Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: .: First day of Winther :. (CP Chiwoo SH Mod) Ons Dec 31, 2008 5:51 am
Nu genposter jeg den lige XD jeg kan ikke huske alt jeg skrev sidste gang, men frostvejr er Winther vejr X3 Og sorry for parykken nogle steder, jeg havde lidt travlt XD;
1.
2.
3.
4.
Konstruktiv kritik er velkomment ~
Gii-sama
Antal indlæg : 60 Age : 34 Geografisk sted : Under en akatsuki kappe Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: .: First day of Winther :. (CP Chiwoo SH Mod) Lør Jan 03, 2009 1:20 am
Hvor er han nuttet.
Ville dog ønske at have set lidt mere af hans ansigt. Han har sådan et kært ansigt, lidt synd at gemme det væk ^^
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: .: First day of Winther :. (CP Chiwoo SH Mod) Lør Jan 03, 2009 2:10 am
Gii-sama - Takker X3, og yeah. Det har du ret i, men min mor havde lidt travlt med at komme hjem, og siden jeg skulle holde hundene i deres snore, blev det ikke til flere billeder end dem.. XD;; Soon there will come some with face dog.
Effle
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: .: First day of Winther :. (CP Chiwoo SH Mod) Lør Jan 03, 2009 2:11 am
Nøj hvor er han kær : D<3 Glæder mig til at se flere billeder af ham ^__^
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: .: First day of Winther :. (CP Chiwoo SH Mod) Lør Jan 03, 2009 2:19 am
Sååå fin ^3^ hehe.. giver Gii-san ret, hans ansigt er så fint. =D Men det er der jo ikke noget at gøre ved.. Lyder godt nok også besværligt... hvordan bar du dig dog ad med at tage billeder af ham, samtidig med hunde i snor?? OwO Det er også virkelig nogle flotte billeder, synes omgivelserne er enormt flotte (hvor er det?)
Anori
Emne: Sv: .: First day of Winther :. (CP Chiwoo SH Mod) Lør Jan 03, 2009 3:26 am
Effle - Takker x3 JEg er også mega monster glad for ham xD
Zin - Tro mig, næste gang bliver ansigtet synligt XD, men min mor holdt de to hunde, mens jeg tog billederne. ikke noget hun ville særligt længe vil jeg så hilse at sige xD YEah, det er ogs' et af mine yndlingssteder, hvad enten vi snakker billedtagning, eller generelt bare at være der. (Hanstholm Naturreservat :3 )
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: .: First day of Winther :. (CP Chiwoo SH Mod) Lør Jan 03, 2009 6:31 am
aaaaww hvor er han NUTTET!!! <3 Mimi er han bare guddømmelige!! hvorfor er det lige at jeg elsker dine drenge? xD
MERE BILLEDER!!! #stikker Mimi i rykken!!# xD
Mashimero
Antal indlæg : 4 Age : 32 Geografisk sted : Saijo-shi, Ehimeken JAPAN Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: .: First day of Winther :. (CP Chiwoo SH Mod) Søn Jan 04, 2009 3:38 am
Han er altså bare for dejlig! x3 <3 Virkelig skønne billeder - dejlige vinkler! og så er jeg jo helt fortabt med hans face up x') Den eneste ting jeg egentlig kan komme med er, at hvis du kunne vise mere af hans ansigt (så der ikke er så meget hår igen, der dækker hans ansigt), ville det være perfekt <33 Håber at se mere snart OwO ~ <3
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: .: First day of Winther :. (CP Chiwoo SH Mod) Søn Jan 04, 2009 4:10 am
Dejlig dukke *love love* Som mange andre er jeg fortabt i face-up'en.... så smukt hehe =)
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: .: First day of Winther :. (CP Chiwoo SH Mod) Man Jan 05, 2009 12:55 am
Kan også godt lide hans udtryk. Jeg kan rigtig godt lide kontrasten mellem ham og hans hvide tøj overfor omgivelserne, der ser lidt barske og "efterårsstorm-agtige" ud. Han ser lidt fortabt ud, som om han er en meget urban person, der pludselig er blevet dumpet ned midt i naturen og ikke rigtig ved hvad han skal stille op
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: .: First day of Winther :. (CP Chiwoo SH Mod)