Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 MSC - hvad er en ordentlig pris?

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

MSC - hvad er en ordentlig pris? Empty
IndlægEmne: MSC - hvad er en ordentlig pris?   MSC - hvad er en ordentlig pris? Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 12:10 pm

Jeg har fundet et engelsk website der sælger MSC, de tager ca. 10£ pr. dåse, er selvfølgelig udsolgt, er det dyrt?
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

MSC - hvad er en ordentlig pris? Empty
IndlægEmne: Sv: MSC - hvad er en ordentlig pris?   MSC - hvad er en ordentlig pris? Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 5:53 pm

Hvad er forsendelses oplysningerne? Der afhænger meget at den samlet pris EFTER den fulde betaling.
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

MSC - hvad er en ordentlig pris? Empty
IndlægEmne: Sv: MSC - hvad er en ordentlig pris?   MSC - hvad er en ordentlig pris? Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 7:32 pm

Hmm, jeg synes det lyder som en rimelig fair pris. ^^ Har det sådan - cirka 120 kr. er okay, hvorimod fx 200 kr. for en dåse synes jeg er meget. Men så igen ... i det hele taget er det ikke voldsomt høje beløb, så jeg har ikke noget imod at betale lidt overpris (hvis jeg ikke kan undgå det) for MSC, da det er så sindssygt nyttigt og essentielt. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gigglegeek

Gigglegeek


Antal indlæg : 54
Age : 51
Geografisk sted : Østerbro
Registration date : 29/12/08

MSC - hvad er en ordentlig pris? Empty
IndlægEmne: Sv: MSC - hvad er en ordentlig pris?   MSC - hvad er en ordentlig pris? Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 9:05 pm

Hvis forsendelsen er ok, lyder det for mig som en god deal.
Tilbage til toppen Go down
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

MSC - hvad er en ordentlig pris? Empty
IndlægEmne: Sv: MSC - hvad er en ordentlig pris?   MSC - hvad er en ordentlig pris? Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 9:10 pm

jamen jeg havde da helt glemt at tjekke hvad forsendelsesprisen er, så det skal jeg lige huske...

Men jeg fandt også mange sider der solgte MSC, men ville ikke sende til Europa med airmail, så nu synes jeg det begynder at blive lidt tricky Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

MSC - hvad er en ordentlig pris? Empty
IndlægEmne: Sv: MSC - hvad er en ordentlig pris?   MSC - hvad er en ordentlig pris? Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 10:13 am

Nu har jeg endelig fået et svar...

1 dåse MSC koster 9.99£ og portoen til Danmark er 2£, alt i alt svare det til en pris på ligegodt 106 kr, er det så dyrt???

Hvis nogen er interesserede, så er her deres hjemmesideadresse: Angelesque
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Gigglegeek

Gigglegeek


Antal indlæg : 54
Age : 51
Geografisk sted : Østerbro
Registration date : 29/12/08

MSC - hvad er en ordentlig pris? Empty
IndlægEmne: Sv: MSC - hvad er en ordentlig pris?   MSC - hvad er en ordentlig pris? Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 9:53 pm

MuseumBizarro skrev:
er det så dyrt???
Nej, det er en rigtig god pris, og jeg har straks gemt linket til næste gang jeg selv skal købe- tak for det Smile
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

MSC - hvad er en ordentlig pris? Empty
IndlægEmne: Sv: MSC - hvad er en ordentlig pris?   MSC - hvad er en ordentlig pris? Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 10:31 pm

Det var fra Angelesque jeg købte mit MSC for nogen måneder siden. Jeg synes det er billigt sammenlignet med andre sider - og
de var iøvrigt meget hurtige. Jeg tror jeg fik det samme uge jeg bestilte. Jeg anbefalede også siden til nogen på DoA der efterlyste
en europæisk adresse; men det lader til at der har været udsolgt længe...
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

MSC - hvad er en ordentlig pris? Empty
IndlægEmne: Sv: MSC - hvad er en ordentlig pris?   MSC - hvad er en ordentlig pris? Icon_minitimeLør Jul 25, 2009 10:15 am

Boots: Jeg har mailet en smule med Carol som har butikken, hun fortalte at en ny sending er på vej, faktisk er den så tæt på, at i kan forudbestille, det har jeg gjort nu, kun 1 dåse til at starte med Smile
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

MSC - hvad er en ordentlig pris? Empty
IndlægEmne: Sv: MSC - hvad er en ordentlig pris?   MSC - hvad er en ordentlig pris? Icon_minitimeMan Aug 03, 2009 10:53 pm

Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Sponsoreret inhold





MSC - hvad er en ordentlig pris? Empty
IndlægEmne: Sv: MSC - hvad er en ordentlig pris?   MSC - hvad er en ordentlig pris? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
MSC - hvad er en ordentlig pris?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» 3 December - Hvad er du?
» Hvad er det pæneste set tøj du har?
» Hvad er dit nuværende projekt?
» Hvad har din dukke lavet i dag.
» Hvad sker der? - Dollzone Hid

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: