Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Nogen som har købt fra Dollshe? Ons Mar 11, 2015 8:33 pm
Som titlen siger, vil jeg gerne høre fra nogen som har købt fra Dollshe's hjemmeside(eller hvis i kender nogen som har.) Jeg har kendt til Dollshe i mange år, så ved godt at de er til at stole på. Men vil gerne vide hvordan deres shipping og ventetid er?
Tak!
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nogen som har købt fra Dollshe? Ons Mar 11, 2015 10:11 pm
Jeg bestilte gennem deres side den 2/2-15, så jeg venter stadig. Desuden bestilte jeg en Fifth Motif dreng gennem dem, og jeg ved ikke hvor meget Dollshe gør og hvor meget Fifth Motif gør: jeg tror dollshe støber og ordner betaling, mens Fifth Motif samler, pakker og sender. Men jeg kan sagtens holde dig opdateret med hvor længe jeg skal vente
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: Nogen som har købt fra Dollshe? Ons Mar 11, 2015 10:37 pm
Prinsessen skrev:
Jeg bestilte gennem deres side den 2/2-15, så jeg venter stadig. Desuden bestilte jeg en Fifth Motif dreng gennem dem, og jeg ved ikke hvor meget Dollshe gør og hvor meget Fifth Motif gør: jeg tror dollshe støber og ordner betaling, mens Fifth Motif samler, pakker og sender. Men jeg kan sagtens holde dig opdateret med hvor længe jeg skal vente
Sweet! Det nemlig også et 5th motif hoved jeg er ude efter, så vil meget gerne holdes opdateret!
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nogen som har købt fra Dollshe? Tors Mar 12, 2015 8:40 am
Jeg fik ingen notifikation om at min pakke var sendt, men pludselig en dag lå der en seddel postkassen om en pakke til afhentning. Dukken nåede sikkert frem i april måned. Den var pakket sikkert, men der var ingen indre-boks (kun en ydre). Jeg har heldig at min pakke kom uden om tolden.