Jeg var til et ekstremt hyggeligt træf her i weekenden i vejle! og da vi sad og hyggede os, rækkede Vincent mig en dukke taske, jeg havde godt hørt lidt om hun skulle hente en dukke taske og noget dukketøj, hun sagde så at det var en suprice til mig, da jeg åbnede den gik eg næsten helt i shock, jeg begyndte og ryste og måtte bide mig i tungen for ikke og græde, hun har givet mig en Chiwoo i førtids fødselsdags gave den gale kvinde T__T <3<3<3<3
chiwoo og shiwoo var mine drømme molds da jeg startede med dukke hobbyen helt tilbage i 2005, og nu ejer jeg begge molds...da vi kom hjem, malede vincent ham straks! han hedder Abel og er tvilling med Vincents Chiwoo Cain ^^
jeg er bare så taknemmelig og glad! og håber i kan lide ham! <3<3<3<3
sorry der er mange spam billeder, kunne simpelthen ikke udvælge af dem ^o^ <3
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
OMG >xD Tænk at få sig en dukke i gave!!???? ... ikke engang mine forældre ville give mig det >__<" og hvor er han dog nuttet tillykke chuchu >w< hvor høj er han??
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Tusind tak for alle de fine kommentare >w< <3<3<3<3<3
Rigi: han er en SD på 60 Cm og sygt nok.....er han den 3 dukke jeg får i gave ^^.. alle mine venner splejsede sammen til min CP Shiwoo i min 18 års fødselsdags gave (jeg er 22 nu) , og Vincent den sindsyge men elskelige pige gav mig nogle år senere min CP EL @__@ tro mig er også sygt overvældet @__@ da jeg var barn var jeg alt andet end forkælet og fik aldrig dyre ting... (min dyreste barndoms gave var sims 2 og det var helt sygo vildt ) så det her er virkelig helt urealistisk @___@
love you all <3<3 er SÅ glade for i kan lide ham ^_____^
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Welcome Abel~ [CP Chiwoo) Ons Feb 16, 2011 12:11 am
Chuchu fik du ikke også en Mnf Shiwoo elf i gave?
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Welcome Abel~ [CP Chiwoo) Ons Feb 16, 2011 12:32 am
nej jeg har en MiniFee ELf Shiwoo men den købte jeg for de penge jeg fik tilbage i skat ^o^ dengang den kom ud
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Welcome Abel~ [CP Chiwoo) Ons Feb 16, 2011 3:31 am
awww! Hvor er det dejligt at se at han har fået et godt hjem! ^w^ <3
Jeg fik desværrer ikke set dit ansigt utryk da du pakkede ham op.. T___T æv bæv..
Men jeg håber at du spammer RG med ham! òwo
Katia
Antal indlæg : 92 Age : 37 Geografisk sted : Lille Skensved Registration date : 29/12/08
Jeg elsker Chiwoo'er <3 Men ville være dejligt at se ham i flere forskellige poseringer, istedet for at 'genbruge' den samme pose fra forskellige vinkler så meget.
MEN men! Ingen tvivl om at han er dejlig <3 Tillykke med ham.