Antal indlæg : 24 Age : 31 Geografisk sted : Danmark, Nordjylland Registration date : 29/12/08
Emne: Købt~ [D.o.d U] Tors Jul 23, 2009 10:09 am
Jeg starter med at beklage mig over den ringe kvalitet af billederne Og jeg har stadigvæk ikke fundet på et navn til ham xD
Dukken: Så... Hvem er du? Mig: Jeg er Kristina
Dukken: *Kravler op i sofaen til mig* >3<
Dukken: Og hvad laver jeg så her? Mig: Jeg købte dig >3 !
Dukken: Hva!? Jeg nægter at gøre noget.. Noget jeg ikke vil! D:c Mig: Wah, tag det roligt, jeg har ikke tænkt mig at få dig til at gøre noget o-O ! Dukken: ... Godt >>
Så kravlede han ned, og gik sin vej D:
.. Senere kom han dog tilbage, for at få noget at spise..!
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Awww! en rigtig sød story! x'3 En skam at billederne blev så sløret.. Og at du endnu ikke har fundet et navn.. Mit tip - Se længe på ham.. i flere timer om det skal være!! Og tænk gerne over hans personlighed, pludselige dukker der et bogstav op i dit hovede.. Du kan altid skrive flere navne ned, og se hvilket der passer best til ham! Og hvis du ikke kan bestemme dig, så findes der noget som hedder; efternavn og fornavn
Jeg vil også gerne give dig et lille råd - Hvis det er dukken der snakker med dig, kan du altid se lidt ned på ham, og vise at du endelige er højre end ham.. Ikke at han skal føle sig lille, og ussel.. Men sådan skråt ned på, så man kan se at det er en høj person som ser på en lille person.. ^^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08