Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: En Helt Ordinær Pige // Hailey (MNF Ryoen) Fre Maj 29, 2009 4:50 am
Efter nogle hektiske uger med pakning, flytning og det der høre sig til, faldt hobbyen desværre lidt i baggrunden. Men kort tid før flytningen modtog jeg noget dukketøj jeg havde glemt alt om da det var bestilt tilbage i Februar. Så både Hailey og Hunter har skiftet tøj og ser nu mere modne ud. Jeg føler helt at de er blevet ældre.
I første omgang er der dog kun lige billeder af Hailey. Jeg er stadig ikke for kvik til at betjene mit kamera, men disse er de bedste, synes jeg (:
Enjoy~
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En Helt Ordinær Pige // Hailey (MNF Ryoen) Fre Maj 29, 2009 5:47 am
Woaw! hun ser godt nok anderledes ud. synes også hun ser mere ældre ud som om hun er på vej på cafe efter skole.
Rigtig fine billeder! din pige er rigtig fin
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En Helt Ordinær Pige // Hailey (MNF Ryoen) Fre Maj 29, 2009 8:35 am
Ser ud som om hun er "vokset" sammen med dig i alt det nye der er sket i jeres liv. En rigtig køn pige. Hun minder mig lidt om en lidt skabs poet, hvis nogle da forstår hvad jeg mener, det lyder godt i mit hoved hehe. Jeg kunne godt forestille mig hende på sådan en cafe, hvor folk står og læser deres egne digte op.
Tøjet er fantastisk. Jeg er vild med billeder, men især den hvor hun står og "dufter" til fjeren på billed 5.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: En Helt Ordinær Pige // Hailey (MNF Ryoen) Lør Maj 30, 2009 4:18 am
Jamen kan kun sige "enig" til hvad der allerede er sagt. Hun SER ældre ud, og det er en skøn forandring ^^
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: En Helt Ordinær Pige // Hailey (MNF Ryoen) Lør Maj 30, 2009 8:45 pm
Tusind tak for jeres søde kommentar, piger Lækkert at i også kan se hvordan hun er blevet mere moden! I har fuldstændig ret i at hun ligner en der skal på cafe, laver lektier og poetry xD Havde jeg ikke selv set til at starte med!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: En Helt Ordinær Pige // Hailey (MNF Ryoen) Lør Maj 30, 2009 11:27 pm
Aw, hun er sød. Jeg kan bedst lide billederne med fjeren. Det er en rigtig god brug af en enkel rekvisit, som giver serien en masse liv. :-)
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: En Helt Ordinær Pige // Hailey (MNF Ryoen) Man Jun 01, 2009 7:57 am
Det er nogle superlækre billeder :3 Der er rigtigt godt samspil melem face-up og tøjet
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: En Helt Ordinær Pige // Hailey (MNF Ryoen) Fre Jun 05, 2009 10:22 am
Hun er rigtig flot, og sikke en flot tøjstil og faceup
Og desuden nogle rigtig gode billeder
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: En Helt Ordinær Pige // Hailey (MNF Ryoen)