Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani]

Go down 
+3
Lucie
Horisont
Nerdystreak
7 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Empty
IndlægEmne: Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani]   Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Icon_minitimeSøn Feb 08, 2009 7:22 am

I midten af december sidste år fik min Chromeykins lov til at møde Haruka_Kites Maha. Billederne har ligget på min computer siden, men nu skulle det så endelig være. Chromeykins giver en lektion i at charmere piger, og Maha viser eksemplarisk, hvordan man er imødekommende over for venlige fremmede. Dialog og regibemærkninger klarer vi os uden denne gang - handlingen fremgår forhåbentligt tydeligt. :-)
Disclaimer: Dette er bare en ekstra-historie, som ikke har noget med figurernes egentlige historier at gøre.

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Toys1

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Toys2

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Toys3

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Toys4

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Toys5

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Toys6

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Toys7

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Toys8

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Toys9

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Toys10


- Tak fordi I kiggede! :-)


Sidst rettet af Mary Lør Aug 06, 2011 12:20 am, rettet 1 gang (Reason for editing : Billedlinks restaurerede)
Tilbage til toppen Go down
Horisont




Antal indlæg : 36
Age : 34
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 29/12/08

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Empty
IndlægEmne: Sv: Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani]   Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Icon_minitimeSøn Feb 08, 2009 7:49 am

Aaaw hvor er de søde!
Elsker poseringerne, de er enkle og små, men stadig så man sagtens forstår hvad der sker på billederne.
Omgivelserne er også lige passende, til deres mini-univers. Elsker de små bitte bamser der flyder rundt, uden at forstyrre blikket fra selve handlingen der sker mellem dukkerne.
Hvis jeg skal vælge en favorit af billederne må det nok være nr. 7. Det ser så sødt ud den måde Maha ser på Chromeykins. :3
Tilbage til toppen Go down
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Empty
IndlægEmne: Sv: Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani]   Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Icon_minitimeMan Feb 09, 2009 9:46 am

Awwww...

Verdens mest nuttede Chrome er sand lille gentleman (på den måde der intet har at gøre med afstamning). De to klæder hinanden på en absolut venskabsagtig måde.

Den simplistiske opstilling og handling passer godt til chibi-konceptet. Der bliver udtrykt en hel del, selv uden avancerede poseringer og dramatisk historiefortælling.

Og så kan jeg da vist ikke finde på mere at sige end awww! Og meget af det.
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Empty
IndlægEmne: Sv: Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani]   Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Icon_minitimeMan Feb 09, 2009 11:06 pm

Jeg kan heller ikke rigtg finde på andet at sige end awww, så det må blive det. Hvor er vores små dejlige, Chromeykins i gentleman mode er det bedste, der findes! (:
Du er sluppet godt fra manglen på lys (jeg gætter på, at det var med hjælp fra dræber-projektøren Keon også havde i brug i går?), og Maha er naturligvis omgivet af tøjdyr, og det gør det mere realistisk. ^^

Again, I second the "awwww" <3
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Anna




Antal indlæg : 12
Age : 30
Geografisk sted : Lyngby
Registration date : 29/12/08

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Empty
IndlægEmne: Sv: Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani]   Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Icon_minitimeTirs Feb 10, 2009 12:09 am

Jeg må indrømme at jeg sådan normalt overhovedet ikke bryder mig om DZ-dukker, men Maha og Chromeykins er fantastisk søde/nuttede/etc.etc..

Jeg synes forresten også det fungerer godt at der intet tekst er.
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Empty
IndlægEmne: Sv: Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani]   Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Icon_minitimeOns Feb 11, 2009 3:20 am

OAO hvor er det fedt!! især når billederne giver mening på den måde, at teksen slet ikke er mødvending!! <33
elsker det!!

Baggrunden og omgiverelserne passer også viildt godt ind!! :3

og elsker den måde han kigger på hende, og "spørger" om hun vil have kiksenene, og så giver hun ham en gave!! Q.Q hvor er det bare sødt!! <3


---
har billeder lagt et år, på din computer!? :O
fy! at du kan gemme denne smukkke historie fra os!! x'D skam dig x'D haha..
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Empty
IndlægEmne: Sv: Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani]   Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Icon_minitimeFre Feb 13, 2009 8:45 am

Aw, multimegakær historie : D
Ham må godt komme forbi og charmere mig :3 ~
Kvaliteten af billederne er virkelig god ^^ Lyset er bare perfekt til stemningen.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Empty
IndlægEmne: Sv: Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani]   Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Icon_minitimeTirs Feb 17, 2009 12:27 am

Mange tak for kommentarerne! :-D

Horisont>> Jeg er glad for, at interaktionen mellem dem fremgår uden problemer. :-)
Lucie>> Yep, Chrome (Chromeykins ... James ... whatever) er bestemt en opkomling fra arbejderklassen med gentleman-tendenser. ;-)
Haruka_Kite>> "Aww" er også en helt fin kommentar. ;-) Ja, det var den, jeg brugte. Har tweaket farverne/lyset i Photoshop bagefter.
Anna>> Der er jo tit undtagelser. Jeg synes ofte, det kommer an på, hvordan de forskellige dukker bruges og hvilke personlige præferencer man har.
Wolter>> Nej, ikke et helt år. De blev som sagt taget i december, så det løber ikke op på mere end et par måneder. :-)
Astrid>> Han vil meget gerne komme forbi med kiks, men han er ikke så ferm til det med at rejse over store afstande alene. Han er jo ikke så stor. ;-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Empty
IndlægEmne: Sv: Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani]   Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kiks & Bamser [DZ July & DZ Ani]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» På Biblioteks-Besøg (Littlefee Shiwoo + Mange bamser)
» Old No. 7 Brand [Chromeykins - DZ BB July]
» Stripy/Leather INC. (chibi edition) [MiniLude:DBDoll Ronger & Chromeykins:DZ July]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: