Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]

Go down 
+7
Astrid
Pallas
LiChan
mystearica
wolter
Haruka_Kite
Nerdystreak
11 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak

Antal indlæg : 946
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Empty
IndlægEmne: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 7:49 am

Jeg fandt noget dukketøj i mine gemmer, som viste sig at passe Chromeykins storartet. Og selvom det måske ikke lige er hans gængse stil at gå i læderjakke (det overlader han gerne til sin gode ven/kollega Lude, som bor hos 714), ville jeg da lige lave en enkel fotoserie med ham i læderjakke, tanktop ... og med et katana (sværdet), som passede så fint til.

Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Chromey1jpg

Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Chromey2jpg

Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Chromey3jpg

Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Chromey4jpg

Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Chromey5jpg

---

Tak fordi I kiggede! :-) Kommentarer er naturligvis mere end velkomne.

Sidst rettet af Mary Fre Aug 05, 2011 11:30 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Billedlinks restaurerede)
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite

Antal indlæg : 245
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: Sv: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 8:16 am

Super nuttet shoot, og selvom det ikke er Chromeykins' stil normalt, er han altså rigtig sød i læderjakke. :)
Jae foreslår for øvrigt at dele en flaske Jack D. sometime soon, selvom det nu nok bliver med den store Chrome.

Your little fruitbat is so cuuuute. B'3
http://haruka-kite.deviantart.com/
wolter
Moderator
wolter

Antal indlæg : 1350
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

IndlægEmne: Sv: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 8:25 am

Awwww!! hvor er han nice! *w* <3
Elsker hans ikke stil x'D <3 og især det svær x3

Baggrunden er utrolig dejlig! ^^ Minder mig lidt om et bil salg x'D (sorry)
Billederne er utrolige skønne! Så skarpe og flotte!
http://robinuwolter.weebly.com/
mystearica

mystearica

Antal indlæg : 764
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

IndlægEmne: Sv: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 8:32 am

han er bare så lille og nuttet Very Happy
LiChan

LiChan

Antal indlæg : 178
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

IndlægEmne: Sv: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 11:52 am

Hvor er han kær! Jeg er helt vildt med det røde hår sammen med de meget blå øjne! <3
Man får jo helt lyst til at knibe ham i kinden X'D
Pallas
Moderator
Pallas

Antal indlæg : 345
Geografisk sted : Nørrebro

IndlægEmne: Sv: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitimeMan Jun 15, 2009 5:05 am

Det er nogle virkelig lækre billeder. Jeg kan godt lide en kolde blå tone, det fremhæver virkelig hans hår.
Mit yndlingsbillede er helt klart det sidste, kompositionen fungerer rigtig godt.

Jeg bliver nødt til også at få fingrene i en tiny, de er jo simpelthen så nuttede!
Astrid

Astrid

Antal indlæg : 357
Registration date : 05/01/09

IndlægEmne: Sv: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitimeMan Jun 15, 2009 8:21 am

Det er nogle monsterlækre billeder Very Happy
Jeg er helt betaget af hans øjne x'D
DekinaiYo

DekinaiYo

Antal indlæg : 188
Registration date : 31/12/08

IndlægEmne: Sv: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitimeMan Jun 15, 2009 8:33 am

Haha, fede billeder, og hvor er han hardcore med sin læderjakke XD God effekt med en Jack Daniels baggrund :3
Nerdystreak

Nerdystreak

IndlægEmne: Sv: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitimeFre Jun 19, 2009 7:56 am

Mange tak for kommentarerne! Dem er vi rigtig glade for! :-D Det er rart at høre, at jeg ikke er den eneste, der synes, han er nuttet.

Haruka_Kite>> Chrome siger "Hell yeah!" ;-)
wolter>> Bilsalg ligefrem? Interessant association.
Pallas>> Jamen jeg støtter dig fuldstændig i den idé!
Leechy
Admin
Leechy

Antal indlæg : 182
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

IndlægEmne: Sv: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 8:27 pm

Waaah! Chromeykins!! Gawds! Han er bare så nuttet!!
Jeg synes virkelig det klær ham med lædderfrakke og rebel-attitude!! Så selvom det ikke er hans everyday "de rigueur" så ville man være et skarn hvis man ikke ønskede at se ham iført sådanne klæder en anden gang :3

Fede poseringer og najs idé med Jack D plakaten i baggrunden :3
We all love Chromey so much, it's retarded!!
http://dollshards.instagram.com/
Animist

Animist

Antal indlæg : 130
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

IndlægEmne: Sv: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitimeLør Jun 27, 2009 3:36 am

Hvor er han lækker, er helt kuldret med det sidste billedet. Han hviler da så meget i sig selv, at det svært ikke at blive småforelsket. ^^ Elsker at JD logoet næsten giver ham englevinger. Han er super sej. Cool
Nerdystreak

Nerdystreak

IndlægEmne: Sv: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitimeTirs Jun 30, 2009 4:57 am

Leechy>> Hehe, tak! Læderjakke eller ej er han jo en lille rebel "at heart". ;-)
Animist>> Aha! Det med "englevingerne" var lige netop meningen. At effekten skulle være der men ikke super udpenslet. :-)
714

714

Antal indlæg : 253
Geografisk sted : Uføret

IndlægEmne: Sv: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitimeTors Jul 02, 2009 2:14 am

Fantastisk shoot. Det ser ... det ser, interessant bekendt ud på en eller anden måde? Hmm. Jeg får nogle associationer jeg ikke helt kan sætte fingeren på. scratch Nice og minimalistisk shoot, meget virkningsfuldt, nærmest mørkt-model photoshoot agtigt (hvilket vel også passer meget godt XD) Sjovt at se ham i et mere råt element. Very Happy Chromiekinsawwww.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]   Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July] Icon_minitime

Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stripy/Leather INC. (chibi edition) [MiniLude:DBDoll Ronger & Chromeykins:DZ July]
» Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: