Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Jacob Black from Twilight (Leeke Mihael) Fre Maj 29, 2009 6:50 am
Jacob Black
Full Name: Jacob Black Age: 17 Birthdate: 1990 Physical Apperence: Tall, muscular. Long, glossy black ponytail (in Twilight). Redish hair when a wolf. Hair Color: Black Eye Color: Brown Nickname: Jake Height: 6'5'' Places Lived: Forks, Washington Job: Protect LaPush from vampires Family: Billy Black (father), Rachel and Rebecca Black (twin sisters). His mother, Sarah Black, died a long time ago. Hobbies: Fixing up cars
Movie picture
Lipstick
Antal indlæg : 1 Age : 30 Geografisk sted : Skanderborg Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Jacob Black from Twilight (Leeke Mihael) Fre Maj 29, 2009 7:21 am
wow! *misundelse* han ligner vildt godt! elsk på ham 8D
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Jacob Black from Twilight (Leeke Mihael) Fre Maj 29, 2009 7:27 am
Hold op hvor han dog ligner godt ;D Det sjove er at han meget ligner MIN Jacob - altså sådan som jeg forestillede mig han så ud før jeg så filmen xD Er helt forelsket i hans læber XD De er meget karakteristiske ^^
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Jacob Black from Twilight (Leeke Mihael) Fre Maj 29, 2009 8:06 am
Lækker :3 Han ligner utroligt godt! (Og bonus - Jacob er nemlig den eneste person fra Twilight, jeg kan lide, må jeg nok indrømme ^^;; ) Men det er også nogle superflotte billeder
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Jacob Black from Twilight (Leeke Mihael) Lør Maj 30, 2009 4:15 am
Gud hvor er han blevet flot søde!!!! Han har bare LIGE molden til Jake!
Sådan lidt mopset fordi Bella foretrækker "the bloodsuckers" Muhaha.
Og så også fordi han ser ud til at være mere and blot hvad man ser. Der er noget hemmelighedsfuldt over hans udtryk! Super flot fanget!
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jacob Black from Twilight (Leeke Mihael) Lør Maj 30, 2009 9:59 am
Haha du skulle næsten sende billederne til film-crewet!! ;D Det er sindsygt så godt de ligner de rigtige personer!! <3 Flot arbejde...her vil jeg måske lige tage mig den frihed og sige, at JEG synes at din smukke fyr er lidt pænere end skuespilleren. ;P
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jacob Black from Twilight (Leeke Mihael) Lør Maj 30, 2009 8:22 pm
Damn, du rammer godt! Det ligner ham virkelig meget faktisk Måske lige en mørk bluse i stedet, men ellers han han samme lidt tunge udtryk, og læber smiler ikke lige på dukken i forhold til personen, men alligevel er læber ufattelig ens synes jeg
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jacob Black from Twilight (Leeke Mihael) Ons Jun 03, 2009 2:29 am
DekinaiYo skrev:
Det sjove er at han meget ligner MIN Jacob - altså sådan som jeg forestillede mig han så ud før jeg så filmen xD
Det tager jeg som en rigtig god ting, har også prøvet at lave ham efter hvordan han var i mit hoved og ikke fra filmen.
Tak til jer alle sammen, er så glad for at i kan lide ham
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Jacob Black from Twilight (Leeke Mihael) Fre Jun 05, 2009 2:29 am
Heceta skrev:
DekinaiYo skrev:
Det sjove er at han meget ligner MIN Jacob - altså sådan som jeg forestillede mig han så ud før jeg så filmen xD
Det tager jeg som en rigtig god ting, har også prøvet at lave ham efter hvordan han var i mit hoved og ikke fra filmen.
Tak til jer alle sammen, er så glad for at i kan lide ham
Ja, det skal skam forståes positivt ^.^
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Jacob Black from Twilight (Leeke Mihael) Fre Jun 12, 2009 7:08 pm
Vicki altså! Jeg er så bagefter at jeg slet ikke vidste at du havde fået en Leeke Mihael!! Han er godt nok dejlig- elsker Mihaels, de er så anderledens end de sculpts man normalt ser!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Jacob Black from Twilight (Leeke Mihael)