Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Tors Nov 11, 2010 4:16 am
Mød min nyest tilføjelse til familien. Hun har endnu ingen krop, men det kommer nok på et tidspunkt
Hun er min Lady Kaede (fra Kurosawas film RAN) dog er hun nok lidt mere moderne og knap så drabelig. Men tanken er at hun er min asiatiske skønhed.
Da jeg er så glad for hende, vil jeg vise hende frem selvom hun ikke er færdig endnu. Parykken er rigtig nok, men ved ikke med øjnene endnu. Indtil jeg finder de helt rigtige, så bruger hun dem her Face-uppen er af Heceta.
Jeg beklager at min kamera har været beskidt. Opdagede det først efter jeg havde taget billederne.
Sidst rettet af Prinsessen Fre Aug 05, 2011 1:14 am, rettet i alt 3 gange
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Tors Nov 11, 2010 4:46 am
WOW Ö tillykke princess ! ^w^
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Tors Nov 11, 2010 5:13 am
Hun er mægtig flot, men jeg tror ikke jeg ville have lyst til at være uvenner med hende. Gys!
Dustbunnie
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Tors Nov 11, 2010 5:48 am
Elsker hende simpelthen, den næse tager livet af mig en dag Smuk smuk, dejligt at se hende med hår og øjne. Håret passer perfekt til hende
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Tors Nov 11, 2010 7:59 am
Wow Har aldrig set den mold før, hun er virkelig smuk. Hun ser meget mere moden ud end andre SD piger. Og ja, lækker, lækker næse.
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Tors Nov 11, 2010 10:58 am
WOW!! Hun er vildt smuk elsker hendes øjne!! mindede mig om Mai fra Avatar.
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Tors Nov 11, 2010 1:17 pm
Zhean skrev:
WOW!! Hun er vildt smuk elsker hendes øjne!! mindede mig om Mai fra Avatar.
I 2nd that! Det må være øjnene!
Virkelig dejlig pige og forfriskede at se ^^
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Tors Nov 11, 2010 8:43 pm
OMG hvordan har du fået fingre i en St. Mina?!!
Det er simpelthen sådan en flot mold og din er ingen undtagelse. Jeg glæder mig til at se flere billeder når hun er færdig.
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Tors Nov 11, 2010 9:45 pm
Vild flot! Elsker de øjne :3 Kender ikke molden så meget, men damn glæder mig til at se mere.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Fre Nov 12, 2010 8:53 am
Godt jeg snart har fødselsdag!
Hun er skøn!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Lør Nov 13, 2010 2:49 am
dejlig pige hun har et modent udtryk jeg godt kan lide. og hun ser samtidig lidt uhyggelig ud. hvilket også er et plus
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Lør Nov 13, 2010 3:19 am
Hvor er hun bare super smuk! Hendes wig er super dejlig. Glæder mig til at se hende, når hun har fået sig en krop. xD
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Lør Nov 13, 2010 8:42 pm
Hun er super flot, glæder mig til at se mere..
Syndes der er lidt Brenda (90210) over billede 2 - men på ingen måde ondt ment..
er det en hoved holder hun "sidder" på? (billede 4)
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Tirs Nov 16, 2010 10:34 pm
Hun er smuk. Meget aristokratisk at se på. Jeg glæder mig til at se hende med krop og det hele. :-)
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina) Man Nov 22, 2010 9:49 am
Mange tak for alle jeres søde kommentar Det er jeg virkelig glad for! Det er altid dejligt, når en ny dukker får sådan en velkomst
Pallas - Jeg tror efter vores lille meet-up på Baresso, hvor vi snakkede St Mina, gjorde at jeg blev lidt mere besat af hovedet. Og da jeg fandt det på DoA og havde pengene fra noget salg af dukketøj, så skulle hun hjem til mig
Amano - Ja, det er sådan en "hoved-holder" hun er på. Den jeg har her, er fra Elfdoll og passer slet ikke i farve eller hals-åbning. Men jeg synes det er en smart måde at holde hovedet til billeder.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Min nyeste pige - få billeder (CH St Mina)