede tilsyneladende. Han er stadig Kaoru med samme personlighed, tøjstil, forhold til de andre i historien osv. :-)
Hmm, jeg bliver jo næsten helt fristet til at se, om der ikke kan blive lavet en art opfølger med et par enkelte fotos af, hvad de andre beboere brugte dagen på. Jeg er ret sikker på, at jeg ved, hvad Daniel, Val og Grae lavede i hvert fald. (Nej, Lucie, jeg tror ikke, Hermie havde en date med et frækt puslespil. -_-; Måske han havde travlt med at læse breve fra sine beundrere? ;-))
Det er super rart, at I lægger mærke til de forskellige småting og detaljer. Vi bruger nemlig generelt en del energi på at få "studiet" til at fungere så godt om muligt. :-) Det eneste, der blev anskaffet specifikt til denne episode var i øvrigt roserne. De blev købt i den lokale blomsterbutik og "moddet" til formålet (læs: klippet af en busk). ;-)
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Fre Feb 20, 2009 3:15 am
O_O .... HVORFOR HAR JEG IKKE SET DEN HER NOGET FØR?? TAT (meget muligt fordi jeg har været syg )
yay.. ny Roomies episode ~<3 (Jeg elsker dimpelthen bare den serie ^3^
Synes den er vildt god og kan godt lide at I som sædvanligt har ALLE detaljerne med =D
Er enig med Charlie mht. at Kaoru's "nye" ansigt passer rigtig godt til denne hiatorie med hans lidt mugne udtryk (Og super flot redigeret med hans og Crome's smil på andensidste billede - det næsten ikke til at se)
Glæder mit til næste afsnit (og håber på - i det mindste - et ekstra afsnit om hvordan de andres dag gik)
yay goooooo Roomies!!
Effle
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Fre Feb 20, 2009 9:34 pm
Nurh Nurh!! Hvor er den sød! rigtig godt lavet! Jeg kan rigtig godt lide Chrome og Kaoru som par <3 De er søde sammen : D
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Lør Feb 28, 2009 2:27 pm
hvor sødt^^kan virkelig lide de sidste 2 billeder:) oh kan virkelig godt lide hvor detaljeret er deres værelse O.o
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Lør Feb 28, 2009 11:44 pm
Kawaii!! <3 -^.^-
Kaoru og Chrome er så vildt kawaii sammen!! <3 n.n syns detaljerne er rigtigt gode ligesom billedrne (Især det sidste ) God historie XD det er så synd at de alle hakker på Kaoru, men så kommer Chrome heldigvis n.n Vi vil have mere Roomies!!! x3
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Man Mar 02, 2009 3:30 am
NÅÅÅÅRRR hvor sødt! jeg kunne bare ikke lade være med at smile. det var bare så sødt! *smelder* ^^
Siriusly_James
Antal indlæg : 52 Age : 37 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Fre Mar 06, 2009 9:49 am
Jaah, elsker Roomies! Det her afsnit må altså bare være mit yndlings - jeg tilslutter mig alt, hvad andre har sagt! Og vil altså også gerne vide, hvad de andre foretog sig? (Og Kaoru - tag det roligt. En af mine veninder fra gymnasiet fik engang sit hår farvet knaldrødt, og vores kammerat Christian kommenterede hende i fuldt alvor: "Du ser anderledes ud. Har du tabt dig?")
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Tors Mar 12, 2009 9:08 pm
Hov, jeg vil da lige for en god ordens skyld takke for alle de kommentarer, der er kommet for nyligt. :-) Mange tak! (Og frygt ej - der er mere Roomies på vej ... ;-))
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt