Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Tors Mar 12, 2009 9:56 pm
Læs mere om Roomies her: http://resingarden.wiki.zoho.com/Roomies.html Christophe er halv franskmand og halv amerikaner, og han forstår endnu ikke dansk, så denne episode er hovedsageligt på engelsk. De firkantede paranteser indeholder oversættelser.
Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind
Hermie: "... And this is the living room of your new home." [Og det her er dagligstuen i dit nye hjem.]
Hermie: "Let me take the luggage upstairs to your room." [Lad mig tage bagagen op på dit værelse.] Christophe: "Thanks ..." [Tak ...]
Hermie: "Then you can get to know Val. I'll be right back. [Så kan du lære Val at kende. Jeg er straks tilbage.] Val, tag godt imod vores udvekslingsstuderende. Han virker rigtig sød."
Val: "Bonjour, Christophe, and welcome." [Goddag, Christophe, og velkommen.] Christophe: "Thanks ... Nice to meet you." [Tak ... Hyggeligt at møde dig.]
Val: "Your English is very good." [Dit engelsk er ganske godt.] Christophe: "Umm, yeah, I'm actually part American ..." [Øh ja, faktisk er jeg halvt amerikaner.]
Christophe: "... ..." Val: "Yes? Is something wrong?" [Er der noget galt?]
Christophe: "... No, just ... You've got, like, horns ..." [Nej, du har bare ... horn, lissom.]
Val: "Yes, I'm a demon. Nothing to be worried about. I thought I wouldn't startle you, so I don't have hooves at the moment." [Ja, jeg er dæmon. Det skal du ikke bekymre dig om. Jeg havde ikke lyst til at skræmme dig, så jeg har ikke klove lige i øjeblikket.]
Lady: "Ooh, det må være den lille dreng, der skal bo her!" Morgan: "Ham må vi straks hilse på!"
Morgan: "Hello there, you must be Christophe. I'm Morgan." [Hej, du må være Christophe. Jeg hedder Morgan.] Lady: "I'm Lady. So very nice to meet you, Christophe." [Jeg hedder Lady. Hvor er det rart at hilse på dig, Christophe.]
Christophe: "... H-hi. You ... aren't demons, then?" [Så I er ikke dæmoner?]
Lady: "No, don't be silly. We're vampires." [Nej, sikke noget pjat. Vi er vampyrer.] Christophe: "... Right ..." [Ok så ...] Morgan: "Oh don't you worry, we would never dream of hurting you. You live with us now." [Bare rolig, vi ville aldrig drømme om at gøre dig noget. Du bor jo hos os.] Christophe: "... 'Vampires will never hurt you' ..."
Hermie: "Oh, you've already met Morgan and Lady too. That's nice. Would you like to see your room?" [Ah, du har allerede mødt Morgan og Lady også. Det var godt. Vil du se dit værelse?] Christophe: "Yes please!" [Ja tak!]
Val: "I do look forward to talking more with you later, Christophe." [Jeg glæder mig virkelig til at tale mere med dig senere, Christophe.]
Christophe: "Yeah, me too ... Guess I'll see you all in a bit, then." [I lige måde ... Vi ses om lidt, ikke?][url][/url]
Sidst rettet af Mary Lør Aug 06, 2011 2:50 am, rettet 1 gang
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Tors Mar 12, 2009 10:06 pm
Ahahahaha!!! ^o^
"No, don't be silly. We're vampires." "... Right ..."
Stakkels Cristophe xD håber han falder godt til ^_^
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Fre Mar 13, 2009 3:40 am
Haha, aw stakkels Christophe! Flowet er som sædvanligt rigtig godt, og den lidt akavede stemning fungerer (: God MCR reference by the way ;3
Piratkaptajn
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : Vemb Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Fre Mar 13, 2009 5:08 am
uh jeg har savnet ROOMIES <3
Jeg er så vild og fascineret over alle de små detaljer og bøger I har skrabet sammen! og Jermie ser bare mere nuttet ud end ever before : 3
Drengene ser fantastiske realistiske ud (så realistisk en dæmon nu end kan se ud) men pigerne derimod er jeg lidt yf over i det her shoot.. det er som om der ikke er blevet lagt ligesom meget i dem som der er blevet lagt i drengene : ( det er ret synd..
jeg hentyder mest til deres øjne, de ser meget "tomme" ud, og de ser slet ikke interesserede ud i Chris. Det er ret synd siden drengene virker meget mere levende og skifter udtryk. På billede 10 og 11 er det specielt slemt! : (
ellers, fed tekst og sjov intruduktion : D glæder mig meget til at se flere Roomies episoder ! ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Fre Mar 13, 2009 10:21 am
WHAHAHHAHAHAH!! Elsker Roomies!! Kan bare ikke siges nok x'D Ih... Jeg har bare glædet mig så super meget til at han skulle flytte ind!!!!! <33333
Dog.. må jeg sige at.. hvis jeg var ham, ville jeg virkelige.. virkelige blive bange og løbe væk.. Q___Q Dæmonen er okay <3 men vampyrer.. >.< (at være vampyr fan) Men det er flot at han tager det så roligt.. x'D virkelige morsomt, faktisk x'D
Forresten.. er jeg virkelige tamnelige for at I har sat dansk oversættelse bag ved.. ^^;
Behøver jeg at rose de smukke billeder?? -^w^- <3
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Fre Mar 13, 2009 8:02 pm
haha.. hvor er den god! Det er rigtig underholdende, og dukkerne er rigtig levende Elsker bare vinklerne, og alle detaljerne ^-^
"Welcome to the monster house!!" Må sige Christophe tager det meget roligt Synes det er en glimrende historie, og roomies fortsætter med at være fantastisk underholdende ^-^"
(Kan huske du på et tidspunkt lavede en lille ekstra historie om Christophe i hans værelse, da han modtager et brev fra de andre - så vidt jeg husker - har du uploadet den herinde? Synes nemmerlig den var så god, og rigitg flot lavet Ellers ville det være fedt hvis du ville uploade den igen? ^-^)
Siriusly_James
Antal indlæg : 52 Age : 37 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Lør Mar 14, 2009 2:13 am
Heh... kan forstå forstå Christophes ret ivrige "Yes, please!" da Hermie spørger, om han vil se sit værelse "You've got... like... horns..." "Yes, I'm a demon. Nothing to be worried about." Det replikskifte er bare genialt Og jeg er vild med Vals udtryk i hele historien - han er bare så udtryksfuld.
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Lør Mar 14, 2009 10:30 am
Enestående, som Roomies altid er!! *fangirl*
Jeg ELSKER Val i denne her photostory. Han er meget god til at tage imod Christophe xD Hermie virker også meget ivrig efter at komme til at lære Christophe at kende ^__^ som sædvanligt, nice detaljer. Dog synd at Ladys øjne vender så meget "op", synes jeg? hun ser ikke rigtig på ham.
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Lør Mar 14, 2009 11:04 am
haha føte mig godt underholdt det er nogle dejlige chars du har.
stakkels Christophe. tror jeg ville være løbet væk jeg var ham
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Søn Mar 22, 2009 6:03 am
Tak for alle kommentarerne! :-) Det er super med feedback for forslag. Vi sætter stor pris på det!
Haruka_Kite>> Yay, du fangede referencen. Nu er Christophe jo stor tilhænger af My Chemical Romance, så da der var en så åbentlys mulighed for at citere en sangtitel, kunne jeg bare ikke lade være ("Vampires will never hurt you" for ikke-MCR-kendere. Også grunden til at den sætning ikke er oversat). Zin>> Jamen på den opfordring vil jeg da se om ikke jeg kan grave Christophes introduktion frem igen og poste. Det har jeg nemlig ganske rigtigt ikke gjort før. :-) mystearica>> Mange tak. Jeg kan dog ikke tage æren for dem alle; vi er to om at lægge dukker til disse episoder. Val og Lady er Kinus. :-)
Charlie
Antal indlæg : 73 Age : 32 Geografisk sted : Vejle - Ølsted Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Søn Mar 22, 2009 6:27 am
Jeg har glædet mig til den her lige siden Christophe fik brevet om, at han kunne flytte ind 8D Og hold da kaje for en fed historie. Det er jo genialt at lade Christophe møde Val, der bare er lige ud ærlig - yes, dæmon? Og hvad så? - tror jeg ville blive en smule mere skræmt, hvis det var mig XD Christophe tager det dejligt roligt, hvilket virker til at ligge til hans personlighed, så det gør det jo kun endnu bedre 8D Og jeg kan godt lide, at Lady kalder ham lille XD Tror btw, det er meget godt, at han ikke mødte f.eks. Daniel som den første, for så var han da løbet skrigende bort og aldrig kommet tilbage XD Hvis han er skræmt over at Lady og Morgan er vampyrere, så ville Daniel være for stor en mundfuld, med hans ligefremme og lidt uforskammede personlighed. Lady og Morgan er i det mindste søde ved folk XD
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Ons Mar 25, 2009 2:59 am
Nu har jeg efterhånden læst den et par gange, og vist den til et par veninder der også er blevet inponerede over jeres flotte dukker og mange detaljer, og alligevel er det først nu det slår mig. Der hvor Val's hånd ligger på det 3. sidste billede, og så han næste kommentar: "I do look forward to talking more with you later, Christophe." xD Men det er nok bare mig der tænker lidt perverst ^^'
Charlie
Antal indlæg : 73 Age : 32 Geografisk sted : Vejle - Ølsted Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Tirs Mar 31, 2009 8:36 am
Forresten, egentlig lidt offtopic, men har tænkt på det et par gange; det der lille-bitte ur i har stående i reolen. Det er en blyantspidser, right? Ville det undre jer, hvis jeg fortalte, at vi har... 40 - 50 styks af dem herhjemme? XD
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Ons Apr 08, 2009 9:58 pm
Rigtig søde som sædvanligt. Synes det er lidt sjovt som Morgan og co. pludselig dukker op, siddende på bordet. XD Gode poseringer, og du kan godt være glad for jeres dukkehjørne/lejlighed ... Neato! 8D
Nerdystreak
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Tirs Apr 14, 2009 7:19 am
Charlie>> Selvom Christophe på sin vis er en ganske almindelig teenager, tager han den slags oplysninger overraskende roligt. Og i øvrigt ... woot. Det er totalt gammelt, det ur. Kinu siger, hun legede med det, da hun var lille. Og jeg har slet ikke opdaget, det er en blyantspidser. - Men jo, det er det faktisk! Manna>> Mange tak til dig og dine veninder! :-) Nu er Val jo lystdæmon, så jeg skal da ikke udelukke, at han kan have haft skumle bagtanker ... Men på den anden side, er han jo også en pæn mand. 714>> Faktisk starter de med at stå ved siden af skabet og bevæger sig derefter hen til de andre, men det fremgår ikke så tydeligt efter en masse billeder i serien er blevet skåret ud (der bliver jo gerne taget et mindre hav af billeder og skal kun være 16). Heh, ja du kan tro, vi er glade for deres lille hjørne. :-)
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind Søn Aug 16, 2009 8:03 am
Haha, hvor er den god!
Christophe: "... H-hi. You ... aren't demons, then?" Lady: "No, don't be silly. We're vampires."
Elsker Ladys svar til Christophe
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind