Sjove billeder. Tror aldrig jeg ville få mine katte til at ligge der og sove imens man tager billeder.
Kritik: Syntes ikke rigtig Skay 'står ud'. Syntes alt er meget hvidt/gult. Og jeg ser mest på øjne når jeg kigger på din dukke. Måske nogle flere farver kunne hjælpe? Og har set på flere billeder af Skay har noget grå-ligt på hagen? Hvad er det?
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Aww, søde billeder! Der gik et stykke tid før jeg opdagede det var en levende kat. :3 Synes godt nok også den pels så meget flot ud... Rigtig cute, og du må have en meget tam kat. ^^ Eneste kritik er, at jeg synes der er lidt repetition i billederne; tror godt du kunne have udeladt en tre-fire stykker, og have haft et fedt og kompakt shoot.
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Jeg vil lige tilføje at jeg ikke er enig med 714. Jeg ville ikke have udeladt eet eneste billede for jeg føler ikke at der er repetition i billederne. Til gengæld ville jeg nok sætte billederne i en anden rækkefølge hvis det er meningen at det skal ses som et photoshoot. Så vidt jeg husker har han 3 forskellige outfits på - og han ses også med bar overkrop. Jeg ville nok sørge for at billeder med een påklædning følger hinanden istedet for at blande billederne.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08