Her er MiniLude og Chromeykins, de små, karikerede "chibi"-versioner af englen og vampyren, klar til kamp! MiniLude bor hos 714, så jeg takker for at måtte bruge ham.
Stripy/Leather INC. we solve every-f*ing-thing
- Tak fordi I kiggede! Kommentarer er meget velkomne.
Sidst rettet af Mary Fre Aug 05, 2011 11:49 pm, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Billedlinks restaurerede - nogle billeder er desværre gået tabt.)
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Stripy/Leather INC. (chibi edition) [MiniLude:DBDoll Ronger & Chromeykins:DZ July] Fre Sep 10, 2010 7:59 am
Jeg kan ikke rigtig finde på noget konstruktivt at sige lige nu, så du må nøjes med: Nååååååårrrhhhh!
Guest Gæst
Emne: Sv: Stripy/Leather INC. (chibi edition) [MiniLude:DBDoll Ronger & Chromeykins:DZ July] Fre Sep 10, 2010 8:52 am
Hvor er det længe siden jeg har set de to, dejligt gensyn må man sige! Elsker 5. billede, ligner de har en afslappet samtale. Dejlige vinkler og poses og sidder som Pallas og tænker "nuurh".
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Stripy/Leather INC. (chibi edition) [MiniLude:DBDoll Ronger & Chromeykins:DZ July] Fre Sep 10, 2010 10:16 am
Awwwwww <3 Hvor er de dog kære. I har virkelig fået dem til at ligne deres "større udgave". Og de der mini vinger er så søde. Jeg ville gerne sige noget intelligent, men jeg kan simpelthen ikke komme mig over kærheden. XD
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
aww hvor ser de bare fine og nuttede ud! dejlige billeder og poses
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Stripy/Leather INC. (chibi edition) [MiniLude:DBDoll Ronger & Chromeykins:DZ July] Lør Sep 11, 2010 8:35 am
Uh sikken attitude de har selvom de er så små og NUTTEDE!
Dejlige varierede billeder btw
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Stripy/Leather INC. (chibi edition) [MiniLude:DBDoll Ronger & Chromeykins:DZ July] Lør Sep 11, 2010 8:36 am
Oh my Mary Ô.ó dine poseringer er altid så perfekte ><"
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Stripy/Leather INC. (chibi edition) [MiniLude:DBDoll Ronger & Chromeykins:DZ July] Lør Sep 11, 2010 8:50 am
Super gode billeder, og super kære modeller! De må have meget let ved at få oplysninger ud af folk når de ser så søde ud, selv om de stadig har attituden i orden xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stripy/Leather INC. (chibi edition) [MiniLude:DBDoll Ronger & Chromeykins:DZ July] Søn Sep 12, 2010 12:46 am
Super fede billeder! Helt vild med det første ^^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Mange tak for kommentarerne! Jeg er enormt glad for "nåarh-reaktionerne"; selv fnidrede jeg en del over at få lov at lege med dem sammen, så jeg håbede, at andre ville synes om billederne. Og jeg er også rigtig glad for, at de ligner de store udgaver.